88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 września 2021 23:26
Salon - samochody nowe
Auto trafiło tutaj ...
... na lawecie przez awarię blokady kierownicy. Cześć została wymieniona i auto jeździ, ale: 1. Po naprawie salon miał dać znać kiedy auto będzie do odbioru, jednak miajały kolejne dni, a telefon milczał. Dopiero jak zadzwoniłem, to się dowiedziałem, że auto już jest od dawna do odbioru. 2. Przy naprawie na fakturze pojawiło się wgranie nowego softu za ponad 250 zł (o czym w ogóle nie było mowy), który zmienił język komunikatów na niemiecki (przy zakupie auta specjalnie dopłacałem, aby mieć wszystkie komunikaty w języku polskim). Niestety zorientowałem się w połowie drogi do Krakowa (gdzie mieszkam), więc nawet nie miałem jak podjechać z reklamacją. Nie wiem, czy punkt drugi był wymagamy przy tego typy naprawie, ale jeżeli nawet tak, to nie rozumiem czemu ktoś wpadł że język niemiecki będzie odpowiednim wyborem.
Użytkownik sieci
31 lipca 2021 22:56
Salon - samochody nowe
Aktualizacja: reklamacja przebiegła ...
... sprawnie. Mimo wstępnie zaproponowanych dodatkowych kosztów (naprawa kolejnej uszkodzonej części) samochód został naprawiony bez tych kosztów. Z salonu odebrałam umyte auto, za co duży plus :) Nie polecam. Za serwis zapłaciłam 50 % więcej niż poinformowano mnie na samym początku (podczas oczekiwania na auto nie informowano mnie o zmianach związanych z kosztem). Na naprawę czekałam sporo dłużej niż planowano (z 1,5h do 4,5h). Obserwowałam pracę pracowników serwisu i przez dłuższy czas nikt się nim nie zajmował. Ostatecznie: nie naprawiono mojego auta, po zgłoszeniu problemu zero kontaktu z doradcą serwisowym mimo prośby o zaproponowaniu korzystnego rozwiązania z tej sytuacji, pojawiły się dodatkowe błędy/problemy z autem. Byłam tam pierwszy i ostatni raz. Oczekuję na reklamację i zainteresowanie ze strony serwisu Volvo Rzeszów.
Użytkownik sieci
13 lipca 2021 17:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 lutego 2021 21:04
Salon - samochody nowe
Witam serwis volvo ...
... unikał drobnych napraw samochod był na gwarancji ale !!! Jak stwierdził serwisant nie zgłosiłem wad na pierwszym serwisie i nie moga nic zrobić, więc 2 lata gwarancji trwa do pierwszego przeglądu zalecam omijanie szerokim łukiem volvo RZESZÓW !!!
Użytkownik sieci
7 listopada 2020 16:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 września 2020 15:52
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem do tych ...
... ludzi z prośbą o wysłanie do mnie na maila wyposażenie mojego auta tak jak zostało zakupione w Austrii i chciałem mieć z serwisu wydruk opcji mojego Volvo,obiecali 6!!!! Razy ,ale....musiałem dzwonić do Krakowa i tam mi Chłopaki pomogli....żenada totalna,brak słów !!!!
Użytkownik sieci
1 września 2020 20:03
Salon - samochody nowe
Kiedyś profesjonalizm, a ...
... dzisiaj ZAWÓD. Kilka lat z rzędu jeździłem serwisować do tego ASO i byłem bardzo zadowolony z obsługi i z pracy ekipy z salonu. Niestety w tym roku tragedia, podejście do klienta na poziomie 'po co pan tu przyjechal' , serwis zawsze bral na ogledziny a teraz trzeba sie upominać nawet o kluczyki. Na minus sam musialem przechodzic przez warsztat i wyjezdzac bo sie Panu nie chciala auta odstawic. Juz nawet nie dzwonia i nie pytaja o opinie jak to kiedys bywało. Strach jechać bo nawet nie wiem czy olej wymienili jak to widać na rachunku, który swoja drogą sie zwiekszyl w porownaniu od tamtego roku, a robota ta sama. Nie polecam, są lepsze warsztaty.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2020 21:05
Salon - samochody nowe
Bywałem często lecz ...
... zmieniłem swój wybór oczywiście na +! Rotacja pracowników serwisu co serwis widziałem nowe twarze, z serwisem aktualnie zerowy kontakt, wysyłając maile z wyceną do kilku osób nie otrzymałem odp, raz otrzymałem wycenę wymiany części na 1800 zł gdzie tak naprawdę wymiana kosztowała by 8000 zł, ciekawe co w przypadku umówienia się na taką naprawę, jeśli zostałem wprowadzony w blad. Obecni pracownicy serwisu pracują jak za karę gdy widzą że ktoś się do nich zbliża udają że nie widzą, znajomi serwisujący volvo też tak sądzę i od jakiegoś czasu przeprowadzają przeglądy w Krakowie. Moja ostatnia wizyta to serwis olejowy oraz jazda próbna która nie doszła do skutku, czekając na poczekalni Pan poinformował mnie że za chwilkę mnie poprosi, niestety nie doczekałem się. Samochód odebrałem i odjechałem. Była to moja ostatnia wizyta w D&R CZACH VOLVO. Nie polecam.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2020 21:39
Salon - samochody nowe
Długo się wstrzymywałem ...
