90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2020 10:45
Salon - samochody nowe
Zakup nowego Volvo ...
... XC60. Po zapoznaniu się z pojazdem, dzień później wykonaliśmy przelew na konto Volvo Karlik. Na etapie zastanawiania się, po wpłacie zaliczki i podczas oglądania auta Pani Renata była uprzejma i profesjonalna. Niestety gdy przyjechaliśmy po odbiór auta, to Pani Renata zepsuła całe dobre wrażenie i przyjemność z odbioru nowego samochodu luksusowej marki. Gdy pieniądze są już na koncie, to ogłada i pozory okazują się zbyteczne. Po odbiór auta jechaliśmy blisko 5h, o czym Pani Renata wiedziała. Auto nie było gotowe na ustalony czas. Odbiór zajął nam przeszło 2 godziny. W związku z naszą niecierpliwością Pani Renata w zdecydowanie nieuprzejmy sposób poinformowała nas, że nasze auto, to nie jedyny samochód jaki dziś jest wydawany, jednocześnie twierdząc, że umawiała się z nami na inną porę, czemu przeczyła prowadzona z nią korespondencja. Poczuliśmy się jakbyśmy przyszli na targ, czy na giełdę samochodową, nie do salonu Volvo. To nasze trzecie salonowe auto tej marki i kolejne w rodzinie. Czy będzie następne? Mimo szczerej chęci zakupu/wymiany 4 letniego Volvo naszego syna na kolejne od Volvo Karlik, nasza ostatnia wiadomość skierowana do Pani Renaty pozostała bez odpowiedzi. Na tym targowisku nie ma już dla nas miejsca. Jeśli jakość obsługi aktualnie oddaje klasę marki, to Volvo nie jest dobrym wyborem.
Użytkownik sieci
1 lipca 2020 01:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 czerwca 2020 20:55
Salon - samochody nowe
Paranoja. Zakupiłem siedem ...
... miesięcy temu nowy samochód w tej firmie aktualnie ma przejechane około 8500km. Ostatni miesiąc stał nie odpalany i po tym miesiącu odpaliłem auto i z nawiewu zaczął się wydobywać nie przyjemny zapach więc udałem się do serwisu. Został wymieniony filtr kabinowy i obsługa serwisu poinformowała mnie o tym że nie będzie zrobione to na gwarancji chociaż oni też nie wiedzą skąd ten nie przyjemny zapach. I po prostu musiałem zapłacić za wymienione części. Naprawdę nie polecam robią sobie jaja z ludzi.
Użytkownik sieci
26 listopada 2019 09:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 listopada 2019 15:58
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 listopada 2019 08:23
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 lipca 2019 09:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 lipca 2019 10:34
Salon - samochody nowe
zakupione auto, dośc ...
... szybko uległo awarii. już je sprzedałem bo nie dalo sie jeździć.
Użytkownik sieci
28 maja 2019 20:53
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 lutego 2019 17:45
Salon - samochody nowe
Szanowni Państwo, poniżej ...
... zdjęcie obrazuje poszanowanie przepisów prawa o ruchu drogowym przez pracowników firmy Karlik z Poznania. Czy jesteście przekonani, że chcecie być klientami tej firmy? Jest wielce prawdopodobne, że w ten sam sposób szanują Państwa jako Klientów. Proszę odpowiedzieć sobie samemu na postawione pytanie. Z poważaniem, Dział Ratowania Klientów
Użytkownik sieci
22 stycznia 2019 17:47
Salon - samochody nowe
Wpis dnia 15 ...
... stycznia ocena wówczas 4 gwiazdki :Firma powinna nazywać się Kameleon a nie Karlik. Poprzednio ocenilem miejsce zdecydowanie negatywnie. Niezaangazowani zblazowani chłopcy w dziale technicznym, opieszałość i bylejakość. Dziś totalna zmiana kompetentna obsługa, dobre tempo i widoczne pozytywne zaangażowanie całego zespołu. Korekta po ponownej wizycie 22 stycznia - przyjechałem na 10.oo umówiony na usługę w ramach akcji serwisowej. W pracownika serwisu miało to trwać 40 minut do godziny. Jednocześnie prosiłem o sprawdzenie możliwości upgrade nawigacji co miało w przypadku takowej możliwości trwać ok 6 godzin. I czekałem, czekałem, czekałem łącznie 7 godzin naiwnie myśląc, że jest to skutkiem działań przy navi. O 17.oo przyszedł tenże sam pracownik serwisu i poinformował, że przez 7 godzin wymieniano jakąś uszczelkę wmawiając mi, że informował iż trwac to bedzie ok 4 godzin. Ani nie jestem gluchy ani głupi. Rozumiem co się do mnie mówi. Gdybym wiedział, że tak się sprawy potoczą nie czekałbym. Zostałem wprowadzony w błąd, oszukany i narażony na konkretne straty finansowe.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2019 13:53
Salon - samochody nowe
Cr-v którą zamierzałem ...
... kupić okazała się z ponownie malowanymi 3 elementami blacharki i niesprawną inst.gazową oraz dziurą w siedzeniu kierowcy o czym o czym wcześniej nie poinformował mnie "profesjonalny" wydawałoby się autoryzowany sprzedawca Hondy. Straciłem 250zł na dotarcie do Poznania oraz czas który dla mnie jest bezcenny.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2018 17:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 czerwca 2018 18:12
Salon - samochody nowe
Jakosc obslugi po ...
... 20 minutach czekania nawet nikt nie podszedl zapytac . Gdy juz w koncu kogos poprosilem do xc40 i podeszla pani na moje pytanie o realne spalanie modelu z silnikiem benzynowym odpowiedz jest w katalogu i tyle auto pali. Ceny serwisu wyzsze jak za mercedesa w205 c250 d przeglad maly w mercedesie 1250 zl za volvo 1760 zl. Ogulnie zostalem zniesmaczony podejsciem do klienta oraz udawadnianiem na sile swojej racji. I porownanie modelu r desing do bmw m power to juz wogole. Pani nie powinna zajmowac sie sprzedaż aut. Zadnego wsparcia nawet dla firmy tyle ile auto kosztuje tyle trzeba zaplacic ewentualnie moze 5 % od dielera. I tym sposobem majac klienta w reku stracili na korzyść audi q3.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2018 16:13
Salon - samochody nowe
Minął już tydzień ...
... odkąd złożyłem zapytanie na nowe Volvo XC40. Niestety monopolista z Poznania nie raczył wysłać choćby zdawkowej oferty. A tą otrzymałem od dealera ze Szczecina.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2018 10:49
Salon - samochody nowe
Brakuje konkurencyjnego dilera ...
... Volvo w Poznaniu... Jest tylko jedna firma
Użytkownik sieci
25 marca 2018 06:28
Salon - samochody nowe
Rzetelność przy sprzedaży ...
... aut używanych pozostawia wiele do życzenia. Brak wszystkich wymaganych dokumentów wychodzi przy rejestracji. Samochód odebrałem po umyciu, jeszcze mokry, a brudny (o wnętrzu nie wspomnę). Gwarancja fabryczna na używanie pojazdy obniżona przez salon. Brak informacji o konieczności wymiany oleju przy przewlekanym czasie przekazania książki serwisowej. Podsumowując pozytywne opinie o salonie, jak i autoryzowanym warsztacie blacharsko - lakierniczym są nieuzasadnionym mitem. Wysokie ceny nie idą w parze z jakością.