87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 lutego 2025 23:12
Salon - samochody nowe
Dziś odwiedziłem salon ...
... Volvo w Rudnej Małej z zamiarem zamówienia modelu XC 40 ale niestety nikt z obsługi nie podszedł do mnie, zero zainteresowania ze strony obsługi. Tak jak wszedłem niezauważony tak samo wyszedłem, a zdążyłem pooglądać wszystkie auta w salonie, no cóż, ostatecznie zdecydowałem się na Kia Sportage, tam przynajmniej od razu podszedł do mnie konsultant i udzielił wyczerpujących informacji.
Użytkownik sieci
12 lutego 2025 20:55
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu. ...
... Jeżeli umawiacie się na jakikolwiek serwis to ceny ustalajcie pisemnie bo potem wychodzi w promocji 2x drożej.
Użytkownik sieci
2 lutego 2025 06:01
Salon - samochody nowe
Update 2: Spełnienie ...
... moich oczekiwań w waszym wydaniu to niepotrzebna wymiana najdroższych możliwych elementów układu (można się domyślić dlaczego). A zgłaszany problem i tak musiałem rozwiązać w zew. serwisie który to był w stanie go poprawnie zidentyfikować. Update 1: Państwa odpowiedź z kategorii "jak cię złapią za rękę to upieraj się ze to nie twoja ręka". Wnioskuję z odpowiedzi ze serwis lakierniczy volvo to już nie volvo. Do serwisu mechanicznego też mam sporo zastrzeżeń włącznie z niepotrzebna wyminą turbiny i katalizatora które wygenerowały koszty prawie 20tys. Dodam jeszcze ze samochód byl zakupiony u was. Obrzydliwe podejście do klienta. Podobnie jak wiele osób tutaj tez jestem ogromnie zawiedziony jakością usług serwisowych tego dilera... Nie było w zasadzie ani jednej wizyty z której byłbym w pełni usatysfakcjonowany. A szczytem wszystkiego była naprawdę prosta naprawa niewielkiego zarysowania parkingowego na tylnym zderzaku która ewidentnie przerosła ten serwis bo postanowili wymienic dolna część zderzaka na nową gdzie trzeba było wyciąć otwór na hak...jak wyszło widać na zdjęciach...oczywiście po reklamacji uwzględnili zażalenie ale ciężko sobie wyobrazić lepsza jakość usług w miejscach których tak łatwo nie da się sprawdzić
Użytkownik sieci
27 stycznia 2025 21:22
Salon - samochody nowe
Totalny brak profesjonalizmu. ...
... Umówiliśmy się na montaż kratki do bagażnika, część ta miała zostać sprowadzona. Ustalono termin, ok. Dzień przed zaplanowanym montażem telefon z serwisu w sprawie przełożenia godziny. Nie był to duży problem. Po przyjechaniu do salonu auto zostało oddane pracownikowi. Mąż czekał pół godziny, po czym otrzymał informację, że „głupia sprawa” ale oni tej zamówionej części nie mają. Ani słowa przepraszam. Przez prawie dwa tygodnie że strony serwisu cisza i nagle telefon jakby nigdy nic z propozycją ustalenia nowego terminu montażu. Stracony czas i paliwo na dojazd w obie strony w korkach, stracony czas na miejscu w oczekiwaniu na „wykonanie usługi”. Okazało się, że wszystko co słyszałam o tym salonie to prawda. Już lepiej pojechać do krakowskiego albo lubelskiego salonu i tak właśnie zrobimy następnego razem.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2025 19:44
Salon - samochody nowe
Po dzisiejszym kontakcie ...
... z serwisem odradzam jakich kolwiek napraw gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych. W czerwcu zgłaszałem że dość często muszę uzupełniać Olej - 1 Litr na Tysiąc km Osoba z serwisu potwierdziła że to normalne i nie ma się czym martwić. Dzisiaj jak to zgłosiłem to stwierdzili że mogą sprawdzić ale oczywiście trzeba zapłacić za filtr oleju + olej ( dodam że w czerwcu wymienili filtr oleju) Dodatkowo wtedy zostałem poinformowany też że samochód musi zostać jeszcze 2 dni bo pracownik serwisu niechcąca przeciął kable - dramat. Po odbiorze samochodu okazało się że jest problem z wspomaganiem kierownicy - informacja otrzymana dzisiaj to żebym oddał znowu samochód i za wszystko zapłacił ;) ( pewnie znowu coś powymieniają z oryginalnych części na zamienne - taka już polityka tej firmy) Z każdą wizytą w tym serwisie , coraz więcej błędów wyskakuje. Z całym sumieniem odradzam ten serwis.
Użytkownik sieci
23 listopada 2024 18:07
Salon - samochody nowe
Ostatni raz serwisowałem ...
... tu auto!Umówiłem się na wymianę oleju zostałem poinformowany przy rezerwacji o kosztach ale przy odbiorze auta okazało się że wymieniali sobie co chcieli bez poinformowania mnie a potem skasował Panas dwa razy więcej....Porażka
Użytkownik sieci
28 października 2024 18:38
Salon - samochody nowe
Brak możliwości płatności ...
... przelewem przy pierwszej wizycie. Zaufanie pełną gębą. Sam jako klient mam zaufać w pełni co jest robione w aucie i za jaką cenę. W drugą stronę to nie działa. W takiej Skodzie gdzie jestem klientem od 2011 r. sytuacja nie do wyobrażenia.
Użytkownik sieci
16 października 2024 13:19
Salon - samochody nowe
Odradzam obsługa klienta ...
... na najgorszym poziomie zwłaszcza na dziale czesci! !!!!!!
Użytkownik sieci
3 października 2024 18:36
Salon - samochody nowe
Nie polecam , ...
... serwis olewa totalnie klienta , obsługa deklaruje coś czego nigdy nie robi , szkoda że taka marka jest w rękach takiej obsługi!
Użytkownik sieci
3 września 2024 17:27
Salon - samochody nowe
Tragedia i jeszcze ...
... raz tragedia. Po wielokrotnych próbach dodzwonienia się na dział części, postanowiłem odwiedzić osobiście. Po czym usłyszałem że teraz nie mam czasu przyjechać jutro najlepiej w normalnych godz. Nie no ja rozumiem że się nie chce i w ogóle ale przynajmniej można było ściemnić że system nie działa chwilo. TRAGEDIA
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2024 17:45
Salon - samochody nowe
Obsługa dramat.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 16:12
Salon - samochody nowe
Serwis VOLVO, marka ...
... premium, oddaje samochód po serwisie z wysypaną zawartością z filtra kabinowego na dywanik jak na zdjęciu, przy wcześniejszym serwisie niezamontowane uszczelki w komorze silnika. Podobno jakość serwisu odpowiada za sprzedaż kolejnych samochodów - ja już podziękuję. UPDATE: 2 tygodnie temu napisaliście że się skontaktujecie i że jest wam przykro, nawet bardzo - do dzisiaj nikt nawet nie podjął próby kontaktu. Marna próba wybrnięcia z sytuacji.
Użytkownik sieci
8 marca 2024 16:06
Salon - samochody nowe
Obsluga która dysponuje ...
... wiedza na słabym poziomie. Pan Piotr z obsługi nie odbiera telefonów . Wykupiłem subskrypcję na auto po konsultacji z Panem Piotrem, który powiedział że będzie dostęp do aplikacji , a okazuje się że pieniądze sa wrzucone w błoto. Nie polecam niewiedza obsługi ogromna a dopytać o coś to odsyłają do innej osoby.
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 21:27
Salon - samochody nowe
Dawna pasja właścicieli ...
... utonęła w biurokracji i niewładzie zatrudnionych tam ludzi. Wszyscy są bardziej papiescy niż papież.Zero elastyczności, odczuwalna wyższość, brak rozwiązywania problemów.Najgorsze jest to, że wciska Ci się produkty tak skonstruowane by maksymalizować zyski mimo, że można by z dbałością o klienta zaproponować inne równie korzystne a w rozsądnej cenie.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2023 09:22
Salon - samochody nowe
Kontakt ze strony ...
... salonu prawie żaden. Samemu trzeba się upominać o wszelkie informacje. Niby premium a w skodzie, vw, Renault czy kia obsługa o niebo lepsza.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2023 12:50
Salon - samochody nowe
Jakość usługi na ...
... coraz niższym poziomie. Kiedyś profesjonalizm, a dzisiaj go próżno szukać. Przez kilka lat serwisowałam samochód w tym ASO i byłam zadowolona zarówno z jakości obsługi jak i z pracowników salonu. Niestety w tym roku coś poszło nie tak… Nie polecam, są lepsze warsztaty. Nie warto tkwić z przyzwyczajenia szanujmy siebie i swój czas…
Użytkownik sieci
14 czerwca 2023 11:44
Salon - samochody nowe
Ciekawe czy we ...
... wszystkich branżach jakość obsługi klienta mocno spadła. Byłem umówiony na jazdę testową, oczywiście po wcześniejszym potwierdzeniu godziny. Po dotarciu na miejsce okazało się, że samochodu jednak aktualnie nie ma (będzie jak ktoś kiedyś wróci). Zgodziłem się na jadę innym samochodem z tym samym silnikiem ponieważ czas mnie gonił i nie jestem osobą która będzie robić problemy. Umówiłem się, że po takiej sytuacji mogę wypożyczyć interesujący mnie samochód na jeden dzień faktycznie sprawdzić jak się zachowuje w życiu codzienniem. Po ustaleniu konkretnego terminu okazało się, że jednak samochód będzie dostępny dopiero po południu... Gdzie już miałem plany oraz zaplanowane spotkania. Zero jakichkolwiek wcześniej informacji. Zadzwoniłem do salonu by zmienić doradcę ale i tak bym musiał rozmawiać z aktualnym by wyjaśnić sprawę więc i tak się skontaktowałem wyjaśnić sytuacje, mocno się zdziwiłem tonem i opryskliwością. Z tego co mi wiadomo serwis świadczy usługi na wysokim poziomie stąd też u mnie zainteresowanie.
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2023 09:04
Salon - samochody nowe
Wszechobecna niekompetencja pracowników ...
... działu sprzedaży samochodów używanych. Pomimo chęci zakupu pojazdu ogromna ignorancja i brak odpowiedzi na telefony. Pracownicy nie maja wiedzy na temat sprzedawanych pojazdów, a ich przełożeni umawiaja sie na kontakt z klientem, którego później nie realizują. Nie polecam nikomu, Volvo powinno cofnąć swoją autoryzację temu sprzedawcy...
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2023 17:01
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon, lekceważenie ...
... klienta na każdym etapie zakupu. Współpraca z mLeasing na najgorszym poziomie. Nie polecam.
Użytkownik sieci
29 marca 2023 13:37
Salon - samochody nowe
Obsługa w salonie ...
... pozostawia wiele do życzenia. Umówiliśmy się na jazdę testową na konkretny dzień/godzinę - sprzedawca, z którym się umawialiśmy tego dnia nie przyszedł do pracy. Nas nie poinformował, nikomu w salonie nie dał znać, żeby znaleźć zastępstwo. Ale dalej było jeszcze ciekawiej :D Zaprezentowany został nam model samochodu XC60 roczny, używany - całkiem interesujący. Po weekendzie (wizyta była w sobotę), zdzwoniliśmy się w poniedziałek ze sprzedawcą, który wspomniał, że musi się dowiedzieć, czy model jest jeszcze dostępny - jest to zrozumiałe, ktoś mógł go zamówić wcześniej. Po tym telefonie jednak sprzedawca przestał w ogóle odbierać telefon, nie odpowiedział na mail z decyzją potwierdzającą chęć zakupu. Żeby była jasność - rozumiem, że samochód mógł zostać sprzedany wcześniej, ale przecież można po prostu przekazać taką informację. Sprzedawca odebrał dopiero... kiedy zadzwoniłem z innego numeru. Najwyraźniej klient przynoszący bez zastanowienia 300 tys. nie jest klientem, dla którego warto zachować jakiekolwiek standardy obsługi. Może przy modelach typu XC-90 jest lepiej :? Ale raczej się nie spodziewam. Nie polecam tego salonu.