88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 lipca 2022 20:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 czerwca 2022 15:18
Salon - samochody nowe
Dość natrętnie. Wiele ...
... razy naprawiałem u nich auto. To jedyne aso volvo w Łodzi. Terminy i na umówienie się i później oczekiwanie na odbiór auta długie. Dzisiaj byłem umówiony po 14 na dostarczenie xc90 na wymianę wgniecionej części. Jest burza, korki na mieście niesamowite, już z okna biura widzę że szans dojechać nie ma... Dzwoni do mnie Pan i mówi że to niepoważne z mojej strony bo specjalnie dla mnie jakiegoś tam pracownika ściągnęli. To co to za warsztat który nie ma mechanika do wymiany zderzaka w xc90 ? Porażka. Cóż auto serwisować trzeba będzie w wawie. Dodam jeszcze że przy naprawie po wypadku z ASO w moim s90 źle przykleili listwę drzwiową która odstaje. Powiedzieli że poprawią, tylko żeby jeszcze raz przyjechać innym razem. Tylko kto mi za ten inny przyjazd za poświęcony czas zwróci. Słabo. Foto od s90 w załączniku.
Użytkownik sieci
26 maja 2022 20:11
Salon - samochody nowe
Samochód po kilku ...
... miesiącach opóźnienia (rozumiem COVID, brak komponentów itd) przyjechał niezgodny z naszym zamówieniem. Brakowało czujników martwego pola na których bardzo nam zależało i o których wspominaliśmy wielokrotnie. Salon zmienił nasze zamówienie NIE INFORMUJĄC nas o tym. Szczerze odradzam współpracę z salonem. Samochód świetny, salon omijać łukiem. edit. Salon twierdzi, że informował mnie o tym, że pakiet się zmienił. Czekam na potwierdzenie kiedy i przez kogo zostałem poinformowany. Nigdy nie było o tym mowy.
Użytkownik sieci
18 maja 2022 11:18
Salon - samochody nowe
Serwis odmawia podania ...
... istotnych danych dotyczących pojazdu (chodziło o podanie nr części.Pierwszy serwisant wyłączył się w połowie zdania (ani me ani be). Po ponownym połączeniu kolejny z rozbrajająca szczerością stwierdził że nie ma po co i po podaniu ceny zapytany przeze mnie o nazwisko zrobił to samo co pierwszy.Jeśli tak wyglądają standardy Volvo to nie mam więcej pytań.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2022 19:05
Salon - samochody nowe
Ja niestety mam ...
... złe wspomnienia z tym salonem. Z końcem października zeszłego roku zamówiłem swój model S60. Czas oczekiwania wiadomy, jak wszędzie 8 miesięcy. W okolicy drugiej połowy maja tego roku miałem odebrać swoje auto. Niestety w kwietniu dowiedziałem się że mojego auta nie będzie. I teraz do sedna, sposób w jaki zostałem poinformowany poniżej dna. W kwietniu zapytałem drogą mailową czy wiadomo coś na temat mojego auta co z terminem itd. Otrzymałem odpowiedź: to Pan nic nie wie pana auto nie zostanie wyprodukowane. Wysłaliśmy do Pana list na początku lutego z informacją. Zapytałem kto odebrał ten list bo nie byłem to ja. Podobno mają potwierdzenie odbioru listu którego nawet mi nie okazano. Ktoś odebrał może sąsiad!!!. Zapytałem dlaczego nie skontaktowali się telefonicznie to dość ważna informacja, usłyszałem; nasz błąd. Nikogo nawet nie zastanawiało dlaczego się nie odzywam na temat listu. Zaliczka wpłacona i leżała sobie u nich. Przed zamówieniem kontakt był, telefon,mail itd., później list😟😟. Gdybym sam się nie zainteresował to czekałbym do końca terminu. Straciłem prawie 7 miesięcy. Zrozumiałbym że auta nie będzie siła wyższa są teraz problemy wszędzie. Ale takiego numeru się nie spodziewałem. Kasę zwrócili a jacieszę się teraz BMW .
Użytkownik sieci
1 lutego 2022 02:32
Salon - samochody nowe
Brak kontaktu z ...
... klientem odnośnie kosztów naprawy pojazdu po szkodzie. Serwis przetrzymywał pojazd mimo iż nie ma do tego prawa, dopiero interwencja prawnika zmotywowała kogoś do zmiany zdania. Ochrona konsumenta w tym salonie to abstrakcja. Serwis uprawia samowolkę po czym wystawia kilkunasto/dziesięciotysięczny rachunek za naprawy których nie powinien był się podejmować bez wcześniejszego ustalenia owych z klientem. Dla mnie to po prostu naciąganie ludzi.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2022 21:52
Salon - samochody nowe
No...po autoryzowanym serwisie ...
... można oczekiwać więcej. Choćby w zakresie prawidłowej diagnostyki, która eliminuje konieczność parokrotnych wizyt cele usunięcia usterki...
Użytkownik sieci
21 grudnia 2021 23:52
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... samochód xc90! Czekałem cztery dni. Nagle nikt nie odpowiadał na telefon. W końcu dostałem przeproszenie od pracownika, który powiedziel mi ze mają klienta który zapłacie więcej. Nie polecam tego salonu. Mam 21 samochód i nigdy nie spotkałem się s takim podejściem do klienta.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2021 07:59
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 grudnia 2021 17:33
Salon - samochody nowe
Dzień dobry. Serwis ...
