87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 lutego 2025 13:38
Salon - samochody nowe
Niestety tak niski ...
... poziom obsługi zdecydowanie przeszedł moje oczekiwanie. Poczułem się jak nachalny niechciany klient, który musi sam upominać się o jakiekolwiek informacje gdyż „pracy jest tak dużo a ludzi do pracy tak mało, że przez 2 dni nie było możliwości aby do mnie zadzwonić” i poinformować o postępach w naprawie auta. Sam proces wydawania auta także pozostawiał wiele do życzenia. Zdecydowanie nie będę polecał a i sam nie będę korzystał w przyszłości z usług tego salonu
Użytkownik sieci
21 lutego 2025 14:09
Salon - samochody nowe
Współpraca z serwisem ...
... dotycząca Volvo XC60 rocznik 2022 okazała się wyjątkowo uciążliwa. Obsługa nie zawsze jest uprzejma, a umówienie wizyty to prawdziwe wyzwanie. Podczas umawiania serwisu w rozmowie telefonicznej zaproponowano mi auto zastępcze, ale nikt nie poinformował, że jest to usługa dodatkowo płatna. Sposób przedstawienia tej oferty sugerował, że auto jest wliczone w cenę serwisu – dopiero później okazało się, że trzeba za nie zapłacić. Dodatkowo zgłaszałem problem ze ściąganiem auta na prawo, który nasilał się przy większych prędkościach. Serwis stwierdził, że „nie może zdiagnozować usterki” i zamiast skupić się na rozwiązaniu problemu, pouczono mnie, że powinienem jeździć zgodnie z przepisami. Kolejna sytuacja dotyczyła wymiany bezpiecznika od zapalniczki – teoretycznie banalna sprawa, ale w Volvo czas oczekiwania na taką usługę wynosi… 3 tygodnie! Wygląda na to, że w tym serwisie nie ma miejsca na „błahe” naprawy. Dodatkowo wcześniej informacje u umówionych wizytach były przypominane telefonicznie i sms. Przestało to funkcjonować. Podsumowując: jeśli nie musicie niczego załatwiać w tym serwisie, to z Volvo wszystko jest w porządku. Ale jeśli już coś trzeba tam załatwić – szykujcie się na frustrację.
Użytkownik sieci
4 lutego 2025 17:42
Salon - samochody nowe
Jedna osoba przyjmuję ...
... i wydaje auta do serwisu. Odbiory aut po serwisie poza kolejnością. Odbiór auta średnio trwa pół godziny. Pomimo że byłem umówiony straciłem ponad godzinę będąc ciągle pierwszym do oddania auta. Na szczęście w Gdańsku są jeszcze inne serwisy Volvo.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2025 20:04
Salon - samochody nowe
Bardzo nie miła ...
... obsługa. Koszmarne reklamy na google maps
Użytkownik sieci
28 listopada 2024 12:14
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu faralna, ...
... Panowie pracujący tam są bardzo nie mili , zachowują się jakby byli właścicielami tegoż serwisu, w szczególności jeden szczupły Pan i drugi starszy w okularach, gwiazdorzy jak z serialu Beverly Hills
Użytkownik sieci
13 listopada 2024 08:54
Salon - samochody nowe
Krótko. Nie polecam. ...
... Bylismy w sobotę w salonie, chcielismy kupić konkretne auto, ktore bylo tam aktualnie dostepne. Niestety nikt nie był zainteresowany nasza obecnością, mimo iż widziałam, że co najmniej jeden handlowiec miał czas wolny, jednak wolał go przeznaczyć na rozmowę - nie z klientem - a z koleżanką z pracy. Mimo to, chwilę pokręciliśmy się po salonie z najdzieja, że jednak się uda. Kiedy po dobrych 20 minutach tak się nie stało, zniesmaczeni wyszliśmy. Udaliśmy się do innego salonu Volvo, gdzie zostaliśmy zauważeni, profesjonalnie obsłużeni i w konsekwencji tam kupiliśmy auto.
Użytkownik sieci
21 października 2024 18:13
Salon - samochody nowe
Very bad customer ...
... service. The person who came to help us was very rude and had zero knowledge of customer service. I don't know what his qualifications are, but working daily with customers, one must know how to interact with clients. And this person failed at all levels.
Użytkownik sieci
15 października 2024 19:21
Salon - samochody nowe
Nikomu nie polecam ...
... - serwisu nie można nazwać serwisem tylko zakładem wymieniającym elementy na czuja. Przyjechałem na diagnostykę swoim V60 - cykliczne wychodzenie z pracy elementów ABS, ESP i całej reszty. Po godzinnej diagnostyce usłyszałem że uszkodzona jest wiązka prawego przedniego koła. Koszt naprawy 2452 zł. Na pytanie co konkretnie jest uszkodzone Pan z serwisu oświadczył że przewód jest zgnity. Trochę mnie to zaskoczyło że w 5 letnim aucie są już zgniłe przewody - tym bardziej że to nie fiat a VOLVO. Zastępca kierownika serwisu zapewnił mnie w formie mailowej że osobiście widział uszkodzenie. Ze względu na przedstawione koszty zabrałem auto do siebie i zacząłem diagnostykę uszkodzonej wiązki. Po zdjęciu koła i sprawdzeniu wiązki - na całej długości okazało się że jest sprawna - natomiast uszkodzony był czujnik prędkości obrotowej prawego koła. Koszt najtańszego 36 zł. Gdybym miał dwie lewe ręce zapłaciłbym 2,5 tys i dalej jeździł niesprawnym autem, albo topił kolejne tysiące w znalezienie usterki przez autoryzowany serwis. Wstyd i żenada- dawno nie spotkałem się z takim naciąganiem klientów przez serwis. Bo jak inaczej można określić zaistniałą sytuację? Reasumując - omijajcie szerokim łukiem i szukajcie bardziej odpowiedzialnych serwisów. Nie pozdrawiam Rafał Rutkowski
Użytkownik sieci
17 września 2024 08:18
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... serwisu. Serwis umowiony w aplikacji, potwierdzany telefonicznie z konsultantem w sprawie szczegolowego zakresu uslugi, nastepnie w momencie dojazdu do salonu Pan mowi, ze ‚ktos musial Pana nie zapisac’ i mozemy zaproponowac inny termin.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2024 12:44
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa na ...
... dziale samochodów używanych. Minęły dwa tygodnie od wizyty w salonie do dziś nie otrzymałam oferty. Szkoda, bo auto które wybrałam było piękne i pewnie byśmy się na nie zdecydowali. Ciężko dodzwonić się do salonu, do handlowca już wcale. Obiecywanie, że do końca dnia będzie wysłana oferta i do dziś jej nie ma, przez trzy dni dzwoniliśmy z mężem i prosiliśmy o przesłanie oferty na maila. Bardzo polecam salon w Gdyni! Tam zakupiliśmy samochód VOLVO XC90 , od pierwszej wizyty w salonie do realizacji 7 dni i wspaniała obsługa. Salon w Gdańsku może brać tylko przykład i wprowadzić zmiany w obsłudze.
Użytkownik sieci
22 lipca 2024 15:16
Salon - samochody nowe
Czas oczekiwania na ...
... obowiązkowy przegląd volvo xc 90 na gwarancji w serwisie Drywa Gdańsk - prawie miesiąc...(!) W tym czasie nie można przejechać więcej niż 1000 km, czyli mniej więcej raz do Warszawy i z powrotem.... Możesz oczywiście pojechać do dowolnego autoryzowanego serwisu Volvo w innym mieście w wakacyjnych korkach, o czym poinformuje Cię uprzejmie obsługa serwisu... Dlatego jeżeli jeździsz dalej niż do pobliskiego marketu to zdecydowanie nie polecam tego miejsca, jak już u nich kupisz to dalej radź sobie sam....
Użytkownik sieci
18 lipca 2024 19:27
Salon - samochody nowe
Przestrzegam wszystkich przekraczających ...
... próg Volvo Drywa. Dane osobiste zostały udostępnione jakiejś firmie krzak. 3 dni walki by wyjaśnić sprawę.,pani bezczelnie udaje glupa ,że niby nic się nie stało i sprawa zamieciona pod dywan.. pracownicy są nie douczeni i nie znają klauzury rodo która się podpisuje . Oczywiście sprawa zostanie zgłoszona do odpowiednich organów.PO KILKUKROTNYM KONTAKCIE NAWET SAM DYREKTOR ZIGNOROWAL TEMAT . TERAZ KOLEJNY KROK ZAWIADOMIENIE WYZEJ .
Użytkownik sieci
4 lipca 2024 18:33
Salon - samochody nowe
PRZESTRZEGAM PRZED ZAKUPEM ...
... W TYM SALONIE!!! Żeby nie pisać elaboratu, krótka informacja o tym jak wygląda obsługą posprzedażowa jak i poczucie do odpowiedzialności za sprzedane samochody. W 2022 roku zakupiłem fabrycznie nowe Volvo V60. Przed upływem 2 lat zauważyłem postępującą korozję nadkoli w wyniku tarcia materiałowych nadkoli o blachę (swoją drogą zachęcam użytkowników modelu V60/XC60 do zgłaszania sprawy bo problem dotyczy pewnie całej platformy) i zgłosiłem sprawę do serwisu Volvo przed planowanym drugim okresowym przeglądem. Gwarant odrzucił reklamację na podstawie n/w zapisu. "Gwarancją na samochód objęta jest także powłoka lakiernicza, której wady produkcyjne są korygowane w drodze naprawy, przywracające powłoce walory ochronne i estetyczne. Gwarancja nie obejmuje powłoki lakierniczej płyty podłogowej i wnętrza nadwozia.” W moim przypadku jest to ewidentna wada zabezpieczenia antykorozyjnego lub niewłaściwego wykonania nadkoli przez Volvo, w rezultacie powłoka lakiernicza wnętrza nadkoli ulega ciągłej degradacji, która doprowadzi do korozji (oczywiście Volvo też takiej reklamacji nie uzna, bo winą uszkodzenia jest czynnik zewnętrzny tj. tarcie nadkoli w wyniku drgań, a nie samoistne przerdzewienie blachy). Wysłałem pisemnie reklamację z tytułu rękojmi listem poleconym (dostarczona 12.06 br) i do dziś nie otrzymałem w takiej samej formie odpowiedzi. Zgodnie z PL prawem, przedsiębiorca ma obowiązek odpowiedzieć w terminie 14 dni tak żeby konsument był zapoznany z odpowiedzią. Brak odpowiedzi jest uznawany za uznanie reklamacji. Pani Inspektor od ochrony danych jak i Dyrektor Handlowy Drywa nie odpowiadają na pismo, maile oraz telefony z mojej strony, co tylko świadczy o tym, jak podchodzą do klienta... Sprawa mogła zostać rozwiązana w sposób profesjonalny tak jak tego oczekuje każdy konsument. Niestety brak chęci rozwiązania problemu (brak kontaktu) będzie skutkował kontynuacją sprawy w sądzie. 04.07.br - Jestem zdumiony, że jedyną możliwością rozmowy z Państwem jest kontakt poprzez opinie na Google :) Państwo jak i Gwarant stosujecie się do zapisów gwarancji w systemie zero-jedynkowym. Volvo nie udziela gwaranacji na powłokę lakierniczą ale na perforację już tak!. W moim przypadku Volvo także odrzuci reklamację na perforację ponieważ zabezpieczenie antykorozyjne zostało uszkodzone przez czynnik mechaniczny (niewłaściwy montaż nadkoli). Z tego powodu Volvo powinno naprawić mój samochód. Z poważaniem Patryk Zatorski
Użytkownik sieci
30 czerwca 2024 18:58
Salon - samochody nowe
Nie polecam podłączenie ...
... komputera i zaprogramowanie przełącznika szyb 500 zł. Gdzie taka operacja wogole nie jest potrzebna naciąganie klienta nic więcej
Użytkownik sieci
15 maja 2024 00:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 maja 2024 16:15
Salon - samochody nowe
Customer Care...
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2024 11:30
Salon - samochody nowe
Nie polecam , ...
... kolejny raz obsługa fatalna, mam odczucie ,że tylko wyciągają pieniądze, nie chcą pomóc w założeniu aplikacji volvo, na każdą prośbę odpowiedź "nie mam czasu". Mili są tylko do momentu zakupu, później same schody.
Użytkownik sieci
19 lutego 2024 00:09
Salon - samochody nowe
Serwis - skorzystałem ...
... z akcji "Jesienny przegląd". W aucie został sprawdzony filtr powietrza, natomiast śruby po tym sprawdzaniu tylko włożone, ale nie wkręcone. Jechałem do domu z całkowicie nieszczelną puszką filtra powietrza, co mogło grozić poważną usterką gdybym przed wyjazdem w długą trasę nie podniósł maski. W ramach akcji miałem otrzymać voucher 300 PLN na kolejny serwis, jednak nic takiego nie otrzymałem do dziś. To nie jest opinia pisana na gorąco. Po prostu nie polecam tutaj serwisować auta.
Użytkownik sieci
17 lutego 2024 13:44
Salon - samochody nowe
Mimo wolnych kilku ...
... przedstawicieli, żadna osoba nie podeszła nas obsłużyć...
Użytkownik sieci
27 grudnia 2023 19:00
Salon - samochody nowe
Złodzieje nie polecam :)