89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2019 15:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2019 07:47
Salon - samochody nowe
Jeden z gorszych ...
... salonów samochodowych w Kielcach obsługa na poziome przedszkola. Nie ma z kim rozmawiać Szkoda czasu proponuje Inne salony np Kraków lub Rzeszów
Użytkownik sieci
16 marca 2019 15:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 lutego 2019 14:25
Salon - samochody nowe
Bardzo słaby oraz ...
... żenujący poziom obsługi klienta. Sprzedawca w stosunku do każdego potencjalnego klienta powinien zabiegać by wyjechał z salonu w pełni usatysfakcjonowany nowym autem i wrócił w przyszłości. Ale tutaj tego się nie uświadczy... proszę zapomnieć i jakichkolwiek reklamówkach, dodatkowych bonusach itd. Pomimo zostawienia ciężkich pieniędzy... sprzedawcy wraz z właścicielem, z takim podejściem do klienta i zaangażowaniem, nadają się co najwyżej do stania na rogu ze świadkami jehowy :) OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!
Użytkownik sieci
22 stycznia 2019 19:22
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa ...
... przy składaniu zamówienia na samochód, bo później zaczynają się już schody. Jeśli dealer obiecuje wam dodatki w stylu plecak, czapeczka, bluza z logiem volvo to wolajcie aby dał to na piśmie, bo się wykręci jak w naszym przypadku i dostaniecie wino z Auchan o wartości 23 zł.
Użytkownik sieci
2 grudnia 2018 05:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 października 2018 14:02
Salon - samochody nowe
Jak na salon ...
... marki Premium obsługa zupełnie nie dorasta do tego poziomu, jedyną zainteresowaną osobą była sprzątaczka, jeśli zamierzacie kupić volvo, zdecydowane odradzam wizytę w tym "salonie" brak profesjonalizmu a jedyne z czym się spotkacie to zwykłe prowincjonalne cwaniactwo.
Użytkownik sieci
26 maja 2018 08:28
Salon - samochody nowe
Raz jest lepiej ...
... raz gorzej z obsługą klienta. Zdecydowanie jak na taki salon oczekiwanym dużo więcej w zakresie jakości obsługi klienta. Dużo problem to dodzwonić się do własciwej osoby system wewnętrznych numerów jest mało skuteczny _ trzeba dzwonic po kilka razy zwłaszcza do serwusu żeby ktoś odebrał.
Użytkownik sieci
6 listopada 2017 10:20
Salon - samochody nowe
Kłamią, nie wywiązują ...
... sie z umów, zganiają winę jeden na drugiego, niekompetentni pracownicy tak samo jak dyrektor. Nie odbierają telefonów. Jest to nasz pierwszy i ostatni zakup w tym salonie.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2017 08:42
Salon - samochody nowe
Trudno się dostać
Użytkownik sieci
30 czerwca 2017 10:22
Salon - samochody nowe
Na jazde probna ...
... umowilem sie tydzien wczesniej. Na miesjcu okazalo sie, ze Pan z ktorym sie umawialem w tym dniu wzial urlop,ale nie raczyl o tym poinformawac ani mnie ani swoich kolegow - brak profesonalizmu. Po jakim czasie znalazla sie Pani, ktora probowala uratowac sytuacje - jazda sie odbyla - dlatego dwa punkty a nie jeden.
Użytkownik sieci
28 listopada 2016 09:46
Salon - samochody nowe
robcie przemyslane zakupy,jesli ...
... cos kupicie to nie ludzcie sie ze mozecie to zwrocic.Nie ma mozliwosci zwrotu towaru.Zero rabatow.Nie powiadamiaja o przyjsciu towaru trzeba sie samemu dowiadywac.Pazerni.Lepiej jechac do Radomia.
Użytkownik sieci
13 maja 2016 11:00
Salon - samochody nowe
Po odbiór auta ...
... koniecznie z rzeczoznawcą! Ja odebrałem nowe auto sam, a potem się okazało, że ma naprawiane prawe przednie drzwi. PRO-MOT twierdzi, że nie malował, a centrala solidarnie olała sprawę... Klasyk. Dlatego przestrzegam: nie popełniajcie mojego błędu - odwiedzajcie ten salon tylko z zaufanym rzeczoznawcą i bardzo dokładne sprawdzajcie wszystko. Profesjonalny miernik lakieru to podstawa.