... po 2 tygodniach oczekiwania na diagnostykę odmówił wykonania usługi ze względu na ingerencję w oryginalne oprogramowanie. Prosiłem o wgranie fabrycznego programu oraz weryfikację wysokiego spalania natomiast 'przemiły' Pan powiedział, że nie będzie tracił dwóch godzin na diagnostykę, bo szkoda czasu, a 13 litrów w mieście dla silnika d5 185km to jest normalne spalanie tym bardziej, że auto ma przebieg 250 tyś km. Zaznaczam, że miała to być usługa płatna. No cóż. Życzę powodzenia i samych nowych pojazdów w serwisie. Odp: Szanowny Panie. Po pierwsze wydawało mi się, że przyjechałem do serwisu Volvo, a nie na stację kontroli, gdzie zostanę pouczony o tym, że wyłączenie zaworu egr jest niedozwolone. Mam świadomość tego faktu i zapewniam Szanownego Pana, iż został on wyłączony tylko i wyłącznie chwilowo w celu sprawdzenia czy ma to jakikolwiek wpływ na wysokość spalania. Nie ma. Chciałbym nadmienić, że pracownicy byli poinformowani przeze mnie o ingerencji w oprogramowanie w dniu, w którym wizyta została umawiana. Jednocześnie informuję, że zawór egr jest w 100% sprawny więc wymiana go na drugi nowy wydaje mi się pomysłem delikatnie mówiąc nietrafionym, ale jeśli taka jest polityka Państwa serwisu nie będę z tym polemizował. Jedyne o co prosiłem to o wgranie fabrycznego oprogramowania i weryfikację pewnych nieprawidłowości, które występują w odczytach parametrów. Zawsze wydawało mi się, że tym zajmują się serwisy samochodowe. Zostałem poinformowany, że cytuję 'szkoda czasu'. Czasu za który chciałem zapłacić. Myślę również, że powinniście Państwo informować swoich klientów o fakcie, że auta marki Volvo przy przebiegu 250 tyś. km mogą palić 30% więcej paliwa, bo klienci wydający niemałe kwoty na samochód powinni zostać wg mnie o tym poinformowani. Jeśli ma Szanowny Pan jeszcze jakieś pytania służę swoją osobą. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
11 października 2021 14:43
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis Volvo ...
... z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia. Moją obszerną opinię sprzed dwóch miesięcy skasowano aby ludzie tego nie czytali. Oglądajcie swoje auta przed odbiorem gdyż zdarzyć się wam może że obiją wam lakier na drzwiach lub porysują niechlujni mechanicy. Mnie kiedyś obili drzwi w Volvo XC 90 i dlatego czekałem na zwykłą wymianę oleju 5 godzin gdyż jeżdżono ponoć na próbną jazdę a okazało się że szukali lakieru aby zamaskować obicie. Następnym razem nowe Volvo XC60 w kwietniu 2020 zostało w serwisie na weekend majowy a po weekendzie odbierając auto zobaczyłem że ma najechane 180km. Zapytałem więc obsługę to powiedziano mi że musieli jeździć na próbne jazdy. Ostatnio prosiłem aby coś zrobiono z odstającymi listwami przy szybowymi w tylnych drzwiach a niechlujny i bez pojęcia mechanik powyginał te listwy a mnie powiedziano że sam sobie je powyginałem. Unikajcie tego serwisu jak ognia bo brak im jest podstawowego podejścia do klienta. Ja jeżdżę do dwóch super serwisów Volvo na śląsku i jestem zadowolony z profesjonalnego podejścia do klienta jak i samochodu.
Użytkownik sieci
1 października 2021 12:07
Salon - samochody nowe
Katastrofa
Użytkownik sieci
6 września 2021 08:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2021 13:29
Salon - samochody nowe
Witam. W dniu ...
... dzisiejszym odwiedziliśmy salon ale nikt z obsługi klienta nie byl w stanie poświęcić nam nawet 2 min nawet po to aby dać wizytówkę i umówić termin spotkania. Naprawdę jestem zaskoczona takim podejściem. Moglismy obejrzeć 1 auto do którego bagażnika nie bylo dojścia. Brak jakichkolwiek danych o aucie. Szkoda 1 klient mniej.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2021 02:33
Salon - samochody nowe
Brak ochrony. Tylko jakiś gbur na infolini
Użytkownik sieci
22 lipca 2021 19:47
Salon - samochody nowe
Obsługa tragedia, z ...
... zachowania pana który z wielką łaską pokazywał auto szło odczuć, że chce aby mu jak najszybciej dać spokój. Chęć na zakup odchodzi od ręki, jak chcesz się poczuć jak intruz to polecam. Ad. Była to sobota 10.07 około godziny 12:30, imienia doradcy nie pamietam.
Użytkownik sieci
19 lipca 2021 18:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 czerwca 2021 23:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 czerwca 2021 23:44
Salon - samochody nowe
W życiu nie ...
... spotkałam się z tak fatalną obsługą klienta. Z całego serca nie polecam
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2021 23:37
Salon - samochody nowe
Fatalna jakość obsługi,rodem ...
... z epoki PRL-u.Totalny brak zainteresowania klientem.Bardzo słaby salon Volvo