86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2020 14:39
Salon - samochody nowe
Polecam. Konkretnie i fachowo.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2020 22:10
Salon - samochody nowe
Niestety , czekam ...
... ponad 2 tyg. na ofertę. Umówiłem się na jazdę D3 , dostałem D4. Jazda testowa to "tak zrobimy tu rundkę", a na moje słowa że auto będę kupował za 2-3 miesiące sprzedawca był lekko zniesmaczony, zresztą zaznaczyłem to na początku rozmowy. Spróbuje sił gdzie indziej ponieważ napewno będziemy kupować auto z programu VOLVO SELECT. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2020 15:16
Salon - samochody nowe
Najlepsi fachowcy we Wrocławiu
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2020 18:15
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 lipca 2020 21:51
Salon - samochody nowe
Pan Bartek daje radę
Użytkownik sieci
22 lipca 2020 20:38
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
17 lipca 2020 20:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 lipca 2020 22:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 lipca 2020 07:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 lipca 2020 13:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 czerwca 2020 21:24
Salon - samochody nowe
Eufemizmem byłoby stwierdzenie, ...
... że jestem rozczarowany poziomem tego serwisu. Likwidowałem szkodę komunikacyjną (nic wielkiego, obity tylni zderzak, niedziałające czujniki aprkowania – wszystko zgłoszone do ubezpieczyciela jak i do warsztatu). Podczas likwidacji szkody musiałem ciągle dzwonić do warsztatu pomimo zapewnień, że serwis będzie się ze mną kontaktował. Tłumaczyłem sobie to wtedy natłokiem pracy blacharni – jesteśmy przecież tylko ludźmi. W dniu odbioru samochodu okazało się, że nikt nie sprawdził czy czujniki parkowania działają. Co więcej na desce rozdzielczej widniał komunikat, że owe czujniki nie działają. Mechanikom jak było widać nie przyszło do głowy podłączyć komputera aby to sprawdzić (pomimo mojego zgłoszenia. Posiadam dokumentację, która potwierdza, że dnia 17.06 komputer wskazywał błąd czujnika), nie wspominając o osobach które jechały na myjnie oraz podstawiały samochód do odbioru ignorujące wyświetlający się komunikat. Oczywiście otrzymałem przeprosiny od pana Romana, który podczas naszej rozmowy telefonicznej stwierdził, że kabelek czujnika musiał się przeciąć podczas kolizji. Jak doszedł do tak światłego wniosku? Nie jestem w stanie do tej pory tego dociec. Kolejnego dnia odebrałem samochód udając się do pracy nie mając świadmości, że to nie koniec rozczarowań. Coś mnie tknęło aby sprawdzić tylnie światła. Ku mojemu zdziwieniu (tak, powinienem sprawdzić to przy odbiorze) okazało się, że lewy tylni moduł z żarówkami zwisa wesoło poza komorą lampy. Prosta manualna sprawa, lecz nikt z Volvo nie pofatygował się aby to sprawdzić/upewnić się, że moduł jest wpięty. Wpadki czy błędy się zdarzają – jeszcze jak! - tutaj wychodzi na wierzch jawne niedbalstwo na każdym poziomie. Po złożonej skardze na przebieg likwidacji szkody pan Dariusz (podobno udzielił nagany osobom odpowiedzialnym) zapewnił mnie, że postara się "przywrócić wiarę w jakość marki Volvo". Do zrobienia miałem jeszcze kilka wycieków oleju z silnika na które umówiłem się jeszcze kiedy auto było w trakcie likwidacji szkody i tu pan Dariusz zasugerował, że postara się zejść z wycenionych już kosztów naprawy oraz że porozmawia z osobą odpowiedzialną za wycenę. Kiedy serwis zadzwonił do mnie informując już o zakończonych pracach chcąc umówić się na odbiór samochodu i rozliczenie okazało się, że nikt nic o żadnym rabacie nie wie. Rabat w końcu dostałem w wysokość ok. 2% - 3% - Dużo/mało? Każdy ocenić może sam, lecz pytanie nadal pozostaje bez odpowiedzi: Dlaczego klient w autoryzowanym serwisie musi się o wszystko upominać? Moja wiara w jakość marki pozostała w tym samym miejscu w którym się znajdowała w dniu złożenia skargi. Mam złudną nadzieję, że dostanę jeszcze obiecaną mi przez pana Dariusza dokumentację ze szkody drogą mailową. Czy komunikacja w Volvo istnieje? Może na spotach reklamowych lub w wewnętrznych newsletterach firmowych. Podsumowując: wraz z zakupem samochodu liczyłem na to, że dostaję co najmniej standardowy poziom obsługi klienta. Niestety z doświadczenia wiem, że podwórkowi mechanicy biją na głowę Inter Car Bielany. Czy do Inter Car wrócę? Chyba tylko po części. PS. Volvo w swoich spotach teklamowych szczyci się najwyższym poziomem bezpieczeństwa. Poziom ten musi w jakiś sposób chronić pracowników przed Covid-19 gdyż uświadczyć któregoś z zasłoniętą twarzą podczas moich wizyt graniczyło z cudem. (No chyba, że państwowe rozporządzenia nie tyczą się serwisów samochodowych – w takim razie bije się w pierś)
Użytkownik sieci
27 czerwca 2020 12:57
Salon - samochody nowe
Bardzo pomocni doradcy ...
... serwisowi, dla których najważniejszy jest klient. Podczas weryfikacji napraw naszego samochodu, doradca nas obsługujący zaangażował swój prywatny czas i poświęcenie w celu poszukania dla nas jak najdogodniejszych warunków. Dziękujemy.
Użytkownik sieci
27 czerwca 2020 09:58
Salon - samochody nowe
Cóż nie kupowałem ...
... Volvo a jedynie robiłem przegląd innego auta. Tym niemniej miejsce polecam. Profesjonalizm i staranność. Czego chcieć więcej?
Użytkownik sieci
25 czerwca 2020 16:00
Salon - samochody nowe
Profesjonalnie!
Użytkownik sieci
19 czerwca 2020 10:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 czerwca 2020 10:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 czerwca 2020 11:45
Salon - samochody nowe
The Best Serwis ...
... Ever. Awaria o 21.00 w przeddzień święta a w planach mam wyjazd rano na wycieczkę. Dzwonię z nikłą nadzieją a tu przekierowanie na prywatną komórkę i wola pomocy. O północy, i tu kolejna niespodzianka, u mnie w garażu usuwamy problem. I to wszystko w formie bezinteresownej pomocy. Ciekawe czy gdzieś indziej też tak się traktuje klientów? Osobiście nie znam takiego miejsca. Jeszcze raz wielkie dzięki.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2020 23:19
Salon - samochody nowe
Byłem dzisiaj w ...
... serwisie, zakupiony bagażnik volvo i chwyty rowerowe zamontowane szybko i profesjonalnie. Jak zwykle mogę tylko pochwalić Panów z serwisu i Panie z obsługi klienta. Wiem co mówię bo korzystam z ich usług już od prawie 4 lat.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2020 12:24
Salon - samochody nowe
Tak ignorowany nie ...
... czułem się w żadnym serwisie samochodowym. Klasa premium hahaha. Zmęczona życiem blondynka skupiona była na całkowitym ignorowaniu moich próśb. Nawet chęć zakupu dodatkowego akcesorium nie wytrąciła pani z letargu. Wyszedłem. Żenada.
Użytkownik sieci
30 maja 2020 15:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek