90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2023 22:53
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka za kontakt z klientem.
Użytkownik sieci
13 czerwca 2023 14:18
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Słowo ...
... pomoc w tym salonie nie istnieje. Przyjechałem z problemem chłodnicy będąc w trasie przejazdem. Pan na recepcji powiedział ze nie pomogą na miejscu Oczywiście odpłatnie i mam sie umowic.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2023 13:50
Salon - samochody nowe
Mimo bardzo miłej ...
... obsługi, jestem tym salonem bardzo rozczarowany. Postanowiłem umówić się na jazdę próbną używanym XC60. Przy pierwszym podejściu niestety nie było wystarczająco paliwa by taką jazdę odbyć. Przy drugim podejściu (dzień wcześniej umówiony termin) na miejscu dowiedziałem się że samochód został ... sprzedany. Panowie, naprawdę? Samochód wisiał w ofercie pół roku, stał zakurzony i został kupiony wczoraj? Odechciewa się kupować cokolwiek od osób które tak postępują...
Użytkownik sieci
10 lutego 2023 10:50
Salon - samochody nowe
Firma nie przedstawia ...
... rzetelnej oferty leasingowej, przedkładając mało korzystną ofertę. Doradca nieprzyjemny , nie próbujący w żaden sposób zachęcić do kupna samochodu
Użytkownik sieci
23 września 2022 22:39
Salon - samochody nowe
TRAGEDIA!!! Jedno wielkie ...
... oszustwo!! Brak profesjonalizmu! Zostałam oszukana przez firmę i pracownika nijakiego Pana Rogowskiego! NIE POLECAM!
Użytkownik sieci
17 maja 2022 10:10
Salon - samochody nowe
Zakup i finansowanie ...
... samochodu dla przyjaciółki. Znaleźliśmy samochód który nam odpowiadał. Kierownik salonu przekierował moja korespondencję do osoby odpowiedzialnej za transakcję. Nie wiem, może jakbyśmy kupowali XC90 Polestar to byśmy byli inaczej obsługiwani niż w przypadku zakupu używanego XC40. Komunikacja z salonem/sprzedawcą 2/10. Mieliśmy zarezerwowany nocleg w Poznaniu bo oprócz odebrania pojazdu chcieliśmy spędzić tam 2-3 dni ze znajomymi. Po kilku próbach umówienia się na odbiór pojazdu (zarezerwowany hotel, kupione bilety, etc.) otrzymuję informację, że samochód (pomimo wcześniejszych zapewnień kierownika salonu, p. Bartosza o idealnym stanie) ma awarię czujników parkowania. W związku z tym byliśmy zmuszeni przełożyć wizytę o tydzień. Oczywiście straciliśmy zaliczkę za noclegi, ale to szczegół. Mojej Klientce obiecano rekompensatę za tak długi czas oczekiwania na odbiór samochodu. Gdy w końcu dotarliśmy do Poznania samochód miał może 3 litry paliwa w baku. Jedyny plus, że sprzedawca, p. Tomasz został po godzinach aby wydać samochód. Kierownik salonu, p. Bartosz obiecał Klientce rekompensatę za tą niedogodność....po kilku tygodniach Klientka otrzymała przesyłkę od salonu. Dywaniki gumowe do samochodu i jakiś zeszyt w linię (chyba do jęz. polskiego :-)) Takiej radości Klienta dawno nie widziałem... Podsumowując - jak na Volvo to standardy baaaardzo mocno zaniżone. Ja rozumiem, że jest to salon sprzedaży samochodów używanych, ale to Volvo Selekt, no litości.... Aha, jeszcze jeden plus - piękne Volvo P1800 na ekspozycji w salonie.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2022 21:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2022 23:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 lutego 2022 18:17
Salon - samochody nowe
Sprzedawcy pochłonięci sobą. Szkoda.
Użytkownik sieci
11 września 2021 12:12
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 lipca 2021 16:55
Salon - samochody nowe
W dniu dzisiejszym ...
... chciałem obejrzeć wraz z żoną samochody Volvo zaparkowane przed salonem po godzinach pracy salonu. Zaparkowaliśmy samochód na parkingu dla klientów jednak szybko pojawił się Pan ochroniarz i w bardzo arogancki i niemiły sposób kazał nam odjechać pomimo wyjaśnień w jakim celu się pojawiliśmy, Jestem stałym klientem Państwa firmy, zakupiłem i serwisuję u Was moje motocykle i zawsze byłem traktowany jak klient. Niestety tym razem potraktowano mnie jak intruza, który chyba szukał darmowego parkingu. Pan ochroniarz poinformował mnie że " wypełnia polecenia swojego pracodawcy i ma obowiązek wyganiać klientów".
Użytkownik sieci
19 czerwca 2021 10:34
Salon - samochody nowe
Odradzam zakup samochodu ...
... używanego w tej firmie. Pan Piotr sprzedawca ( choc tutaj sprzedawca jest mocno na wyrost) zero podejścia do klienta , buta i arogancja. Zresztą czytając inne opinie klientów , chcących zakupić samochód używany ich odczucia są takie same. Więc chyba problem jest dużo większy. CO NA TO WŁAŚCICIEL??
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2021 16:36
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 grudnia 2020 11:47
Salon - samochody nowe
Obsługa biura ok. Serwis do bani
Użytkownik sieci
10 grudnia 2020 17:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 listopada 2020 19:19
Salon - samochody nowe
O godzinie 16:53 ...
... zadzwoniłem pod numer 61 872 90 62 odebrała miła Pani, poprosiłem o możliwość rozmowy z doradcą serwisu i Pani mnie połączyła... Jednak nikt nie odebrał i rozmowa wróciła do tej przemiłej Pani. Usłyszałem czy mogę zostawić swój numer telefonu i doradca oddzwoni. Upewniłem się czy napewno oddzwoni i czy to będzie jeszcze dzisiaj. TAK napewno oddzwoni i napewno dzisiaj. Nikt do mnie nie zadzwonił... Jest już po 19:00. Ale wykręciłem numer do V-motors w Lubinie o godzinie 17:57 i porozmawiałem z doradcą - serwisantem. Ps. Jeden serwis... diametralna różnica. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
20 października 2020 12:55
Salon - samochody nowe
Nie polecam sprzedawcy ...
... Pana Karola, zamawialiśmy auto z podłogą czarną a on w zamówienie zaznaczył białą a jest to ogromna różnica. Kompletny brak profesjonalizmu. Polecam nagrywać rozmowy podczas wybierania wyposażenia. Pan Karol niestety nie zna słowa przepraszam.
Użytkownik sieci
20 października 2020 11:57
Salon - samochody nowe
zdecydowanie nie polecam ...
... serwisu. zadzwonilem z zapytaniem o nr czesci zeby pan podal mi po nr vin. Niestety dostalem informacje ze firma nie poda mi nr czesci bo musze u nich kupic i wtedy sie dowiem jaki ma ta czesc nr. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM ! JESLI MACIE DO WYBORU INNY SERWIS. WYBIERZCIE INNY.
Użytkownik sieci
6 października 2020 09:13
Salon - samochody nowe
Serwis to absolutna ...
... porażka. Umówiłem wizytę na pierwszy przegląd z prawie 2-miesięcznym wyprzedzeniem. (telefonicznie). Żadnego potwierdzenia, przypomnienia, nic. Przyjechałem samochodem na Maltę przed czasem. Na co dowiedziałem się, że... "halo halo, ale Pan był umówiony w Baranowie. A tak właściwie, to stała się dziwna rzecz, bo ktoś anulował Pana serwis". Oczywiście nikt nie był w stanie powiedzieć jak to się stało, że serwis anulowany. Na Malcie odprawiono mnie z kwitkiem i powiedzieli, żebym przyjechał do Baranowa za jakieś 2 godziny. (właśnie cały dzień chciałem przeznaczyć na jeżdżenie po serwisach, dziękuję!) W Baranowie przywital mnie oburzony Pan, który stwierdził, że przecież miałem zadzwonić i uprzedzić, że będę. Na ostudzenie atmosfery zaoferował, że jednak przyjmie samochód i zaktualizują mi za darmo mapę (szok!). No i w sumie można by powiedzieć, że zakończenie jest z happy endem, bo samochód przegląd odbył. Ale! oczywiście tego dnia zaktualizowanie systemu samochodu było niemożliwe (wyłączony system główny). Więc tak czy owak, samochód czekała ponowna wizyta na serwisie. Całe szczęście, że w Gdańsku. Ja rozumiem, że awarie systemów się zdarzają i to akurat nie zagralo. Ale wydawało mi się, że w serwisie Volvo to samochód po pierwszym przeglądzie będzie chociaż umyty. Widać za 1200 zł (koszt przeglądu) to w serwisie można napić się kawy (nawet w dwóch! bo nie wiadomo gdzie Cię przyjmą), porozmawiać z łaskawym serwisantem,a dodatkowo wymienią Ci olej i dwa filtry. Na mycie szkoda wody.
Użytkownik sieci
23 września 2020 16:25
Salon - samochody nowe
Próba zakupu na ...
... odległość Volvo V40 z puli Volvo Selekt w ramach dni otwartych zakończona ciszą ze strony sprzedawcy. Opieszałość w otrzymywaniu odpowiedzi na pytania (sprawa z połowy miesiąca, do dziś czekam na ofertę ubezpieczenia), brak konkretów dotyczących stanu technicznego pojazdu.Jedno zdjęcie uszkodzenia i hasło w stylu więcej nie widać, bo auto stoi brudne. Trochę słabo jak na pierwszy kontakt z marką premium (nawet modelem używanym). Wiadomo, że lepiej sprzedać jedno nowe XC90, niż kilka V40, ale takie podejście nie niesie za sobą niczego dobrego. Finał historii? Zakup samochodu w Audi (również na odległość). Sprawna obsługa handlowca w każdym poruszonym temacie. Transakcja zrealizowana dosłownie w kilka godzin. Jedyne za co mogę podziękować to za możliwość docenienia oferty konkurencji.