94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 lutego 2024 13:57
Salon - samochody nowe
Wyglada na to ...
... ,że klienci są dla Volvo a nie Volvo dla klienów. Na dziale części pan nie raczył się wysilić i mnie w końcu obsłużyć po dłuższym oczekiwaniu (niewiadomo na co). No cóż zakupu części można dokonać u innych dostawców w Internecie. Co też się stało. Pozdrawiam panów z Volvo
Użytkownik sieci
21 stycznia 2024 18:36
Salon - samochody nowe
30 min byłem ...
... w tym salonie...jak można to tak nazwać jestem zainteresowany zakupem XC 90.. ale pod tym adresem nie zdecyduje się na zakup dwanikow....pół godziny drenuje aut a obsługa mnie nie zauważyła.. Żenada i wstyd. Przy okazji pozdrawiam właściciela tej stajni.
Użytkownik sieci
6 listopada 2023 10:54
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem, aby umówić ...
... się na spotkanie. Odebrała jakaś pani, przekazała, iż sprzedawcy są zajęci i się odezwą w wolnym czasie. Telefonu nie ma do tej pory. Kupiliśmy Hyundai Kona, sprzedawcy chciało się ze mną porozmawiać.
Użytkownik sieci
5 września 2023 20:55
Salon - samochody nowe
Ocena serwisu. Nie ...
... polecam. Zwykli naciągacze, interesuje ich tylko skasowanie klienta. Ceny jak w Bentley'u za chińską jakość. Mechanicy bez podstawowej wiedzy, kierownik serwisu dureń sprawę olał mimo złożenia zasadnej reklamacji.
Użytkownik sieci
9 maja 2023 08:57
Salon - samochody nowe
Byliśmy zainteresowani zakupem ...
... S40 ale Nikt nie zainteresował się moją i żony osobą! Kupiliśmy więc auto u innego dilera na Mełgiewskiej. Winszuję biznesu!
Użytkownik sieci
9 grudnia 2022 13:11
Salon - samochody nowe
W serwisie na ...
... wydanie auta czeka się po 40minut. Nie rozumiem jak tak prosta czynność może zajmować tak długo. Miałem bardzo dobre zdanie o tym serwisie ale zmieniam je po kolejnej wizycie. Stanowczo nie polecam
Użytkownik sieci
21 października 2022 18:16
Salon - samochody nowe
Proszę uważać na ...
... sprzedawane przez nich auta używane. Kupując auto używane. Szybko okazało się że auto posiada wady ukryte w postaci uszczelki pod głowicą. Zaproponowali naprawę za 20tys. Lub wymianę silnika za równowartość pojazdu. Po dwóch latach podczas sprzedaży tego egzemplarza okazało się, że auto było po poważnej kolizji przedniej. Zataili te informacje pozbawiając mnie możliwości sprzedaży auta na rynku wtórnym. Ostatnie kupione od nich auto, wnikliwie sprawdzajcie co kupujecie.
Użytkownik sieci
13 października 2022 12:18
Salon - samochody nowe
Nie polecam zakupu ...
... nowego auta w tym salonie, ponad 8 miesięcy opóźnienia, salon w ramach przeprosin, zaproponował NIC. Dziadostwo, które od Skandynawów musi bardzo dużo się nauczyć, jak prowadzić biznes.
Użytkownik sieci
24 maja 2022 09:26
Salon - samochody nowe
Niestety serwis blacharski ...
... po raz kolejny zawiódł. Kierownik Sławomir umawia się, po czym wielokrotnie nie odbiera telefonu i nie da się z nim w żaden sposób skontaktować. Pomimo tego, że miał się zająć naprawą od początku kwietnia samochód pozostaje niezrobiony przez co zmuszeni byliśmy szukać innego serwisu. Szkoda....
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2021 08:24
Salon - samochody nowe
Mechanik tragedia . ...
... Ustawiał geometrię na uszkodzonych końcówkach "rzekomo" zrobiona zbieżność a tak naprawdę chodził pare godzin w okół samochodu. Stracone 3 godziny i 500 zł.
Użytkownik sieci
27 listopada 2020 17:41
Salon - samochody nowe
Po co podajecie ...
... numer telefonu skoro i tak go nikt nie odbiera ?
Użytkownik sieci
26 października 2020 12:24
Salon - samochody nowe
Był to nasz ...
