88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2019 13:32
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2019 11:59
Salon - samochody nowe
Dziś byłem umówiony ...
... na rozebranie boku autka w celu ustalenia wielkości szkody usuwanej bezgotówkowo. O godz 8:30, żona dzwoni do recepcji, żeby upewnić się co do godz, ja śpię bo wróciłem o 2 w nocy z pracy. Dowiadujemy się że ok. 10, przy czym na miejscu niemiły kędziorowaty Pan, z którym mam już drugi raz do czynienia twierdzi że to była jednak godz. 9:00 i teraz to może mnie umówić na przyszły tydzień... Wyszedłem. Wspomnę, że oczywiście numer tel. był zapisany, a mam 10min do firmy NOVA. Generalnie w tym serwisie ma się poczucie, jak by człowiek był intruzem, który tylko dokłada im roboty. No ale cóż mają MONOPOL w regionie więc mogą sobie pozwolić na focha. Ja zrobię auto w Warszawie, bo tam pracuję, ale co z innymi, którzy nie mają wyboru. Szczerze nie polecam
Użytkownik sieci
19 marca 2019 17:56
Salon - samochody nowe
15.03.19 odwiedziłem service ...
... nowym xc60,wstępnie byłem umówiony na wymianę przycisku w kierownicy ponieważ przestał działać. .po godzinie servis dzwoni ze auto naprawione, po przybyciu stwierdzono ze wtyczka była i poluzowana , wgrano nowe oprogramowanie i auto zrobione,po odjechaniu 4km zawracam do serwisu przycisk nie działa i przekładają mnie na następny tydzień na serwis a mam 40km od miejsca zamieszkania.Hm może zmienię opinie jak Salon Volvo podejdzie do tego profesjonalnie. . 19.03.19 Auto zostało naprawione ,ale oddane brudne ci w innych salonach volvo się nie zdarza.
Użytkownik sieci
17 października 2018 18:53
Salon - samochody nowe
Volvo V70 2003 ...
... 2,4D, serwis nie wykrył uszkodzenia czujnika ABSu (predkość lewego koła 100 km/h prwego 30 km/h), objawem uszkodzenia było chrobotanie podczas skręcania ww prawo. Po podłączeniu komputera wszystkie systemy przechodzą w tryb diagnostyczny, dlatego chrobotanie podczas jazdy próbnej znikło. Fachowy mechanik z autoryzowanego serwisu Volvo powinien wiedzieć jak znaleźć taki błąd, niestety nie tym razem. Zostałem wysłany do domu z rachunkiem na na ponad 300 zł za badanie oraz opinią, że wszystko jest dobrze. Odebrałem to trochę tak, że mam za stare auto żeby się mu dokładniej przyjrzeć. Błąd znalazł na poczekaniu mechanik samouk który naprawia auta w garażu i jest lepszy niż autoryzowany serwis. POLECAM LEPIEJ SZKOLIĆ PRACOWNIKÓW, ALBO PO PROSTU ZMIENIĆ PODEJŚCIE DO KLIENTA I BYĆ WOBEC NIEGO OTWARTYM I POWIEDZIEĆ MU, ŻE NIE ZROBIMY MU AUTA BO SIĘ TO NIE OPŁACA. Pozdrawiam Volvo NOVA Łódź.
Użytkownik sieci
8 września 2018 07:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2018 15:09
Salon - samochody nowe
Obsługa na poziomie zero.
Użytkownik sieci
19 maja 2018 13:14
Salon - samochody nowe
Niestety Polska. Czesci ...
... zamienne tylko na zamowienie. Czas oczekiwania 30! dni. Szybciej bylo skontaktowac sie z odzialem niemieckim, sprowadzic i zaplacic za przesylke. Nie blokujesz VAT, jest na czas i bez laski. Ale lokal klimatyzowany wiec dostali dodatkowa gwiazdke. Zaścianek!
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2018 20:21
Salon - samochody nowe
Serwis blacharsko lakierniczy ...
... poniżej jakiegokolwiek poziomu, traktowanie pogwarancyjnego klienta jako zło konieczne. Zdecydowanie nie polecam. Natomiast obsługa i naprawy mechaniczne 5/5.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2018 22:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 marca 2018 09:32
Salon - samochody nowe
Nova jak to ...
... jedyny salon w Łodzi marki Volvo zgłosiłem się ze jestem zaiteresiwany zakupem xc40 niestety sprzedawca nie miał czasu w ren dzien zostawiłem swoja wizytowke 2 osobom w salonie od 2 tygodni nawet telefonu nie mialem. Nic kupię w innym mieście lub inną markę
Użytkownik sieci
8 stycznia 2018 08:07
Salon - samochody nowe
Dział serwisu - ...
... tragedia. Zero kontaktu z klientem i nie mam tutaj na myśli telefonicznego, byłem na miejscu i czułem się jak intruz.
Użytkownik sieci
6 stycznia 2018 11:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 grudnia 2017 13:28
Salon - samochody nowe
Obsługa do bani ...
... spędziłem chodząc po salonie 15 min nikt nawet nie zapytał czego tam szukam….dobrze że mnie nie przegonili. Widać kasy mają po same uszy. Pozdrawiam Stach.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2017 10:19
Salon - samochody nowe
Moim zdaniem dramat.... ...
... Oddaje się auto na diagnozę spędza się czas w salonie i nic.... trzeba zapłacić za brak informacji bo jak twierdzą nie da się tego sprawdzić... Jedyne co to można wymieniać części za chore pieniądze i metodą "prób i błędów" da się wyeliminować usterkę co moim zdaniem jest śmieszne!
Użytkownik sieci
19 lipca 2017 18:28
Salon - samochody nowe
Odradzam wizytę w ...
... serwisie. Auto ponad 3 lata chodzi bez najmniejszej awarii. Dowiedzialem sie o naprawie gwarancyjnej wymiany napinacza paska rozrządu(wada produkcyjna). Miało trwać godzinę trwało ponad dwie i pol godziny. Wyjechałem auto z serwisu, nie ma mocy tak jakby sie niewłączalo turbo. Wróciłem, powiedziano mi ze wezmą na diagnostykę, ale oni nic przy układzie turbo nie grzebali. Dokręcono podobno jakaś luźną opaskę. Wlasnie wróciłem do domu. Auto w dalszym ciągu nie jedzie. Nie pozdrawiam i jeszcze raz nie polecam.
Użytkownik sieci
12 maja 2017 23:31
Salon - samochody nowe
Co do Salonu ...
... nie wypowiadam się. Serwis to kpina . 2 krotnie się zawiodłem (choć nie wiem po co aż tyle), najpierw: -zakup auta używanego i ich "ekspertyza" 400zł i dowiedziałem się że ok wszystko ok tylko opony są łyse... i miska skrzyni się poci. po podpięciu w nieautoryzowanym serwisie rok później wyszły: niedomaganie 4na 5 świec, ingerencja w skrzynię biegów- poprzedni właściciel potwierdził, że regenerował automat, błędy z układu swirl. -wymiana czujników parkowania (2 szt.) potraktowano mnie jak intruza, bo przywiozłem własne czujniki(Valeo) - koszt 4 zł- dostałem sms proszę przyjechać auto do odbioru a serwisant oddaje kluczyk i prosi 400zł po czym mówi: " ale nie działa...". (godz 17 przejechałem całe miasto) i zdębiałem, mowie co mam zrobić teraz? kiedy indziej może Pan przyjechać i dopłacić za diagnostykę, ok dokupiłem... po wymianie okazało się że zderzak przykręcamy na odpier.... wiązka kabli na mocowaniu haka holowania, śruby wystające na zewnątrz.. zgłosiłem do poprawy (kolejny dzień stracony-taki to kompleksowy serwis świadczą). niby przyjęli ale z dąsem, oczywiście żadnego przepraszam ani nawet taxi za zmarnowany czas i pieniądze.... Drogo, drętwo i marnują Twój czas...
Użytkownik sieci
11 grudnia 2016 17:27
Salon - samochody nowe
Nie potrafia sprawdzić ...
... auta przed zakupem. Ulrywaja informacja np. O grzebaniu w licznikach oraz powłoce lakierniczej auta. Nie polecam. !
Użytkownik sieci
10 listopada 2016 17:07
Salon - samochody nowe
Porazka. Pojechaliśmy z ...
... mężem na sprawdzenie przedzakupowe samochodu. Zapłaciliśmy 400 zł, czekaliśmy prawie 3 godziny i co? I nic. Praktycznie niczego się nie dowiedzieliśmy. Kiedy zapytaliśmy o błędy nawet nie pokazano nam wydruku. Podobno wszystkie były nieistotne. Szkoda, że co innego powiedziano nam w innym autoryzowanym serwisie. Myślałam, że w jakis sposób się zrekompensuja, dosla chociaż jakiś wydruk ale nie. Pani przez telefon zapewniała, że tak właśnie będzie. Pieniądze wywalone w błoto. Nie polecam wcale!!!!!!
Użytkownik sieci
20 maja 2016 12:46
Salon - samochody nowe
Tragedia, zero zainteresowania ...
... klientem Niestety smutne ale czekanie na kontakt ze storny serwisu konczy sie zawsze tak samo - czyli brakiem kontaktu.
Użytkownik sieci
11 marca 2016 14:43
Salon - samochody nowe
W tym salonie ...
... byłem juz kilkakrotnie i za każdym razem czuje się jak natręt który tylko przeszkadza "zapracowanym" personelem.Interesowałem się v 40 dla syna jednak personel jakby nie widział klienta .Po mojej beszczelnej interwencji dostałem katalog a o jeździe próbnej mogłem tylko pomarzyć .Miałem nadzieje że zostane poproszony w innym terminie na tę jazdę jednak do dnia dzisiejszego nikt nie zrobił mi łaski i nie zadzwonił .Auto kupiliśmy w innym salonie Volvo.