90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 14:12
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... minus 5 . Chciałem wydać ciężko zarobione pieniądze ale firma Volvo ich nie chce :-) dzwoniłem z prośbą o wycenę i umówienie serwisu wymiany rozrządu w poniedziałek , Pani poinformowała mnie że oddzwoni i poda koszt oraz umówi na wizytę . Mamy środę i kontaktu zero. Przejazdem byłem w Krakowie i w Volvo wadowscy umówiłem się z dnia na dzień na działania serwisowe. Jednak Volvo Białystok to klasa B w biznesie :(
Użytkownik sieci
21 listopada 2024 12:59
Salon - samochody nowe
Spróbujcie się dodzwonić ...
... żeby umówić wizytę serwisową lub cokolwiek dowiedzieć. Po 30 min automat oczekiwania rozłącza. I tak 4 razy na kolnych numerach wewnętrznych. Tylko sprzedaż odbiera - w kosek sprzedać i zapomnieć. Beznadziejna obsługa.
Użytkownik sieci
21 listopada 2024 12:34
Salon - samochody nowe
Obsługa ok. Serwisanci ...
... chyba nie 😉 Główny oddział Volvo nie potrafi naprawić auta - co więcej, nie chce nawet pomóc
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2024 23:53
Salon - samochody nowe
Trzymać auta z ...
... daleka od tego miejsca. "Mechanicy" chyba "z łapanki" bez PODSTAWOWEJ wiedzy i zwykłej LOGIKI. Np. zupełnie OBCA była im STANDARDOWA opcja otwarcia bagażnika KLUCZYKIEM siedzącym w pilocie (?!) (w ostatniej chwili uratowałem wóz przed zbędną DEMOLKĄ, bo "geniusze" już zaczęli demontaż... tylnej kanapy (!) Równie "genialne" było tłumaczenie, że... ZAPOMNIELI o możliwości ręcznego użycia kluczyka (który nomen-omen WŁAŚNIE PO TO W KAŻDYM VOLVO po 2010 roku SIEDZI ! ) Nie wspomnę już, że po otwarciu PRZEZE MNIE klapy (bo pan "fachowiec" nawet Z KLUCZYKIEM nie podołał) zaczęto ostry demontaż tapicerki, zamka i uszkodzonej ponoć wiązki, BEZ UPRZEDNIEGO SPRAWDZENIA CZY ABY MAJĄ NA MIEJSCU taką wiązkę na wymianę (?!) (okazało się oczywiście, że... nie mają 🤣😆🤪 Normalnie "GENIUSZE" ! Tak więc drogi właścicielu auta Volvo ! Jeśli chcesz poprzebywać w pięknych, nowoczesnych, klimatyzowanych pomieszczeniach, popatrzeć na piękne kobiety, porozmawiać z miłymi, uprzejmymi panami czy pooglądać nowe modele aut Volvo - wal śmiało do Nord Auto w Białymstoku 🙂 Jeśli jednak masz do zrobienia coś poza diagnostyką komputerową i oczekujesz JAKIEJKOLWIEK fachowości - odpuść sobie ten "servis" 😎 P.S. Nie lubię "kopać leżącego", ale w przypadku "geniuszy" z ASO "Nord Auto" Białystok - MUSZĘ ! Otóż. Nazajutrz po owej dramatycznej wizycie, postanowiłem rano sam "pogrzebać" i... nadal zbieram "szczękę z podłogi" :/ Okazało się, że JEDYNĄ przyczyną nieotwierania się klapy mojego bagażnika był... SPALONY BEZPIECZNIK w skrzynce pod schowkiem (!!!) (10A) Szok mój sięgnął jednak zenitu, gdy sprawdziłem stan oleju silnikowego (wymieniowego wczoraj w owym nieszczęsnym ASO) "Geniusze" znów błysnęli "kunsztem" i... o prawie LITR za dużo oleju naleli (!) ( tyle właśnie go musiałem spuścić, aby stan na bagnecie wskazywał POD maximum) Masakra :/ Z wieloma partaczami dane mi już było się w życiu zetknąć, ale "fachowcy" z "Nord Auto" Białystok biją wszystkich "na kilka głów". Czy nazywanie się dumnie "AUTORYZOWANĄ STACJĄ OBSŁUGI marki VOLVO" oznacza tylko i wyłącznie 2-3-krotnie wyższe ceny usług? Czy nie powinna czasem iść z tym w parze jakaś FACHOWOŚĆ, SOLIDNOŚĆ, MYŚLENIE, SKRUPULATNOŚĆ i takie tam? Normalnie szok i niedowierzanie :/
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2024 15:04
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Wyceniłam ...
... auto- mało profesjonalnie, pracownik nie potrafił udzielić kluczowych informacji co do wyglądu foteli etc mówiąc że nikt nie kupuje teraz foteli z materiału tekstylnego bo potem się nie sprzeda - raczej nie od tego Pan tam jest. Po kilku dniach była promocja w związku z pucharem Jagi, pojechałam jednak pracownik nie chciał wyceniać( to zrozumiałe)- "skontaktuje się pierwotny mało kompetentny Pan z wyceną" nie skontaktował się- obsługa i kompetencja innego salonu wygrała. Już zamówiłam inne auto. Brawo za traktowanie klienta i niekompetencje pracowników. Nigdy więcej nie odwiedzę salonu Volvo w Białymstoku !
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2024 17:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 listopada 2023 20:27
Salon - samochody nowe
Dla jasności opinia ...
... dotyczy serwisu, nigdy nie spotkałem się z taką arogancją, brakiem kultury i profesjonalizmu, nie potrafią zrobić nic poza małymi naprawami, brak szacunku dla klienta!!!!!! Wstyd że tacy ludzie reprezentują Volvo!!!!!
Użytkownik sieci
25 lipca 2023 18:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 lipca 2023 18:10
Salon - samochody nowe
Serdecznie nie polecam ...
... salonu, obsługa niezainteresowana klientem! Salon czynny do 18.00 natomiast o 17.00 nikt nie chciał udzielić nam pomocy. Miałam z mężem wiele pytań i byliśmy zainteresowani kupnem dwóch aut. Niestety sprzedawca powiedział że tych modeli nie ma na stanie. Po czym udaliśmy się na parking volvo selekt, aby obejrzeć dostępne auta. Ku naszemu zdziwieniu oba auta, którymi byliśmy zainteresowani znajdowały się na parkingu. Polecam następnym razem zainteresować się klientem, bądź wskazać osobę, która mogłaby odpowiedzieć na wszystkie pytania.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2023 21:00
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2023 21:15
Salon - samochody nowe
Moja opinia jest ...
... bardzo negatywna w salonie nie było auta volvo 40 cx a nawet na placu aby go obejrzeć to kompromitacja przy takiej reklamie tego modelu
Użytkownik sieci
31 marca 2023 10:28
Salon - samochody nowe
10:20 według infolini ...
... jestem pierwszy a nikt od 20 minut nie odbiera telefonu. Porażka
Użytkownik sieci
30 marca 2023 01:14
Salon - samochody nowe
Obsługa ok. Serwisanci ...