... z tym komentarzem, ale wpis poniższy wpis ASO jest rozbrajający : "Opisana przez Pana sytuacja na pewno nie jest standardem naszej pracy...." Z przykrością stwierdzam (na podstawie swoich doświadczeń), że taki jest tam dokładnie standard pracy. Zupełnie lekceważący i arogancki w stosunku do klienta. Od pon. do piątku nikt nie wykonał do mnie nawet 1 telefonu w sprawie powierzonego samochodu do diagnostyki. Jakbym nie dzwonił (dodzwonienie tam wymaga wykonaniu kilkunastu do kilkudziesięciu telefonów) to pewnie samochód dalej by stał na parkingu. Usługa miała zająć 2 może 3 godz. max. oczywiście odpowiedzi typu " ja nic nie wie,, to kolega miał dzwonić", " nie wiem, technik nic nie przekazał" itd . prosiłem o usunięcie prostej usterki stwierdzonej w diagnostyce (zsunięta osłona na przekładni kierowniczej). "Tak oczywiście przekażę technikowi". Przy odbiorze - "nic technik nie przekazał". Sprawdzam przy okazji demontażu kół - osłona jak była zsunięta tak została. Nawet jakbym chciał to nie mogę z siebie wydusić jednego pozytywnego słowa w sprawie tego serwisu. Jedynym wyjątkiem był Pan ze sprzedaży części. Ale już przy odbiorze tych części drugi Pan był co najmniej podirytowany, że mu w czymś przeszkadzam i chce zapłacić za zamówiony towar. Nie spotkałem się z taką ignorancją i lekceważącym podejściem w swoim życiu. Nawet przysłowiowy Pan Czesio mechanik potrafi zapisać sobie tel i oddzwonić. Po ASO klasy "premium" spodziewać można byłoby się czegoś więcej. Nawet dla przyzwoitości. Kolega po 1 serwisie gwarancyjnym stwierdził, że to 1 i ostatni raz tam pojechał.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2020 14:48
Salon - samochody nowe
Czekam 2 tydzien ...
... na telefon z serwisu w celu umowienia sie za kazdym razem slysze ze ktos do pana oddzwoni jak na salon to porazka
Użytkownik sieci
6 maja 2020 11:12
Salon - samochody nowe
Zdiagnozowałem problem kompresora ...
... klimatyzacji w innym serwisie i umówiłem się na wizytę w salonie Volvo w celu wymiany kompresora klimatyzacji. Poprosiłem o ściągnięcie części i poinformowałem że pokryję koszty przesyłek jeżeli nie będzie potrzebny. Po przyjeździe pracownicy kompletnie nie wiedzieli w jakim celu umówiona jest wizyta. Został mi zaproponowany regularny serwis klimatyzacji... Po wyprostowaniu kilku faktów, serwis zabrał się za robotę i po kilku godzinach stwierdził że kompresor klimatyzacji nie działa. Tego się spodziewałem. Aczkolwiek nie została zamówiona część o którą prosiłem, więc wymiana na nowy kompresor nie była możliwa!!! Koszt diagnozy znanego mi problemu - ponad 600zł. Totalna niekompetencja, nikt nie słucha klienta, brak przepływu informacji wewnątrz organizacji. Zamówiłem też jazdę próbną przez www ale nikt się nie odezwał. Nie mam pojęcia jak ten salon jeszcze funkcjonuje.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2019 19:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 listopada 2019 17:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 listopada 2019 18:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2019 18:09
Salon - samochody nowe
Po mimo umówienia ...
... się na kompletny serwis z dwutygodniowym uprzedzeniem i zapewnieniu mnie że jeżeli cos wyjdzie dodatkowo do zrobienia zostane o tym poinformowany i naprawa zostanie wykonana po uzgodnieniu ze mna brak kontaktu i informacji o tym ze auto gotowe to raz a dwa przy odbiorze samochodu dowiaduje się że coś jednak wyszlo ale juz nie maja teraz czasu i prosze przyjechac za tydzien. ( dodam ze chodzilo o wymiane klocków)
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2019 19:50
Salon - samochody nowe
Nie polecam... Pierwsze ...
... trzy wizyty i drobne rzeczy do zrobienia ok. Potem już tylko gorzej... Wymiana przedniej półosi niby ok, ale... niedokręcenie 1 śrubki spowodowało, że musiałem po 2 miesiącach wymienić całą zwrotnicę, koszty spore. Ponadto uszkodzone nadkole co stwierdziłem niestety po czasie.... przecież to autoryzowany serwis, wszystko ma być na najwyższym poziomie, ale niestety nie jest. Ponadto ceny... Płacąc takie kwoty za wykonane usługi wydaje się, że nie ma opcji żeby coś było nie tak... Niestety tak nie jest. Denerwujące jest też traktowanie klienta, stary klient lub kolega jest królem w tym miejscu, jak ktoś dopiero zaczyna tutaj przygodę jest bardzo często traktowany jak zbędny balast. To tylko mały skrót przygody z tym serwisem, ale wystarczająco zaraził mnie do tej marki.
Użytkownik sieci
4 czerwca 2019 10:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2019 19:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 marca 2019 19:42
Salon - samochody nowe
Kiedys bardzo dobry ...
... serwis i mila obsluga teraz to juz tylko znak firmowy bardzo nie mila nierzetelna ibsluga klient to smiec czekalem 2h mimo umowionego terminu i sie nie doczekalem zeby ktos mnie przyjal wole zrobic w Niemczech te same pieniadze i chodz sie zajma i naprawia pozdrawiam Artur
Użytkownik sieci
11 marca 2019 07:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka