90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 marca 2024 06:45
Salon - samochody nowe
Byliśmy w sobotę ...
... w wymarłym salonie. Wcześniej dzwoniliśmy i miał pan oddzwonić czego nie zrobił. W pustym salonie w końcu się odnalazł ale nic konkretnego nam nie powiedział. Na jazdę próbną też nie chciał jechać z marszu, mimo , że nic się nie działo a auto stało na dworze. Nawet nam go nie pokazał. Dzwonić i umawiać się.... Ktoś od nich po kilku dniach oddzwonił, ale już nas nie interesowali, kupiliśmy auto innego producenta
Użytkownik sieci
10 marca 2024 13:33
Salon - samochody nowe
Na XC60 trzeba ...
... czekać prawie rok od czasu zamówienia. W razie rezygnacji problem który trwa do dziś ze zwrotem zaliczki. Kontakt z kierownikiem działu sprzedaży żaden nikt nie poda bezpośrednio nr tel. Pani kierownik nie oddzwania i nie odpisuje na mejle. Ogólnie nie profesjonalne podejście do klienta. Nie polecam. Dramat. Spychologia. Sprzedaż auta gdzie jest więcej chętnych niż towaru to żaden problem. Salon ma mnie gdzieś.
Użytkownik sieci
27 lutego 2024 10:30
Salon - samochody nowe
Odradzam zakup w ...
... tym salonie. Auto, które otrzymałem, było brudne i wydano mi je na zewnątrz podczas deszczu. Spędziłem godzinę, dobierając dodatki przed zakupem, ale niestety, nie zostały one uwzględnione w konfiguracji pojazdu. Nie otrzymałem również informacji o częstotliwości przeglądów ani o konieczności pierwszej wymiany po przejechaniu 5000 km. Kontakt z handlowcem był utrudniony – nie odpowiadał na telefony. Dopiero po wystawieniu negatywnej opinii w ankiecie, handlowiec obiecał, że skontaktuje się ze mną dyrektor sprzedaży, co się nie wydarzyło. Doświadczyłem również zdziwienia personelu, kiedy chciałem odebrać samochód – jakby nie spodziewali się, że ktoś taki jak ja może być użytkownikiem modelu v90. Stan salonu również pozostawiał wiele do życzenia; nie został posprzątany po firmowej imprezie, z błotem i plamami na podłodze. Nikt nie potrafił mi również udzielić informacji o obiecanych dodatkach, które, nie będąc zapisane w oficjalnej korespondencji, okazały się nieobowiązujące. W załączniku na zdjęciu porównanie drzwi w dniu odbioru (wymyte i zastałe)
Użytkownik sieci
27 lutego 2024 09:46
Salon - samochody nowe
Edit/odp do odp ...
... salonu: To skoro konieczne jest posiadanie w takiej sytuacji karty kredytowej, to dlaczego nie nie zostałem poinformowany o takiej możliwości? Państwa odpowiedź utwierdza mnie w przekonaniu że ta skrajnie niska ocena jest słuszna. ————————————— Obsługa bierna i mało zainteresowana pomocą. Salon nie akceptuje elektronicznego prawa jazdy w mobywatelu (pierwszy raz się z czymś takim spotykam), przez co zmarnowałem czas na podróż do salonu. Nie polecam.
Użytkownik sieci
2 lutego 2024 06:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 stycznia 2024 16:01
Salon - samochody nowe
How are you ...
... doing everything you have to say that 🤬 you can do the owl city and time to
Użytkownik sieci
11 stycznia 2024 21:28
Salon - samochody nowe
Tak (na zdjęciu) ...
... wygląda naprawa w autoryzwonym serwisie Volvo, blacharsko-lakiernicza nadkola po 4 latach normalnego użytkowania. Przez 2.5 roku zrobiłem ponad 40tys km bez żadneej stłuczki i obdrapania. Oczywiście gwarancja 2 lata na usługę przepadła w 2021r a szkoda naprawiana była w 2019 i nic z tym nie zrobię, chyba że na własny koszt. Volvo to już teraz tylko marka premium z nazwy, jakość naprawy, a raczej jej skutek jak u podrzędnego i przysłowiowego pana "Kazia". Ciśnie się na usta cytat z pewnego polskiego filmu "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi". Jakiekolwiek naprawy blacharskie w tym miejscu odradzam, chyba że po 4 latach chce ktoś się dalej pałować z usterką. Edit z 11 stycznia. Poniżej odpisał ów serwis. Niestety łudziłem się że faktycznie chcą coś zrobić, ale 3 dni z rzędu u dzwoniłem na poniższy numer do Pana Marcina, nawet zostawiłem do siebie telefon z prośbą o kontakt, ale do dziś żadnego odzewu.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2024 18:42
Salon - samochody nowe
Po naprawie gwarancyjnej ...
... kamery przedniej, moje auto zostało wydane z serwisu brudne i w dodatku z podrapanym zderzakiem przednim. Rozmowa z kierownikiem serwisu w tej sprawie-zupełna katastrofa.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2023 20:46
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa klienta. ...
... Już Pani w osiedlowym warzywniaku wykonuje lepszą robotę niż Panowie z tego salonu sprzedający samochody po 200-300 tys. zł.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2023 14:46
Salon - samochody nowe
Odradzam naprawy samochodu ...
... w tym autoryzowanym serwisie. W moim przypadku została zgłoszona szkoda u ubezpieczyciela a naprawa wykonana w Eurokasie. Niestety okazało się, że do mojego samochodu ( Volvo V40 CC 2016) nie ma części. Na pytanie kiedy będą dostępne nikt nie potrafił mi odpowiedzieć. Proces zbierania części przyjmując, że rozpoczął się z dniem wysłania wszystkich dokumentów do działu likwidacji szkód tj. 11.08 trwał prawie trzy miesiące a sam proces naprawy prawie 5 tygodni i zakończył się 12.12. ( samochód był gotowy do odbioru). W tym okresie wykonanych było parę telefonów oraz maili z pytaniem kiedy zostanie zakończona naprawa - bezskutecznych. Niestety błędnie myślałem, że ta niemiła przygoda z Eurokasem się zakończy, ale nie. W sobotę 16.12 zorientowałem się, że nie działa prawe światło mijania ( samochód odbierałem z naprawy kiedy było widno światła Drl się zapaliły, brak komunikatów na desce rozdzielczej-stwierdziłem można jechać). Cały poniedziałek 18.12 próbowałem się dodzwonić do szanownych Panów z działu likwidacji szkód w celu zgłoszenia niedziałającej lampy ( to od nich odbierałem samochód)- bezskutecznie. Dopiero wtorek okazał się być dniem w którym to po wielu telefonach oraz odsłuchaniu paręnaście razy melodyjki powitalnej udało się - odebrała pani z recepcji, która pilnie przekaże prośbę o kontakt ze mną odpowiedniej osobie to już połowa sukcesu. Jakąś godzinę później kontaktują się ze mną aż dwaj Panowie, praktycznie jeden po drugim. Zgłosiłem niedziałającą lampę i zostałem umówiony na serwis w najszybszym możliwym terminie ( piątek 22. 12 godz.: 15.45). Po dostarczeniu samochodu trochę wcześniej do ASO zostałem poinformowany, że diagnostyka trochę zajmie i sprawdzenie auta będzie się mogło odbyć dopiero o tej umówionej godzinie 15.45. Z uwagi na okres przedświąteczny nawet mi to pasowało więc oddaliłem się z salonu zostawiając samochód do odbioru na tzw " na po świętach". Ku mojemu zaskoczeniu jeszcze tego samego dnia o godzinie 17.50 oddzwonił do mnie Pan z Volvo z informacją, że udało im się zdiagnozować przyczynę niedziałającego światła - żarówka - a właściwie jej brak. Nadmienię, że dostarczając samochód do ASO w celu naprawy szkody, jego oświetlenie było całkowicie sprawne. Pan zasugerował również, że za wsadzenie nowej żarówki będę musiał zapłacić z własnej kieszeni i rzucił kwotą prawie 700 zł oraz zapytał czy ma ją zamawiać. Na pytanie jak to jest możliwe, że w lampie nie było wsadzonej żarówki odpowiedział, że ich dział serwisu samochód sprawdził i stwierdził jego gotowość do wydania klientowi. Dopytując dalej co w takim razie jego zdaniem stało się z żarówką, odparł, że on taką informację dostał z serwisu z zarzutem, dlaczego zgłaszam się do nich po tak długim czasie, dodatkowo sugerując to ,że pewnie sam ją wyjąłem. Reasumując sprawa dalej się toczy a jakakolwiek decyzja ma zapaść dopiero po świętach. Z pewnością jest to ostatnia czynność serwisowa/naprawcza jaka jest wykonywana w tym salonie.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2023 23:19
Salon - samochody nowe
Cena za usługę ...
... wymianę opon jest rzeczywiście premium, natomiast wymiana i obsługa klienta poniżej normy. Wnętrze nie zabezpieczone, mechanik w cudzym samochodzie zachowuje się jak Pan i Władca a klienta traktuje jak debila. Felgi ze względu na panującą aurę nie były idealnie czyste ale mechanik potraktował je suchą szmatką w ten sposób, że rozmazał cały brud ( efekty na zdjęciu) no chyba że to była usługa wymiany opon z detailingiem 😂 Edit: Samochód oddałem dzisiaj do detailingu żeby sprawdzić stan felg po usłudze wymiany opon w servisie Volvo - każde ramię felgi porysowane. Pojechałem od razu do salonu a tam Pan który wymieniał mi opony śmieje mi się prosto w twarz że to nie on zrobił i że nie ma ochoty ze mną rozmawiać. Zero profesjonalizmu, omijajcie ten salon z daleka. Zdjęcia w załączniku.
Użytkownik sieci
23 listopada 2023 10:49
Salon - samochody nowe
Samochód oddany do ...
... serwisu w celu wykonania kodowania kluczyka, brak informacji ze strony serwisu o tym, że ta operacja spowoduje przywrócenie samochodu do ustawień fabrycznych co skutkowało wykasowaniem konwersji EU oraz wszystkich wgranych modów co spowodowało koszty na kilka tyś zł ….. a serwis olał sprawę i nie zaproponował jakiegokolwiek rozwiązania tego problemu…
Użytkownik sieci
17 listopada 2023 16:40
Salon - samochody nowe
Obsługa w serwisie ...
... mechanicznym to kpiny. Panowie pracują za karę. Wystarczy informacja-proszę zaczekać, obsłużymy za chwile, muszę podejść do klienta i dokończyć sprawę. Tymczasem Panowie udają ze nikogo nie ma i niespiesznym tempem pracują unikając kontaktu wzrokowego z klientem. Przez telefon sytuacja wyglada podobnie, może dodatkowo jest okraszona ironicznymi komentarzami. Dodam ze to już kolejna wizyta w serwisie spowodowana awarią samochodu będącego na gwarancji. To definitywnie moje pierwsze i ostatnie volvo.
Użytkownik sieci
4 listopada 2023 22:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 września 2023 12:32
Salon - samochody nowe
Jestem szczerze zniesmaczony ...
... i zażenowany jakąś obsługi tego salonu, człowiek chce kupić samochód za niemałe pieniądze a ma wrażenie jak by doradza rozmawiał z nim za kare. Miałem dwukrotne podejście do tego salonu w obu przypadkach potraktowany tak samo. Nie rozumiem polityki waszej firmy, "nie jest Pan naszym klientem to nie damy Panu auta na testy na dłużej niż godzinę"... mimo że jestem miłośnikiem marki i jeżdżę Volvami już od ponad 12 lat, wszystkich klientów tak traktujecie?? A może jest to kwestia końca miesiąca i plan sprzedażowy zrobiony to nam nie zależy. Żenada, Nie polecam tego salonu nikomu bo wizyta tam to strata czasu.
Użytkownik sieci
28 września 2023 08:26
Salon - samochody nowe
Obsluga w serwisie ...
... bardzo slaba i bez zaangażowania. Obserwując trudno oprzeć sie wrażenieniu, że ekspres z kawa i pogadanki z kolegami sa ważniejsze niz Klienci.
Użytkownik sieci
18 września 2023 12:34
Salon - samochody nowe
Najgorsza wizyta w ...
... salonie ever. Sprzedawca umówił się po czym go nie było. Rzekomo był na spotkaniu, a zatem mógł wyjść i przeprosić za nieobecność. 45 minut straty czasu. Dzięki Volvo!
Anna Kobel
28 sierpnia 2023 17:05
Serwis
Tragiczne podejście do klienta
W dwuletnim samochodzie ( Volvo xc 60 ) wyszły w fotelu kierowcy wypuklenia ( jakby od środka coś się przepychało ) . Zgłosiliśmy reklamacje lecz została ona przez dwa miesiące bez odpowiedzi . Po Dwich miesiącach upomnieliśmy się po raz kolejny u Pana Błażeja . Poinformował nas że da znać . Chwilkę po tej rozmowie poinformował nas smsem że reklamacja nie została uznana .
Zgłosiłam całą sprawę do Volvo Polska i zostań poinformowana że Pan Błażej zwyczajnie po ludzku zapomniał i mogą naprawić nam siedzenie w promocyjnej cenie . Sprawa zostanie przekazana do biura ochrony konsumenta i pewnie skończy się w sądzie .
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2023 10:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 lipca 2023 07:48
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... uważajcie i dokładnie sprawdzajcie auto przed i po oddaniu.