... chyba nie 😉 Główny oddział Volvo nie potrafi naprawić auta - co więcej, nie chce nawet pomóc 🤭😂 Polecam 😜
Użytkownik sieci
3 marca 2023 12:43
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Uprzejmy personel mówiący po angielsku, wygodna poczekalnia, woda i kawa podczas oczekiwania. Ale: W zeszłym tygodniu zadzwoniłem telefonicznie, powiedziałem, że chcę podłączyć auto do komputera, sprawdzić ilość sadzy w filtrze DPF, a także zrobić wymuszone czyszczenie filtra DPF (Volvo vida dice ma taką opcję za pomocą wypalania). Kiedy zapytałem o cenę, było to 350 zł za komputer i czyszczenie filtra (wyczyszczenie filtra było dla mnie ważne). Gdy trafiłem do serwisu jeszcze raz sprawdziłem cenę, nadal było to 350 zł. Ale po sprawdzeniu mojego samochodu przez komputer powiedziano mi, że wyczyszczenie filtra metodą wypalaną będzie kosztować plus 350 zł (czyli 350 zł za komputer i 350 za wyczyszczenie filtra DPF). Ja odmówiłem. Gdyby mi powiedziano telefonicznie lub przy wizycie w serwisie, że cena będzie 700 zł za obie rzeczy to bym na początku odmówił i nie zapłacił 350 zł za sprawdzenie komputera (jak już wspomniałem ważny był dla mnie filtr czyszczenie, a nie sprawdzanie komputera). (Wersja oryginalna) Polite english speaking staff, comfortable waiting room, water and coffee while you are waiting. But: Last week I called by telephone, told that I want to connect my car with computer, check soot value in DPF filter, also make force cleaning of DPF filter (Volvo vida dice has such option with help of burning). When I asked about price, it was 350 PLN for computer and filter clean (filter cleaning was important for me). When I came to service, I checked price one more time, it was still 350 PLN. But after staff checked my car with computer, I was told, that force clean of filter with burning method will cost plus 350 PLN (so 350 PLN for computer and 350 for force clean of DPF filter). I refused. If I was told by telephone or when I just came to service, that price will be 700 PLN for both things, I would refuse in the beginning and would not pay 350 PLN for computer check (as I already mentioned, for me important was filter cleaning, not computer check).
Użytkownik sieci
17 lutego 2023 08:34
Salon - samochody nowe
Opiekun klienta który ...
... zapomina o umówieniu jazdy próbnej i stwozeniu oferty to nie opiekun klienta Słyszałem że w kraju jest więcej salonów volvo, kupię swój samochód w innym
Użytkownik sieci
26 stycznia 2022 19:28
Salon - samochody nowe
Dziękuje serwisowi za ...
... fachowa obsługę , miałem problem z Volvem Xc90 . Dzwoniłem do serwisu na początku tygodnia , w poniedziałek by umówić się i przyprowadzić auto, zapewniali mnie ze tego samego dnia oddzwonią , za drugim telefonem ze już kolega wszystko wie napewno nie długo oddzwoni . Na telefon czekam do dziś. Dziękuje za pomoc
Użytkownik sieci
9 lutego 2021 21:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 grudnia 2020 10:57
Salon - samochody nowe
nie polecam, za ...
... dwukrotne usunięcie tej samej usterki zapłaciłem prawie 100% więcej . ogólnie volvo xc 60 okazało się bardzo awaryjnym samochodem
Użytkownik sieci
9 lipca 2020 09:06
Salon - samochody nowe
Auto naprawione. Tu ...
... nie mam nic do zarzucenia. Obsługa miła, profesjonalna. Jednak auto oddane brudne, maska cała w tłustych odciskach palców, na pasie przednim tłusta plama po jakimś oleju. W domu stwierdziłem urwany uchwyt od mocowania osłony silnika i klejony jak przez 5 latka kruciec przy rurze doprowadzającej powietrze z filtra do silnika. Pani z obsługi stwierdziła że o urwanym mocowaniu osłony nic nie wie, natomiast o klejonej rurce wie, bo podobno była tam nieszczelnosc i mechanik potraktował to miejsce najlepszym klejem jakim dysponował Trochę się poczułem jakbym odbierał auto od Henka ze stodoly, jednak cena szybko mi uzmysłowiła, że jest to jednak profesjonalny serwis volvo. Trochę wstyd Panie i Panowie.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2020 14:49
Salon - samochody nowe
Zlecona wymiana oleju ...
... w skrzyni. 850pln. Dodatkowo wrzucili serwis olejowy w silniku pomimo tego, że poprzedni był 6tys wstecz. Też w ASO. Oczywiście wszystko z filtrami, etc. Pani w recepcji przekonywała mnie, że nie da się zrobić samej wymiany oleju w skrzyni. Nie takie procedury. No i 2300 nie moje :) Bhawo Wy