90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 października 2019 13:38
Salon - samochody nowe
Z obsługi jestem ...
... zadowolony. Ale z serwisu już nie. Powód po przejechaniu do domu. Auto już nie odpalało. Co się okazało dali na klemy akumulatora jakiś specyfik. Ok ale żeby nie dokręcić już do klem akumulatora to amatorka. Klemy nie były przykręcone tylko nałożone na akumulator.
Użytkownik sieci
8 października 2019 07:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 października 2019 15:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 października 2019 07:07
Salon - samochody nowe
Obsługa miła ale ...
... co z tego, zmiana opon na zwykłych stalowych felgach trwała półtorej godziny, po co zapisy na konkretny termin skoro trzeba czekać? Co do waszej odpowiedzi: Tak jestem klientem katowickiego serwisu, Wymiana opon w każdym innym serwisie trwa do 30 minut, auto nie było na myjni.
Użytkownik sieci
1 października 2019 06:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 września 2019 10:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 września 2019 13:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 września 2019 10:00
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Na górze jest król klientów zawsze szczęśliwy (Wersja oryginalna) Top hier ist der Kunde König immer wieder gern
Użytkownik sieci
19 września 2019 17:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 września 2019 10:29
Salon - samochody nowe
brak profesjonalizmu, klient ...
... umówiony na wizytę z rezerwacją samochodu w trakcie finalizacji dowiaduje się, że zarezerwowane auto salon sprzedał innemu klientowi. Sytuacja nieprzypadkowa bo dwóch znajomych miało podobne doświadczenia z tym salonem jak się okazuje. Odradzam współpracę. Proszę bardzo Panie Marcinie W nawiązaniu do wczorajszej sytuacji która miała miejsce w naszym salonie i zapoznaniu się z szczegółami w imieniu firmy Eurokas i Pana Marcina chciałbym Pana przeprosić za zaistniał sytuację . Niestety zbiegło się kilka okoliczności które spowodowały zaistniałą sytuacje a do tego słaba komunikacja pomiędzy zainteresowanymi handlowcami dała w efekcie negatywny skutek . Wiem ze zmiana naszych procedur które wprowadziliśmy od dnia dzisiejszego w systemie rezerwacji nie stworzy nam drugiego Xc60 którym był Pan zainteresowany ale być może że uda nam się znaleźć rozwiązanie które zainteresuje Pana . Proszę o informacje czy możemy się z Panem kontaktować w celu przedstawienia ewentualnej oferty . W razie jakichkolwiek zapytań pozostaję do Pana dyspozycji . Z poważaniem Tomasz Witaszczyk Kierownik Działu Sprzedaży
Użytkownik sieci
5 września 2019 09:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 września 2019 21:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 września 2019 15:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 września 2019 16:25
Salon - samochody nowe
Oddalem auto Volvo ...
... v60 Hybryd z problelemem z ladowaniem hybrydy w serwisie zostal wymieniony Akumulator 12v jednak zglaszane problemy z hybryda nie zostaly rozwiazane a prosilem (dzwonilem a pan ktory odbieral mowil ze co dziennie jest pierwszy dzien w pracy a ja dwa dni dzwonilem) do tego zapieral sie ze auto zostalo sprawdzone i naladowane , moge jedynie zrozumiec ze w Polsce nie jest to popularne i nie sa na takie problemy przygotowani w tym momecie jest to zalatwiane w serwisie za granica i oni juz wiedza gdzie jest problem na plus serwisu dodam ze moglem go postawic na parkingu w sobote wieczorem .
Użytkownik sieci
1 września 2019 14:23
Salon - samochody nowe
Dobrzy pracownicy szczególnie na kia
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2019 09:10
Salon - samochody nowe
Duży wybór, polecam
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2019 23:25
Salon - samochody nowe
Ja osobiście mam ...
... marne polecenie, jako naprawę blacharsko-lakierniczą. Samochód oddany na naprawę po szkodzie z autocasco w trybie bezgotówkowym. Jakość naprawy, srednia, samochód lakierowany był powtórnie, jest widoczne odcięcie tam gdzie malowali (błotnik tylny, drzwi tylne, drzwi przednie miały być cieniowane), w słoneczny dzień jest widoczna różnica, że pół samochodu było lakierowane, pół nie mimo cieniowania. Listwa progowa za lakierowana w sumie sam narożnik, który można odkręcić (dwa blachowkręty, zapylony zaczep zamka drzwi tylnych i chamskie odcięcie lakieru w połowie nadkola, które nie zostało naprawione w ramach reklamacji. Osobiście nie polecam, naprawy blacharsko-lakierniczej, lecz to moje zdanie.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2019 14:53
Salon - samochody nowe
Profesjonalnie
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2019 11:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2019 08:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek