88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 13:53
Salon - samochody nowe
Niestety czułam się ...
... tutaj jak intruz. Pan przyjął mnie z wielką łaską, chyba zobaczył kobite to się zniechęcił . Niestety jednak zostanę przy Volvotech w Chorzowie. Bardziej kompetentna obsługa , a na pewno przyjemniejsza. Nie polecam :)
Użytkownik sieci
15 marca 2024 15:07
Salon - samochody nowe
Bardzo nie sympatyczne ...
... wrażenie po wizycie w salonie w sprawie kupna nowego samochodu:( Brak powitania po wejściu, brak zainteresowania podczas oglądania samochodów obejrzałem prawie wszystkie ( chociaż nie ma tam ich tam za dużo), sam musiałem poprosić o pomoc. Rozmowa odbyła się na stojąco nawet nie przy samochodzie. Brak oferty, Brak prezentacji, Brak propozycji jazdy próbnej. Na pytanie o sposobie finansowania na os. Fiz. Jest tylko zwykły kredyt ale sam muszę ogarnąć w swoim banku albo zwykłe wyporzyczenie beż prawa odkupu. Wydaje mi się, że u nich nie kupisz auta jak nie masz gotówki albo firmy i chyba musisz przyjść w garniturze i krawacie, chociaż u obsługi nie zauważyłem aż tak galowego wystroju ;)
Użytkownik sieci
24 lutego 2024 12:42
Salon - samochody nowe
Brak możliwości rozmowy ...
... z konsultantem na miejscu bez wcześniejszego umówienia. Brak możliwości jazdy próbnej.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2024 21:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 listopada 2023 15:13
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, byłem ...
... 18.11.2023r,o godzinie 10 moim Volvo V60B3,rocznik 2022,na servisie ponieważ po otwarciu bagażnika widać odklejającą się tapicerkę, monitor główny pojawiają się czerwone paski,czekałem 2godziny.Pan Mariusz z serwisu oświadczył że jest wszystko gotowe, odebrałem kluczyki poszedłem do samochodu, otwieram klapę tapicerka nadal odklejona, monitor nic niezrobione. Pan Mariusz stwierdził że nieda się zrobić, w styczniu tego roku były problemy ze zbieżnością też powiedziano że nieda się zrobić, gdzie indziej zrobiono,poziom serwisu oceniam mniej niż zero.
A C
19 listopada 2023 01:30
Salon - samochody nowe
UWAGA na Volvo XC40 i salon NOVA Łódź
W moim samochodzie (XC40) używanym od sierpnia (2 miesiące) są wadliwe wszystkie hamulce. Siła hamowania zdecydowanie mniejsza niż w innych samochodach, które użytkuję. Dodatkowo hałasy, zgrzyty przy hamowaniu. Ręczny nie trzyma, co potwierdzają komunikaty pojazdu. Odwiedziny w salonie na przeglądzie wstępnym, o którym nikt nie poinformował, zakończyły się protokołem, w którym nie wykazano zgłaszanych usterek. Oczywiście nie zostały usunięte, bo mechanicy nie widzą problemu. Na drugiej wizycie wpisano zastrzeżenia do dokumentacji i to by było na tyle. Nic nie zrobiono. Dodatkowo oprócz problemów z hamulcami są problemy z widocznością kluczyka i awarią kierunkowskazów. Problemy również sygnalizuje komputer (nie zaciąga się ręczny kiedy powinien to zrobić automatycznie i nie jest w stanie utrzymać pojazdu, awarie kierunkowskazu), ale panowie twierdzą, że wszystko działa. Na wizytę umówioną na konkretną godzinę trzeba czekać. Nikt nie proponuje przysługującego samochodu zastępczego. Zgłoszenie było reklamacją, której również nikt nie odnotował.
W internecie (UOKiK) znajduję informację o wadliwych hamulcach w roczniku 2023 i akcji serwisowej dla całego rocznika, ale technik Volvo Nova nic nie słyszał na ten temat. Podsumowując: samochód z poważną wadą fabryczną i celowe działanie na niekorzyść klienta.
Po 4 wizytach w tej samej sprawie nadal nie wpisują zgłoszonej wady do dokumentacji i oddają nienaprawiony samochód.
