89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2024 14:24
Salon - samochody nowe
Obsługa klijenta w ...
... salonie do poprawy, natomiast kontakt ze sprzedawcą be, uwag, miło i profesionalnie.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2024 12:44
Salon - samochody nowe
Mile zaskoczony podejściem do klienta jak i serwisem.
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2024 15:57
Salon - samochody nowe
Rzetelna super obsługa. ...
... Pełen profesjonalizm dla Pana który pomógł uruchomić aplikację.
Użytkownik sieci
31 lipca 2024 15:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 lipca 2024 13:42
Salon - samochody nowe
Serwisuję samochody od ...
... 6 lat, zawsze szybko , sprawnie bez problemów. Rabaty dla samochodów po gwarancji są na tyle duże , że serwisujemy się w Novej pomimo przebiegu 600 tys. km. Dodam , że samochód nas nie zawiódł pomimo wysokiego przebiegu nie odnotowaliśmy poważnej awarii.
Użytkownik sieci
27 lipca 2024 13:02
Salon - samochody nowe
Nie mogę polecić ...
... tego serwisu. Poprosiłem o informację na temat historii serwisowej Volvo zakupionego i serwisowanego u nich. Niestety jej nie otrzymałem. Nie podano nawet powodu.
Użytkownik sieci
26 lipca 2024 16:29
Salon - samochody nowe
Wszystko zgodnie z planem.
Użytkownik sieci
25 lipca 2024 01:08
Salon - samochody nowe
Wszystko Ok. Samochód gotowy do trasy
Użytkownik sieci
24 lipca 2024 16:02
Salon - samochody nowe
Dobry kontakt, rzetelne ...
... informacje, świetna cena. Możliwość załatwienia wszystkiego online i pojawienie się tylko po odbiór to fantastyczne rozwiązanie. Samochód naładowany do 100% bez żadnych problemów. Salon najwyżej klasy.
Użytkownik sieci
24 lipca 2024 10:28
Salon - samochody nowe
Konkretni doradcy, sprawny serwis.
Użytkownik sieci
23 lipca 2024 21:19
Salon - samochody nowe
W poszukiwaniu nowego ...
... auta odwiedziłem wiele salonów samochodowych różnych marek. Wchodząc do Salonu Volvo Nova nie sądziłem, że podejmę decyzję o kupnie nowego Volvo XC60. Kontakt z Panem Tomaszem Marczakiem, a w szczególności jego zaangażowanie i doradztwo pomogło w wybraniu modelu i konfiguracji, z której jestem bardzo zadowolony. Podziękowania również dla Pani Anny Ajzert za szczegółowe objaśnienie obsługi auta. Polecam salon Volvo Nova 👍🙂
Użytkownik sieci
23 lipca 2024 20:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 lipca 2024 15:47
Salon - samochody nowe
Wysoka jakość usług
Użytkownik sieci
18 lipca 2024 09:39
Salon - samochody nowe
Bardzo duże podziękowania ...
... dla Volvo Nowa za profesjonalną i perfekcyjną obsługę serwisu w trudnej sytuacji, zaplanowany wyjazd na urlop a tu awaria samochodu. Szybka reakcja pana Tomka Wolaka. Brawo Pan Tomek Wolak z serwisu oraz Pan Darek Ciszewski, jeszcze raz duże dzięki. Ocena powinna być nie pięć gwiazdek a 10.
Użytkownik sieci
15 lipca 2024 23:50
Salon - samochody nowe
Polecam - bardzo miła profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
12 lipca 2024 17:40
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie polecam Salon ...
... Volvo Nova w Łodzi. Najlepszy salon w Polsce. Obsługa na najwyższym poziomie. Polecam i dziękuję!
Użytkownik sieci
9 lipca 2024 15:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 lipca 2024 17:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 lipca 2024 05:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 czerwca 2024 19:02
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... Volvo Nova. W dużym skrócie, ekipa niekompetentna, nieprofesjonalna. Jakiś czas temu byłem na weryfikacji drobnej usterki w swoim XC60. Weryfikacja trwała ponad dwie godziny, gdyż jak się okazało, serwisant pan Mariusz S. zapomniał do mnie podejść gdy czekałem w poczekalni i zamiast tego zadzwonił, tylko że na inny numer. Prawidłowy numer telefonu podany przy oddawaniu samochodu cały czas widniał w dokumentach. Tak naprawdę samochód był zweryfikowany po godzinie. Mógłbym przełknąć te zmarnowane 70 minut jednakże kolejna wizyta przelała czarę goryczy. Problemem w samochodzie okazał się uszkodzony EGR. Umówiłem się na wymianę na jedyny pasujący mi termin (sobota) wypadający miesiąc do przodu. Niestety w trakcie naprawy po godzinie dostaję telefon, że pomylono u mnie rodzaje EGRów i tego, który jest potrzebny nie ma na stanie, a tak w ogóle to aby problem zniknął, do wymiany będzie jeszcze kolejna rzecz. Z prognozowanej kwoty naprawy 1600 zł zrobiło się około 5500 zł. Nikt nie poinformował mnie na pierwszej wizycie, że ta druga część również powinna być wymieniona (mimo że podobno bardzo często idzie to w parze). No i co to za historia, że w autoryzowanym serwisie Volvo, przy tak popularnym modelu jakim jest XC60, rzekomi profesjonaliści nie wiedzą jakie części ten samochód zawiera? Zajmują się tam w zasadzie tylko jedną marką i nie wiedzą jakie części należy zamówić? Owszem, zostałem kilka razy przeproszony, owszem "pomyłki się zdarzają" jak mi powiedziano, ale to jest jakiś żart a nie pomyłka. Albo naciąganie klienta na dodatkowe koszta - tego nie jestem w stanie zweryfikować. Umawiam się na wizytę miesiąc do przodu, a ASO nie ma potrzebnej części do samochodu.. Pan Mariusz S. powinien chyba wykazywać więcej skupienia w pracy gdyż czas klientów też jest proszę sobie wyobrazić cenny. Jak widać w tym serwisie tak nie uważają.. nie wrócę, nie polecam. PS. Po wizycie i złożeniu części z powrotem problem się nasilił, mimo że wcześniej przez kilka miesięcy było stabilnie. Czy przypadek? Nie wiem.