... drugi zakup w tym salonie i zapewne niestety ostatni. Wydawało by się że kupując samochód takiej klasy można spodziewać się przyzwoitego traktowania. Zwłaszcza gdy jest się stałym klientem. Jak duże może być zdziwienie gdy nowy samochód okazuje się uszkodzony, wada wychodzi na jaw po oględzinach przed odjazdem z placu, a pracownik udaje że o niczym nie wie. Niesamowity niesmak pozostaje gdy firma nie potrafi stanąć na wysokości zadania zwłaszcza po zakupie nowego samochodu i próbuje w moim mniemaniu ukryć wadę. Dalej jest już tylko gorzej. Zamiast jak najszybciej zatrzeć złe wrażenie w ramach łaski oferuje malowanie nowego samochodu. Nie proponuje doprowadzenia samochodu do stanu fabrycznego z użyciem nowych elementów za jakie zapłaciliśmy gdyż ...to za drogo. Po dalszych rozmowach padają propozycje na takim poziomie że wstyd o nich wspominać. Zamiast radości z zakupu pozostaje zdenerwowanie i irytacja. Skorygujemy opinie o salonie u importera i nadamy sprawie inny bieg. Osobiście nie polecam. EDIT: Odnośnie Państwa odpowiedzi. Chyba nie znają państwo definicji słowa zadośćuczynienia. W Państwa gestii powinno być natychmiastowe i jak najmniej uciążliwe przywrócenie samochodu do stanu pierwotnego ( fabrycznego ) żadne malowanie / polerowanie - samochód był nowy. I ewentualne zadość uczynienie że chciano oddać samochód w takim stanie. Tego nie uczyniono. O poziomie obsługi tej sprawy może świadczyć fakt że żadna osoba odpowiedzialna za wydanie samochodu nie powiedziała do tej chwili słowa "Przepraszam" lub "Przykro nam" że samochód został tak wydany. Za to padły słowa "nie zajmujemy się sprzedażą bułek, obowiązują nas procedury proszę sobie napisać pismo" - gdzie zatem są te procedury jeżeli chodzi o kontrolę stanu wydawanego pojazdu? Proszę się nie wybielać..
Użytkownik sieci
24 czerwca 2020 10:13
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta poprawiła ...
... się, w końcu ktoś zauważa klienta wchodzącego do salonu i wykazuje zainteresowanie. Tak samo obsługa telefoniczna, (jeśli się oczywiście uda dodzwonić, co zakrawa na cud). Niestety mechanicznie serwis jest beznadziejny... Jeśli komputer nie pokaże usterki, znajomość mechaniki zerowa. Proponują wymianę czujnika, czy też części, a jak nie pomoże to dalej coś wymienimy...tak można bez końca, aż do wymiany całego silnika. Świeżo po wymianie oleju, w skutek działań serwisu jestem zmuszony dokonać kolejnej wymiany oleju w silniku. Moje uwagi podczas wizyty zostały pominięte i zapewniano mnie, że wypalanie dpf, nie spowoduje przedostatnia się paliwa do oleju silnikowego. Niestety stan oleju po wypalaniu się podniósł a olej jest rzadki,(przejechane 300km od wymiany i 200km po wypaleniu w Aso). Wystarczy czasami otworzyć maskę i zajrzeć do śródka, pozwoli to zobaczyć wlepki z wymiany rozrządu, czy puchnące przewody powietrza. Wiem, promocja na wymianę jest...Klient płaci za naukę serwisanta wcale nie mało,a do tego daję do nauki swoje auto... To chyba nie jest poziom ASO! Całe szczęście, że są inne miasta i inne serwisy z lepszą jakością usług. Kasa skasowana to się liczy, a klient, cóż...będzie inny w końcu to ASO. Rada dla ASO : zostać należy przy sprzedaży aut, mechanika nie jest waszą dobrą stroną tak jak również cena.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2020 00:04
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa serwisowa. ...
... Sama diagnostyka usterki, pomimo licznych interwencji, trwała ponad 9 dni. Łącznie wymiana pompy paliwowej trwa około 2 tygodnie Bardzo utrudniony kontakt z serwisem. Brak możliwości wypożyczenia auta zastępczego. Auta bardzo awaryjne - 5 usterek w 9 miesięcy (auto 4 letnie, przebieg 60 tysięcy kilometrów, serwisowane w ASO)
Użytkownik sieci
17 grudnia 2019 14:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 maja 2019 15:54
Salon - samochody nowe
Serwis całkowicie ignorujący ...
... klientów. Nie ma możliwości telefonicznego umówienia się na wizytę - po przełączeniu na serwis połączenie jest odrzucane, gdy zatelefonujemy bezpośrednio do serwisu również. Nie dodzwoniłem się mimo kilkudziesięciu prób w ciągu 4 dni. Jednym słowem podejście do klienta gorsze niż w PRL.
Użytkownik sieci
27 marca 2019 13:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 lutego 2019 19:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 lutego 2019 07:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 grudnia 2018 14:45
Salon - samochody nowe
Bardzo słabe podejście ...
... do klienta, przynajmniej jeśli chodzi cześć serwisową. Z punktu widzenia osoby z wieloletnim doświadczeniem w pracy z klientem, obsługa w Scandicar wymaga poprawy, na pewno nie jest to podejście "frontem do klienta", która tak bardzo byłaby potrzebna osobie, której wizyta w salonie Volvo jest ostatnią nadzieją w postawieniu auta na nogi.