W dniu dzisiejszym samochód oddany niby naprawiony. Oczywiście nienaprawiony, co okazało się po przejechaniu kilku kilometrów. Hamulce totalnie rozregulowane-pedał totalnie sztywny i oporny na wciskanie-samochód był oddany w lepszym stanie. Oburzony serwisant kazał wsiąść do pojazdu i pokazać co niby jest nie tak, bo on nie widzi problemu. I wtedy jak na zawołanie ręczny się nie zaciągnął, co dodatkowo potwierdził komunikat. Ostatecznie zabrał samochód z powrotem. Pani na recepcji (18.11.23r.) odmówiła przyjęcia pisma reklamacyjnego twierdząc, że może to zrobić tylko pani dyrektor, która w sobotę nie pracuje. Pan serwisant kazał dzwonić na assistance po samochód zastępczy. Assistance nie chciało przydzielić pojazdu zastępczego (chociaż przysługuje bezwarunkowo niezależnie od sytuacji), bo dzwoniłam z informacją, że auto ma awarię pod serwisem. Ostatecznie, po interwencji serwisanta w assistance, łaskawie przyznano samochód. Co się okazuje, w samochodzie zastępczym z taką samą konfiguracją też się zawiesza system. Tu hamulce działają raczej prawidłowo. Auto jest zdecydowanie cichsze. Nie szarpie np. przy ruszaniu (w moim jakby ręczny nie odpuszczał), nie szarpie, a pedał jest normalny (nie taka skała jak mój po niby naprawie). Za to przy wciskaniu hamulca sam pedał wydaje jakieś delikatne dźwięki szurania, tarcia (u mnie tego nie było), które słychać wyraźnie na postoju. Spalanie ma zdecydowanie mniejsze. Silnik jakoś dziwnie, niestandardowo gwiżdże i miarowo pyka na postoju. Sam wyłączony pojazd na postoju nie wydaje odgłosów załączania, uruchamiania, czy sprawdzania jakichś systemów. Mój non stop wydawał dźwięki na postoju przy wyłączonym silniku, a nawet gdy nie było kluczyka w pobliżu. Otwarcie drzwi tylnych-jakieś dźwięki, otwarcie maski-dźwięki, stanie na parkingu 30min. ciągle coś cyka, bzyczy, przesuwa, załącza.
cdn.
Użytkownik sieci
18 listopada 2023 23:14
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 października 2023 19:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 lipca 2023 13:58
Salon - samochody nowe
Niestety serwis został ...
... całkowicie pokonany przez oparcie siedzenia kierowcy w moim XC60. Pomimo kilkukrotnej wizyty ( 6 razy) dotyczącej tego samego problebu czyli trzsków i skrzypienia wewnątrz oparcia przedniego fotela, problem nie został zdiagnozowany nie mówiąc o usunięciu. Dodam że usterka rozpoczeła się w ramach gwarancji. Ostatni kontakt z kierownikiem serwisu został skwitowany " nie mamy więcej pomysłów na naprawę". Podpowiem - wymiana fotela. Zdecydowanie nie polecam. Strata czasu i delikatnie mówiąc rozczarowanie.
Użytkownik sieci
15 czerwca 2023 18:31
Salon - samochody nowe
Miejsce zupełnie nie premium :-(
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2023 17:03
Salon - samochody nowe
Diler nie spełnia ...
... standardów Volvo Selekt. Poziom obsługi pozostawia wiele do życzenia. Handlowiec z działu samochodów używanych zdecydowanie nie powinien pracować w tym miejscu. Można poczuć się jak w typowym autokomisie.
Użytkownik sieci
11 lutego 2023 16:59
Salon - samochody nowe
Jakość obsługi klienta ...
... sięga dna, ustalenia zawierane ze sprzedawcą przy zakupie samochodu nie mają znaczenia dla Pani kierownik, nie dotrzymują umów, terminu zwrotu pieniędzy, ceny ustalane w meilach dodatkowych usług są wyższe w momencie płacenia, Najgorszy dealer w Polsce, z którym miałem do czynienia. Kupiłem u nich samochód dwa razy, pierwszy i ostatni, omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2023 03:18
Salon - samochody nowe
Oceniam moje doświadczenie ...
... z zakupu auta używanego w programie Volvo Select. Słaba obsługa pracownika sprzedaży, brak jasnej informacji o stanie auta, niewypełnienie wszystkich ustaleń sprzedażowych na czas, wydanie auta w stanie który wskazywałby, że przegląd w ramach Volvo Select był niepełny: latająca żarówka w kloszu, bilety parkingowe w bagażniku poprzedniego właściciela, wykryty 3mc po zakupie na serwisie problem z ułamanymi zaczepami lusterka.. Spodziewałbym się więcej po salonie/serwisie Volvo mając doświadczenia z innych marek. Odp: jak macie problem z odniesieniem się to sprawdźcie komunikacje mailowa i smsową z sprzedawcą. Ciężko żebym przy odbiorze dostrzegł te niedociągnięcia, przyszedłem odebrać auto z autoryzowanego salonu z programu Volvo Select a nie na plac do handlarza skrupulatnie weryfikować auto, chociaż finalnie okazuje się, że powinienem. Macie po prostu co poprawiać.
Użytkownik sieci
28 listopada 2022 14:08
Salon - samochody nowe
Wymiana kół wraz ...
... z myciem umówiona na konkretną godzinę. Na termin czekałem ok 2 tygodnie! Auto oddałem 15 minut orzed czasem. Od 11:30 czekałem do blisko 14, a miała być godzinka. W to trzeba wliczyć 40 minut kiedy Panu się nie chciało podejść od stanowiska do poczekalni (3 metry), więc wysłał mi sms. Na mój wyciszony telefon.. Pofatygował się dopiero po 40 minutach dlaczego klient mu nie wraca...
Użytkownik sieci
11 października 2022 23:42
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Zdecydowanie nie polecam, nieuczciwy dealer Volvo, któremu nie można ufać. po prostu próbują sprzedać pojazdy, a następnie nie komunikują się w żaden sposób. (Wersja oryginalna) I definitely do not recommend, a fraudulent Volvo Dealer that you cannot trust. they are just trying to sell the vehicles and then they do not communicate in any way.
Użytkownik sieci
11 października 2022 16:32
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... kupowania stąd auta. Wiem, że mój znajomy przyjaciel, który kupił stąd samochód, został oszukany. Zdecydowanie trzeba być bardzo ostrożnym. Nie powinieneś wierzyć w to, co ci dają. Samochody nie są tak reklamowane.
Użytkownik sieci
11 października 2022 16:20
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Nie jest to bezpieczne miejsce na zakup samochodu. Zdecydowanie nie polecam. Wszystkie obietnice tylko do momentu sprzedaży samochodu. (Wersja oryginalna) Not a safe place to buy a car. I definitely do not recommend. All promises only until you sell the car.
Użytkownik sieci
11 października 2022 16:07
Salon - samochody nowe
Jestem oszukowany przez ...
... Dealer Volvo Nova, Szybko rozpocznę proces sądowy. Około 2,5-3 miesiące temu kupiłem pojazd marki Volvo xc40 model 2018 od VOLVO NOVA Łódź. Przed zakupem pojazdu chciałem wymienić olej, klocki i tarcze pojazdu. Ponieważ stwierdziłem, że pojadę tym pojazdem do Turcji i nie chcę mieć żadnych problemów na drodze. W drodze do Turcji zapaliła się lampka ostrzegawcza silnika z powodu awarii katalizatora samochodu. Zauważyłem gwiżdżący dźwięk, kiedy hamowałem do końca. Po powrocie do Polski zostawiłem samochód w serwisie i opowiedziałem o problemach. Niestety byłam zszokowana informacjami, które usłyszałam. Klocki i tarcze pojazdu nie były sprawdzane i odnawiane przed ich sprzedażą. Powiedzieli jednak, że muszę zapłacić 4500 zł za odnowienie. Kupując ten samochód, najpierw poinformowałem, że kupię samochód pod warunkiem wymiany oleju, klocków i części zapewniającej izolację silnika, a sprzedawcy to zaakceptowali. Sprawdziłem, czy wymieniono część izolacyjną silnika, ale pomyślałem, że spełnione są inne warunki. Przecież nie mogę zdjąć koła z auta i patrzeć na to. Serwis techniczny nie wyraża zgody na robienie tego za darmo. Sprzedawca (Pan Krystian) natomiast twierdzi, że korzystałem z pojazdu, bo pojechałem do Turcji i odmawia pomocy. W takim przypadku będę musiał zwrócić się do sądu ze sprzedawcą i autoryzowanym serwisem. Poszukuję upoważnionej osoby, która przyczyni się do rozwiązania problemu. . Myślę, że moim błędem jest to, że zaufałem dealerowi Volvo i jego pracownikom. Jestem bardzo smutny.
Użytkownik sieci
6 września 2022 13:45
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Po ...
... małej szkodzie parkingowej w S60 2020 z OC sprawcy powiedziano mi: panie tutaj to szpalche możemy panu co najwyżej położyć. W innym ASO volvo wymienio mi zderzak bez problemu. Kilka miesięcy temu po innej szkodzie odebrałem auto brudne i zakurzone w środku.
Użytkownik sieci
20 lipca 2022 14:01
Salon - samochody nowe
Probowalem dowiedzieć się ...
... paru prostych informacji odnośnie serwisu, ale konsultant rozłączył się 2 razy w trakcie rozmowy.