90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 lipca 2021 13:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 lipca 2021 08:03
Salon - samochody nowe
Słabo nie zostało umyte auto po naprawie gwarancyjnej.
Użytkownik sieci
9 lipca 2021 08:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 lipca 2021 07:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 lipca 2021 21:26
Salon - samochody nowe
Bardzo niekompetentna i ...
... nierzetelna obsługa, śmiech na sali jak salon podchodzi do klienta. Klient wydaje dziesiąt tysiecy zlotych za samochód a obsługa na poziomie krawężnika. Nie polecam i radzę omijać ten salon szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
6 lipca 2021 15:06
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 lipca 2021 13:54
Salon - samochody nowe
Fantastyczna obsługa!
Użytkownik sieci
30 czerwca 2021 17:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 czerwca 2021 17:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 czerwca 2021 09:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 czerwca 2021 07:14
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 czerwca 2021 14:14
Salon - samochody nowe
Dogodne terminy, profesjonalna ...
... obsługa i dobrą komunikacja. Serwisuje tam XC 60 od dwóch lat, w każdej sytuacji - także zdarzeń drogowych wymagających serwisu pojazdu pracownicy są dostępni i znajdują szybki termin naprawy. Polecam
Użytkownik sieci
5 czerwca 2021 19:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 czerwca 2021 16:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 czerwca 2021 15:25
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa i ...
... miła obsługa. Znają się na autach! :)
Użytkownik sieci
16 maja 2021 12:30
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 maja 2021 14:57
Salon - samochody nowe
Z przykrością przeczytałem ...
... odpowiedź autoryzowanego serwisu i nasunęły mi się następujące przemyślenia. 1. To bardzo nieprofesjonalne gdy sprzedawce (sprzedajecie państwo usługi) dzieli się swoją odpowiedzialnością z klientem. W porządnych korporacjach za takie postępowanie co najmniej trzeba przejść przeszkolenie, a w bardzo porządnych wylatuje się z pracy. 2. To bardzo, bardzo nieładnie (o profensjonalizmie już zapomnijmy) kiedy sprzedawca próbuje dyskredytować klienta np stwierdzając, że ma stary samochód. Jak do tej pory nie przeszkadzało państwu uczestniczyć w jego "starzeniu" pobierając za to pieniądze. Z takie postępowanie z korporacji się po prostu wylatuje o ile szanują się one. 3. Gdybym miał czas i ochotę i gdyby było to warte świeczki zapytałbym jakiego prawnika czy upublicznianie wieku mojego samochodu przez firmę Volvo mieści się w granicach prawa i praktyki stosowanej przez tę firmę, myślę, że niezłą zabawę miałby państwa przedstawiciel prawny próbujący udowodnić, że tak jest. 3. Wiek mojego samochodu. Niestety nawet tę wydawało by się prostą czynność państwo wykonali nierzetelnie, a przecież zaczerpneliście wszystko braliście z waszej bazy danych - mój samochód jest wyprodukowany w 2008 roku a nie 2009 - to daje wartość 13 a nie 12 lat. 4. Mam nadzieję, że wszyscy właściciele "starzejących" się samochodów marki Volvo przeczytają z jaką pogardą państwo podchodzicie do ich starzejących się samochodów 5. Ale z tego mam i inny wniosek, że swoje nowe (roczne) volvo będę przeglądał w Chorzowie. 6. Mając niewielki kłopot z tłoczkiem hamulcowym zadzwoniłem do Volvo Katowice (13 lat serwisowania samochodu w jednym miejscu), odebrała miła pani, która poinformowała mnie, że zadzwoni za 15 min w sprawie, którą jej przedstawiłem (mieszkam w Warszawie i chciałem widzieć czy serwis może mi pomóc). Nie oddzwoniła. Zadzwoniłem jeszcze raz prosząc o pomoc. Powiedziała, że musi się skontaktować z serwisem i oddzwoni. Nie oddzwonili. Kiedy sam się dodzwoniłem do serwisu, po przedstawieniu sprawy (tłoczek, Warszawa a był Pt) usłyszałem, że mogą zobaczyć samochód w czwartek (za tydzień) no i nie mają części. Zadzwoniłem do Chorzowa (AutoBoss czy jakoś tak). Odebrała pani, wysłuchała, powiedziała, że zapyta serwisantów i oddzwoni. ODDZWONIŁA. Przepraszając powiedziała, że w pt już nie zrobią, ale postarają się stanąć na uszach żeby było w poniedziałek. 7. Ostatecznie wylądowałem w Volvomani. Zrobili. 8. Mam nadzieję, że dostrzega pan różnicę bo jeżeli nie to już żadne szkolenie nie pomoże 9. Jestem ciekawy czy centrala Volvo w Warszawie podzieli pana poglądy na upublicznianie wieku samochodów swoich klientów i rodzaj odpowiedzi jakiej mi pan udzielił
Użytkownik sieci
15 maja 2021 10:01
Salon - samochody nowe
Fantastyczne, profesjonalne zajecie się klientem. Polecam
Użytkownik sieci
13 maja 2021 22:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 maja 2021 13:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek