90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2019 15:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 czerwca 2019 18:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 czerwca 2019 11:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 czerwca 2019 18:18
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 czerwca 2019 15:30
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 czerwca 2019 01:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 czerwca 2019 16:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 czerwca 2019 13:24
Salon - samochody nowe
Siedzę sobie na ...
... sofie i czekam na odbiór auta z serwisu obserwując pracę tutejszych pracowników działu serwis(nie tylko). Mając 10 letnie doświadczenie w branży Retail(to nie dużo, ale uważam, że mogę się wypowiedzieć). Chciałbym podzielić się radami jakie proponuję wdrożyć aby zmniejszyć liczbę negatywnych komentarzy, których jest całkiem sporo. 1. Dodzwonienie się - to istny rollercoaster. Jako, że Panie z recepcji widzę biegają, z kartkami chyba z prośbami o oddzwonienie tak dziś widzę, że problem leży w - odbieraniu telefonów. Po prostu. Wyciszanie telefonów to podczas jednej z moich wizyt standard. Zaangażowanie jednego z pracowników podczas rozmowy przez telefon jest bliskie zeru. Zdjęcia na fb są ważne, ale podejrzewam, że nie za to się im płaci. Sam czekam na oddzwonienie któryś tydzień i zdecydowałem się sam skontaktować. 2. Standardy Obsługi Klienta - ja rozumiem, że tu dla niektórych kolejny klient to po prostu kolejny klient. Ale świetnie to obrazuje reklama olx. Która mówi o tym, że najlepiej z szacunkiem i uśmiechem obsługiwać ludzi. Nigdy nie wiadomo kiedy spotkamy się w odwrotnej sytuacji. Ludzie zostawiają tu nie małe pieniądze. Sam liczyłem na to, że po kupnie auta używanego z salonu poziom obsługi będzie równie wysoki jak ilość gotówki jaką tu zostawiłem. Dla mnie kosmiczne pieniądze :) Trzy krótkie rady: - Kontakt wzrokowy. - Zaangażowanie w rozmowę i chęć pomocy - empatia. To ewidentne podstawy. Ja rozumiem, że każdy może mieć gorszy dzień, ale jako aktywny obserwator i słuchacz stwierdzam, że to kolejna sytuacja gdy mamy do czynienia z marką, która reprezentuje wartości, idee i wizje a dodając Polską nakładkę mamy Naszą mentalność i idącą z nią negatywne cechy. Smutno mi z tego powodu. Życzę Państwu Ogromnej sprzedaży i uśmiechu. Nie ratują Państwo życia.(dosłownie). Warto czasem podejść do człowieka z uśmiechem i otwartością a na pewno żyłoby Nam się lepiej. Na koniec dodam, że na szczęście sprawę częściowo załatwiłem po mojej myśli i jest ok. Natomiast detale tworzą całość i tu się zaskoczyłem negatywnie. Komentarz nie ma formy hejtu. Raczej dobrych rad na lepszą obsługę klienta. Tym bardziej, że podpisuję się imieniem i nazwiskiem. Pozdrawiam Serdecznie!
Użytkownik sieci
5 czerwca 2019 04:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 czerwca 2019 15:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 czerwca 2019 13:25
Salon - samochody nowe
Bardzo pomocni ludzkie
Użytkownik sieci
4 czerwca 2019 13:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 maja 2019 14:00
Salon - samochody nowe
Fachowa dorada i obsluga polecam
Użytkownik sieci
28 maja 2019 22:20
Salon - samochody nowe
Pomocni fachowcy
Użytkownik sieci
28 maja 2019 14:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 maja 2019 11:52
Salon - samochody nowe
Super obsługa
Użytkownik sieci
22 maja 2019 09:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 maja 2019 06:51
Salon - samochody nowe
Miła obsługa duży wybór
Użytkownik sieci
21 maja 2019 10:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 maja 2019 07:32
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki