96%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 marca 2025 17:18
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
9 grudnia 2024 17:14
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Aroganckie podejście do klienta.
Użytkownik sieci
12 listopada 2024 15:09
Salon - samochody nowe
Niestety rozczarowanie, umawiałem ...
... się do serwisu przed weekendem przez aplikację zaraz jak zapaliła się kontrolka w aucie. Okazało się że serwis ma własny niezależny grafik od centrali, a w aplikacji podobno można umówić "orientacyjny" termin przeglądu (sprzedawcy mówią zgoła coś innego). Zaproponowano mi termin 10 dni później niż umówiony bo teraz są zajęci i zmieniają opony..., ja zostałem z możliwością przejechania tylko 1000km bo stracę gwarancję... Serwis chyba nie ma pojęcia, że to bardzo mało... Cóż zadzwoniłem gdzie indziej bo tu nic nie dało się zrobić - zmieniają opony... Niech zmieniają. Dodam, że auto kupione jak i serwisowane wczesniej u nich dlatego dwie gwiazdki. Errata / odp. Dziękuję za Państwa odpowiedź, na szczęście serwis w Bydgoszczy ratuje sytuację i tu jakby mniejszy ruch z oponami :) Mimo wszystko obsługa mogła wykazać się większym profesjonalizmem choćby wspominając, że w tej sytuacji zadzwonią jak tylko zwolni się jakiś termin wcześniej, bo przecież się zwalniają... Sprzedawca niech nie mami umawianiem przez aplikację - "Pan sobie kliknie i jest umówiony", lub wprost tłumaczyć, że to orientacyjne, że wymaga potwierdzenia telefonicznego z serwisu i że termin może nawet być 10 dni później niż ten wybrany. Dostałem nawet wiadomość email z potwierdzeniem wybranego terminu, Państwa danymi i obietnicą serwisową Volvo (zapewne z centrali). Trudno niesmak pozostanie. Podsumowując moim zdaniem usługa umawiania w serwisie poprzez aplikację mocno wprowadza klienta w błąd lub też mnie wprowadzono w błąd.., zwyczajnie to nie działa jak się oczekuje.... To wiadomość dla Was klienci serwisów :)
Użytkownik sieci
31 lipca 2024 00:28
Salon - samochody nowe
Клиент не вышел
Użytkownik sieci
21 lipca 2024 05:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 czerwca 2024 12:48
Salon - samochody nowe
Jesteśmy zawiedzeni. Już ...
... 8 grudnia wstępnie zdecydowaliśmy się na samochód i 2-3 tygodnie czekaliśmy na wycenę. Później samochód miał być w kwietniu a dotarł w maju o czym też nie byliśmy informowani. Ogólnie mieliśmy wrażenie, że musieliśmy się prosić, aby ktoś sprzedał nas samochód. Niektóre maila zostawały bez odpowiedzi a telefony nie odbierane. Ogólnie to nie jest obsługa jakiej się spodziewamy po takiej marce.
Użytkownik sieci
2 czerwca 2023 09:52
Salon - samochody nowe
Niestety nie mam ...
... dobrego doświadczenia. Zgłosiłem się z problemem systemu rozpoznawania znaków. Po pierwsze zostałem poinformowany, że musiałem czekać dodatkową godzinę na wgrywanie aktualizacji. Po tej aktualizacji miał system działać poprawnie, lecz nic takiego się nie stało. Zaraz po wyjeździe dostrzegłem, że dalej system nie rozpoznaje znaków terenu zabudowanego - czyli nikt nawet tego nie sprawdził. Nie wspomnę już , że musiałem się upomnieć o umycie samochodu po przedglądzie - co zostało wykonane bardzo niechlujnie.
Użytkownik sieci
15 maja 2023 18:39
Salon - samochody nowe
Przyjechałem obejrzeć używane ...
... volvo. Wcześniej telefonicznie handlowiec zapewniał mnie o perfekcyjnym stanie samochodu. Na miejscu otrzymałem dokumentację samochodu, która zawierała raport z przeglądu i informacje o wymaganych naprawach na kwotę około 10 tysięcy zł. Dodatkowo ukrywano informacji o naprawach lakieru i ich wielkości (oczywiście przed przyjazdem, przy pomiarach to już wszystko jest) przerzucając odpowiedzialność na innego handlowca. To był trochę nieprzyjemny moment, zwłaszcza że wcześniej nie byłem o tym poinformowany. Z tego powodu, niestety, nie mogę polecić salonów Karlik."
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2023 23:04
Salon - samochody nowe
Zastanawiam się komu zależy bardziej...
Użytkownik sieci
20 grudnia 2022 18:18
Salon - samochody nowe
Byłem w salonie ...
... oglądać dwa modele Volvo. Doradca Łukasz zaproponował użyczenie auta na testy. Auto miałem dostać w sobotę, a w piątek miał kontaktować się ze mną w celu uzyskania danych do umowy. Bardzo byłem zniesmaczony kiedy po moim telefonie do salonu okazało się że nie ma dla mnie auta na testy. Nikt nie odezwał się by naprawić swój błąd. Auta będę szukać już w innym serwisie
Użytkownik sieci
4 października 2022 18:37
Salon - samochody nowe
Mam duże pokłady ...
... cierpliwości i wyrozumiałości do wszystkich pracujących w usługach. Ale poziom ignorancji jakim wykazał się serwis wykracza poza skalę. Dwa tygodnie temu w piątek pozostawiłem auto z awarią klimatyzacji. Panowie z serwisu mieli dokładnie 6 dni na diagnozę problemu, kontakt ze mną i ewentualne dalsze działania. Dziś odebrałem auto, stwierdzono awarię klimatyzacji i zalecono dalszą diagnostykę w innym terminie. Szok i niedowierzanie! Można mieć super piękny serwis, ale to ludzie stoją za każdą marką. I w tym wypadku ludzie zawiedli markę „Karlik” jak i same Volvo.
Użytkownik sieci
26 maja 2022 21:39
Salon - samochody nowe
Z usług stacji ...
... serwisujących Volvo korzystam od lat 90- tych ubiegłego wieku. Ostatni pobyt w dniu 04.04.22 powoduje, że z usług tej stacji z pewnością nigdy nie będę korzystał. Obserwacja poczynań naprawczych oraz postępowanie w stosunku do klienta spowodowały całkowitą utratę mojego zaufania. Nie polecam. Omijajcie to miejsce.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2022 19:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka