90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 listopada 2017 07:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 listopada 2017 01:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 listopada 2017 21:01
Salon - samochody nowe
W serwisie Kia miła obsługa. W zysków OK
Użytkownik sieci
16 listopada 2017 18:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 listopada 2017 06:48
Salon - samochody nowe
Super autoryzowany serwis ...
... Kia. Bardzo miły szef i załoga.
Użytkownik sieci
14 listopada 2017 13:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 listopada 2017 14:40
Salon - samochody nowe
Profesjonalnie
Użytkownik sieci
12 listopada 2017 11:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 listopada 2017 10:46
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 listopada 2017 08:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 listopada 2017 17:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 listopada 2017 10:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 listopada 2017 07:07
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 listopada 2017 07:41
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 listopada 2017 18:14
Salon - samochody nowe
Piękne auta
Użytkownik sieci
6 listopada 2017 15:54
Salon - samochody nowe
Obsługa sprzedażowa rewelacyjna. ...
... Szczególne podziekowania dla P. Marcina za pełen profesjonalizm. Bardzo dobra współpraca z Paniami z dzialu finansowego i ubezpieczeń. Jednak na tym pozytywy sie koncza. Do salonu przyjechalem na odbior samochodu o 17.50. Oczywiscie poinformowalem z drogi o spoznieniu (pomimo ze jest otwarte do 18) z powodu wypadku blokujacym droge na półtorej godziny w Katowicach. Okazalo sie ze pomimo przygotowanej dokumentacji nie moge zaplacic za alarm gdyz po pierwsze jest problem z wygenerowaniem faktury a po ciężkich bolach gdy juz udalo sie ja uzyskac otrzymalem informacje, ze kasa jest juz zamknieta od 3 minut pomimo tego, ze byla informacja ze zaraz podejde zaplacic. Panowie ja wiem, ze nikt nie lubi siedzieć po godzinach pracy jedak zauwazcie ze ja takze musze poświęcić swoj czas. Dodatkowo ton glosu i uwagi wypowiadane w powietrze za moimi plecami byly naprawde na niskim poziomie. Kosztowało mnie to dodatkowa podróż do salonu w celu uregulowania rachunku i zmarnowanie calego dopoludnia. Ponoć w serwisie wszystko dziala poprawnie co niedługo przyjdzie mi ocenic na przegladzie. Juz przy pierwszym problemie z GPS chlopaki wykazali sie profesjonalizmem. Choc tutaj tez duza zasluga P. Marcina. Serwis ok. Fachowo, konkretnie oraz przewidzianym czasie ;) Poczekać można na samochód w wydzielonym miejscu, przy dobrej kawie. Pomyślałbym o darmowym WI-FI dla oczekujących klientów, jednak w tym miejscu już się czepiam.:) Wyższa ocena niż poprzednio należy się w 100%. Na obsługę w salonie Volvo też nie mogę złego słowa napisać. Nie zdążyłem się porządnie rozejrzeć i obok mnie była Pani, która w bardzo delikatny i nienatarczywy sposób dała do zrozumienia, że w każdej chwili odpowie na wszystkie pytania zapraszając do dialogu. Tak więc duży plus .
Użytkownik sieci
28 października 2017 23:24
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 października 2017 12:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 października 2017 11:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 października 2017 22:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek