89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 marca 2025 20:01
Salon - samochody nowe
Marka niby premium, ...
... jednak podejście doradców sprzedaży poniżej krytyki. Na każde pytanie odpowiedzi: można poczytać na stronie internetowej, można poszukać w konfiguratorze. Termin oczekiwania i tak długi. Serio?
Użytkownik sieci
16 lutego 2025 15:04
Salon - samochody nowe
Jednym słowem dramat. ...
... Jest to moja pierwsza opinia jaką wystawiam w życiu. Samochód oddałem na serwis po szkodzie parkingowej, uszkodzony zderzak tylni (pęknięty górny, do lakierowania dolny, wymiana plastikowych elementów chromowanych) oraz klapa bagażnika( do malowania prawy róg, klapa zaczęła otwierać się skokowo) pacjent xc90. Szkoda zgłoszona w styczniu 24 roku po oględzinach samochód trafił do naprawy po bagatela 5 miesiącach... Po ponad 3 tygodniach auto do odbioru i zaczyna się dramat mianowicie górna część zderzaka wymieniona ale nie wstawiona w zaczepy i wisi jak przed naprawą, dolna część zderzaka, plastiki u samego dolu które miały być lakierowane nie zostały ruszone, chromowany element ozdobny zle założony w zaczepy i polowa odstaje, siłowniki bagażnika przez które klapa otwierała się skokowo nie uznana do szkody ponieważ jak usłyszałem szkoda nie miała nic wspólnego z siłownikami byla to poprostu korelacja zdarzeń i serwis może mi wymienić siłowniki za jedyne 1800 zł sztuka.... Po "naprawie" doszła jeszcze jedna usterka mianowicie czujnik parkowania który przed naprawą działał poprawnie pokazuje po wbiciu wstecznego przeszkodę. Zgłoszona reklamacja, po tygodniu samochód oddany na serwis i naprawa robiona na CITO, w likwidacji szkód lakierowanie zderzaka na cito trwa jeżeli dobrze pamiętam 27 dni.... Auto ponownie do odbioru i ponowna reklamacja czujnika parkowania ponieważ nikt nie wie co się stało, usłyszałem również od pracowników iz trzeba wezwać rzeczoznawcę bo nikt nie zapłaci za czujnik który został uszkodzony podczas naprawy ze swojej kieszeni.... Dochodzimy do następnej "naprawy" czyli aktualizacja systemu która miała uzdrowić czujnik, oczywiście nie pomogło. Pan z likwidacji szkód poinformował mnie ze będziemy umawiać się ponownie skoro aktualizacja nie pomogła. Moja opinia jest długa ale ostatnia reklamacja to listopad 24, przypomnę ze szkoda zgłoszona w styczniu. Ocenę wystawiam ponieważ bylem zbyt długo cierpliwy. Mamy luty 25 roku auto z uszkodzeniem, którego nie było zanim trafiło na serwis. Od listopada dzwoniłem do Państwa od 10 razy bez żadnego odzewu, nie wiem co mnie pokarało wybraniem autoryzowanego serwisu do naprawy zderzaka..... na sam koniec muszę dodać ze na własny koszt wymieniłem siłowniki tylnej klapy i uszkodzony byl siłownik z prawej strony czyli stronę w która samochód został uszkodzony ale jak to mówią " korelacja zdarzeń"..... Kiedy pisze ta opinie mamy połowe lutego 2025 czyli 13 miesięcy od zgłoszenia szkody , od 4 miesięcy brak odzewu serwisu i olanie sprawy totalnie. Dramat to mało powiedziane. Dodane zdjęcia to samochód przed naprawa i po naprawie....
Użytkownik sieci
8 lutego 2025 07:05
Salon - samochody nowe
Byłem około południa ...
... w salonie kupić samochód ex30. Po wejściu dobre 10-15 minut kręciłem się po salonie, dotykałem siadałem. Żaden sprzedawca się mną nie zainteresował. Najprawdopodobniej po salonie chodziła też jego kierowniczka bo głośno wydawała polecenia obecym tam Pracownikom, patrzyła na mnie i nic, ani słowa czy coś trzeba. Podszedłem do Pani na wprost rozsuwanych drzwi z prośbą żeby poprosiła Sprzedawcę. Poszła w prawo do pomieszczenia. Wróciła i powiedziała że zaraz ktoś podejdzie. Po ok 5 minutach wyszedł Pan który jeszcze jadł i powiedział że kolega już idzie. Mijają kolejne minuty. Przyszedł kolega. Ponieważ przygotowałem się do spotkania to od razu wskazałem wszystkie moje wymagania i specyfikację samochodu i poprosiłem o ofertę cenową na maila. Już przy wyjściu wiedziałem że nawet jakby dali super cenę to u nich nie kupię za tak beznadziejne traktowanie ( nie dość że niekończące się czekanie na obsługę to jeszcze rozmowa na stojąco, na odczepnego). Oferta przyszła na maila. Auto z roku 2024 w cenie katalogowej. Dzisiaj dzwonił sprzedawca czy się zapoznałem. Mówię że tak ale cena w ofercie jest katalogowa a samochód roczny czy w związku z tym mogę liczyć na jakiś rabat bo rocznikowo to samochód jest już roczny. A Sprzedwaca do mnie że przecież dostanę dopłatę do elektryka 40 tyś (program ekektryk plus kdr) więc zniżkę dostałem. Szanowni Państwo!!! Dopłaty do elektryka czy ktoś dostanie czy nie to nie Wasz biznes i nie Wasz zysk. Oczywiście odradzam korzystanie z tego salonu bo jak widać Sprzedawcy tego salonu na koszt Państwa i Klientów chcą se kieszenie napchać. Obsługa beznadziejna plus ewidentne tworzenie iluzji że to niby od nich zależy czy ktoś dopłatę do elektryka dostanie. Jeszcze nigdy mnie tak nikt nie potraktował. Skandal. Omijać.
Użytkownik sieci
1 lutego 2025 13:59
Salon - samochody nowe
Nie polecam!Dzisiaj przez ...
... 15 minut czekałem na obsługę handlowców , którzy faktycznie początkowo byli zajęci.Gdy oboje byli już wolni jeden po wskazaniu przez Panią z obsługi że czekam powiedział że ma przerwę, a drugi, że jest zajęty.Z takim podejściem panów handlowców trudno być zachęconym do kupna tam samochodu za niemałe pieniądze. Zdecydowanie udaje się do konkurencji.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2025 11:47
Salon - samochody nowe
Zostałam zaproszona telefonicznie ...
... do Waszego salonu na jazdę testową , dostałam specyfikację samochodu na maila - super. Przyjechałam dziś o umówionej godzinie, w salonie nikt nie miał pojęcia o co chodzi. Podszedł do mnie „siwy Pan” (chętnie napisałabym z nazwiska ale Pan nie raczył się przedstawić) i pyta: „słucham?”, odpowiadam, że byłam umówiona na jazdę testową, a Pan pyta „ale czym?” Pokazuje maila a Pan odpowiada, że tego samochodu to on nie ma i poszuka innego. W takim razie po co dostałam specyfikację? Po jakimś czasie Pan przychodzi rzuca mi kartkę na stół i każe wypełnić swoje dane, a tam capslokiem „SAMOCHÓD NIE POSIADA UBEZPIECZENIA AC”, zrezygnowałam. Zostałam wprowadzona w błąd, być może coś źle zrozumiałam, ale nie zmienia to faktu, że w salonie zostałam potraktowana z góry. Pan, który ze mną rozmawiał nawet nie spytał, na czym mi zależy w danym modelu, nie poświęcił mi nawet minuty na rozmowę i poznanie potrzeb klienta. Chyba nie tak powinna wyglądać obsługa klienta w salonie samochodów uznawanych za premium. No ja nie polecam.
Użytkownik sieci
24 grudnia 2024 20:10
Salon - samochody nowe
Uważajcie na ten salon. Lepiej omijać z daleka.
Użytkownik sieci
25 listopada 2024 08:28
Salon - samochody nowe
Nie polecam! I ...
... nie chodzi to o auto a o zachowanie, postawę pracowników! Pierwszy raz w życiu spotkałam się z takimi ludźmi! W zasadzie nadludzkim ich mniemaniem o sobie samych! Zadufani, bezczelni, arogancja to ich pierwsze imię. Dodam że zakupiliśmy tam dwa auta.. jeden z samochodów z wadą ukrytą- zdarza się z uśmiechem na twarzy, a serwis gwarancyjny za 2 tygodnie! Samochód po serwisie oddany brudny! Sprawa dotyczyła łożyska, ściągali koła, umazali je smarem i tak oddali. Obsługa finansowania też porażka! W zasadzie strach tam wejść i o cokolwiek zapytać! Szkoda że nie przeczytałam wcześniej opinii! W głowach im się po przewracało! Edit: bardzo dziękuję za reakcję, rozmowa z Panem kierownikiem Bardzo konkretna. Wyjaśniliśmy sytuację. Mam nadzieję, że uda się przynajmniej od strony serwisu zmienić nastawienie. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
7 listopada 2024 10:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 października 2024 10:39
Salon - samochody nowe
Samochód oddany na ...
... wymianę rozrządu, oleju oraz kilku drobiazgów (trzeszczący głośnik, odklejające się nadkola). Sprawa dotyczy Volvo V60 CC drugiej generacji. O ile nie mogę wypowiedzieć się na temat zleconej wymiany rozrządu i oleju, tak dowiedziałem się, że nie mogę oczekiwać od nowego samochodu z wyższej półki cenowej sprawnego nagłośnienia. Istna tragedia. „Nie można wskazać, czy problemem jest głośnik, czy oplot, czy też tapicerka” – słowa pracownika serwisu. To również nie jest sprawa gwarancyjna. Powodem odklejających się nadkoli jest podobno doposażenie samochodu w hak holowniczy. Usługa została wykonana w innym autoryzowanym serwisie, ale skoro nie oni ją wykonali, to gwarancji nie uznają. Dodam jeszcze, że posiadam gwarancję SELEKT. Odradzam każdemu, kto oczekuje porządnego podejścia do klienta. Po telefonie do innego autoryzowanego serwisu samochód został od razu przyjęty na usunięcie wszystkich usterek, z komentarzem: „Takie problemy są niedopuszczalne przy tej wartości pojazdu.”
Użytkownik sieci
12 października 2024 09:46
Salon - samochody nowe
Salon sprzedaży - porażka
Użytkownik sieci
29 września 2024 14:44
Salon - samochody nowe
Chciałem wyrazić swoje ...
... ogromne niezadowolenie z wizyty w salonie samochodowym. Gdybym miał możliwość oceny na -1 gwiazdkę, zdecydowanie bym to zrobił. Pokonałem 150 kilometrów, aby odwiedzić ten salon. Dotarłem w godzinach otwarcia, z zamiarem porozmawiania z sprzedawcą na temat zakupu nowego Volvo XC60. Po kilkunastu minutach oczekiwania, aż ktoś podejdzie, pojawiła się Pani z obsługi. Gdy zwróciłem uwagę, że czekam już dłuższą chwilę, weszła do pomieszczenia obok mnie, gdzie siedzieli dwaj sprzedawcy. Byli świadkami mojego oczekiwania, ale nawet nie zareagowali. Kiedy w końcu zostali wezwani do mnie, podszedł jeden z tych Panów z wyraźnym niezadowoleniem. Co zostało zauważone odrazu. Zaznaczyłem, że jestem zainteresowany zakupem nowego samochodu, zwłaszcza z uwagi na otrzymaną wiadomość o przedłużonej promocji związanej z podatkiem VAT. Niestety, sprzedawca zignorował moje zainteresowanie od samego początku. Zadał pytanie „ Gdzie niby widziałem taką promocje ? Na jakiej stronie”. Wyraziłem chęć obejrzenia auta, a on bez entuzjazmu oznajmił: "Dobra, pójdę po kluczyki". To, co nastąpiło, to jedynie pokazanie samochodu na parkingu - otworzenie drzwi i nic więcej. Nie dostarczył żadnych informacji ani opisu auta. Więcej sprawdziliśmy w internecie, a nie po to jechałem do salonu Volvo. Poprosiłem o pokazanie innego, szarego modelu obok. Odpowiedź brzmiała: "A co chcecie w nim innego zobaczyć?". Nie tylko styl rozmowy na "TY" było nieodpowiednie, ale również brak jakichkolwiek informacji od sprzedawcy. Znów z żalem udał się po kluczyki. Nie tylko mnie lekceważył, ale również inne osoby. Inny klient, który podszedł, także został zignorowany. To była prawdziwa tragedia obsługi. Nie spotkałem się z czymś takim. Zapytałem o jazdę próbną. Sprzedawca wyjaśnił, że udostępniają samochód na jazdę testową na godzinę. Gdy wyraziłem chęć to dodał, że jedynie po umówieniu - pomimo, że pojazdy stały na parkingu. Zdziwiło mnie to, ponieważ wcześniej usłyszałem, że udostępniają na miejscu. Zaraz dodał, że te auto czekania innego klienta. Zapytałem, że przecież przed chwila poinformował mnie o tym, że auto klienci dostają na godzinę i jadą testować . Na parkingu były dwa takie auta. Został przyłapany na kłamstwie, co jeszcze bardziej pogorszyło moje wrażenie. Nawet inny klient, który chciał poznać więcej szczegółów na temat samochodu, zrezygnował i opuścił salon. Zakończyłem to doświadczenie, uznając, że nie ma sensu kontynuować. Pożegnałem się i odjechałem, usłyszawszy słowo „Dowidzenia!" Wypowiedziane z pogardą w głosie. Niestety, nie mogę polecić tego salonu. Obsługa była wyjątkowo nieuprzejma, a ja, jako klient zainteresowany zakupem samochodu tej marki, zostałem potraktowany z lekceważeniem.
Użytkownik sieci
27 września 2024 15:49
Salon - samochody nowe
Do serwisu zastrzeżeń ...
... nie mam, natomiast obsługa administracyjna to dramat. Samochód od 3 dni jest gotowy, ale zapomnieli o tym poinformować. Dzwoniłem wczoraj, pani na recepcji "przekaże do doradcy serwisowego" i on oddzwoni. Nie oddzwonił. Dziś dzwoniłem cały dzień. Kiedy - w końcu - udało mi się połączyć z recepcją odrzuciłem propozycję asystentki, że "przekaże doradcy" i poprosiłem żeby poszła do serwisu, bo termin zwrotu samochodu zastępczego upływa dzisiaj. A ona, że nie może, bo jej tam nie ma 🤦 Musiałem wsiąść w samochód i pojechać na miejsce, żeby się czegoś dowiedzieć. KATASTROFA. Jeśli szanujecie Państwo swój czas (lub pieniądze - samochód zastępczy na bonusowe 3 dni swoje kosztuje) to wnioski nasuwają się same.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2024 10:35
Salon - samochody nowe
Kontakt z działem ...
... części w sprawie części do samochodu. Rozumie, że każdy może mieć gorszy dzień w pracy, ale rzadko spotykam się z taką ignorancją i brakiem wyczucia. Dla porównania w inny ASo sprawa załatwiona z wielką przyjemnością i miłą rozmową osoby obsługującej. Szybko i sprawnie bez szukania dziury w całyn. Dla tego niesmak pozostanie.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2024 19:49
Salon - samochody nowe
Dzwonią i dzwonią ...
... i nie mogą sie dodzwonić , pan serwisant wiecznie zajęty . Nie polecam , chciałem oddać samochód do naprawy ale odpuszcze.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2024 18:34
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Fachowcy ...
... to mechanicy, którzy pozamykali swoje warsztaty, bo byli kiepscy. Błędne diagnozy, mnóstwo uchybień odnośnie złożenia samochodu po rozebraniu go i diagnozowaniu. Przy diagnozie klimatyzacji spuścili czynnik oraz olej, a już go z powrotem nie nabrali. Po demontażu osłony silnika to ja musiałem sprawdzić, ponieważ osłona nie została zamontowana z powrotem, odłączyli przewód przez który przepływał plyn chłodniczy został źle podłączony z powrotem i płyn chłodniczy skapywał prosto na rozgrzany silnik. To jest chyba jakiś żart! Krocie biorą za diagnozę, a nic nie umieją.
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2024 11:52
Salon - samochody nowe
Omijać to miejsce ...
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2024 17:12
Salon - samochody nowe
Totalna klapa
Użytkownik sieci
30 lipca 2024 22:57
Salon - samochody nowe
Awaria. Sobota, godzina ...
... 10. Stoję na drodze. Próbuje się skontaktować z serwisem lub działem części. Po kilku próbach i przełączania Pani stwierdza że oddzwonią. Czekam już tydzień. Polecam unikać tej firmy.
Użytkownik sieci
5 lipca 2024 22:05
Salon - samochody nowe
nic ciekawego
Użytkownik sieci
10 czerwca 2024 17:35
Salon - samochody nowe
Kupiłem auto po ...
... ich naprawie blacharsko lakierniczej. W ramach likwidacji szkody z OC sprawcy wymienione było przez nich poszycie błotnika lewy tył. Po ich naprawie do środka auta zaczęła dostawać sie woda. W okolicy akumulatora można zapuszcząc narybek. Nie wspomnę o mokrej wykładzinie podłogi. Zdjęcia w zalączeniu. Kierownik serwisu na początku starał sie wyjść z twarzą ( zaprosił mnie na 400kilometrową wycieczke w jedną stronę do Katowic celem weryfikacji problemu ; twierdził także że już naprawa jest 'po gwarancji' , przesłałem jeszcze pare zdjęć z moją opinia co zostało źle wykonane jednakże zostałem 'olany' , nie odpisywał na wiadomości ... Nie polecam. Z chęcią dałbym 0 gwiazdek ale tak się nie da. Aktualizacja po odpowiedzi volvo z dnia 10.06.24r. Godnym pożałowania jest fakt iż naprawy w autoryzowanym serwisie są tylko do "bramy"(oby wytrzymaly okres gwarancji) . Pomóc w lokalizacji przecieku nie została w żaden sposób odrzucona.jako klient domagałem się weryfikacji w autoryzowanym serwisie volvo najbliżej mnie tj. W warszawie (a nie w oddalonych 400km w jedną stronę Katowicach) Dlaczego na klienta przerzucacie koszty swojej nieudolnej naprawy ?