91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 marca 2025 13:16
Salon - samochody nowe
Nie polecam nikomu ...
... tego serwisu . Jako prywatna osoba chciałem u nich zlikwidować szkodę w aucie Volvo V40 . Olali Mnie totalnie przenosząc sprawę do Lubina , gdzie nie dostałem żadnej informacji !!! Bez mojej wiedzy i zgody po prostu po 2 tygodniach dostałem tel z Lubina , gdzie byłem w wielkim szoku! Nie zrobili nic , nawet nie poinformowali ubezpieczalni …. Musiałem na nowo jechać i wszystko załatwiać ! Kierownik serwisu nie potrafił wytłumaczyć sytuacji, mieli oddzwonić i do dziś nikt się nie odezwał ! To jest serwis Premium ? Tak dbają i szanują swoich klientów ?! Żenada !!!!! Dopiero serwis Lubin zajął się i poszedł do sprawy profesjonalnie ! Brak słów ….
Użytkownik sieci
29 grudnia 2024 12:11
Salon - samochody nowe
Nieuczciwi naciągacze , ...
... zgłosiłem się z usterką powrotu paliwa w XC60 , wymienili mi dwie najdroższe części i dwa razy skasowali za diagnostykę . Nie poinformowali mnie że była to usterka jednego z przewodów i to najtańszego w całym układzie , serwisy wymieniały go za darmo
Użytkownik sieci
20 grudnia 2024 09:53
Salon - samochody nowe
Dziękuję za pomoc ...
... w wyborze. Pan Wiktor Kłosowski wykazał się ogromną wiedzą, cierpliwością i zaangażowaniem, odpowiadając na wszystkie moje pytania i pomagając w wyborze idealnego modelu. Dzięki jego podejściu cały proces zakupu był przyjemny i bezstresowy. Gorąco polecam!
Użytkownik sieci
10 października 2024 08:22
Salon - samochody nowe
Usterka (awaria układu ...
... reflektora,wymagany serwis) usterka nie zrobiona,skasowali prawie 500zl, porażka, nie polecam
Użytkownik sieci
23 września 2024 20:33
Salon - samochody nowe
Przykre zaskoczenie. Autoryzowany ...
... serwis Volvo nie interesuje się starszymi modelami tego auta ani klientami. Przyjechałam tam prosto z trasy z drobnym problemem, nikt nawet nie chciał się tym zająć. Byłam gotowa zapłacić za prostą usługę, której nie mogłam wykonać sama - bez narzędzi - nikt nawet do mnie nie podszedł, zasugerowano mi, żebym pojechała sobie gdzie indziej. Na pewno więcej tego miejsca nie odwiedzę.
Użytkownik sieci
9 lipca 2024 17:49
Salon - samochody nowe
Niestety poziom obsługi ...
... uległ w ostatnim czasie znacznemu pogorszeniu. 1. Serwis, ma celu odhaczenie punktów na liście a nie zapewnienie sprawności samochodu. W zakresie umówionego przeglądu serwis nie chciał wymienić elementów ciernych, za to rekomendował weryfikację ich stanu za 5-7k kilometrów. Konieczna była interwencja leasingu. Dodatkowo w zakresie zgłoszonych niesprawnych elementów, które trzeba naprawić (dodatkowo i odpłatnie) serwis nie zdiagnozował sytuacji, nie przygotował propozycji kosztu takiej diagnozy i naprawy, a oddając kluczyki obsługujący powiedział, że tego nie zrobią bo tu potrzebny jest elektryk. Zlecona wymiana piór wycieraczek nie została wykonana, ponieważ leasing nie chciał za nią zapłacić - po informacji, że zapłacę sam zostałem poinformowany, że "to już nie dzisiaj". 2. Likwidacja szkody to droga przez mękę - „dzwoń do Volvo” czyli twierdzenie, że załatwią wszystkie formalności to żart. Nie dość, że ustalenie terminu likwidacji szkody było ciągle przesuwane, szkody i wyceny trzeba było organizować bezpośrednio z ubezpieczycielem, następnie pracownik działu likwidacji przerzucał odpowiedzialność. Naprawa nie została zrealizowana w umówionym terminie bo trzeba było czekać na zamówiony zderzak - po czym serwis zderzaka nie wymienił a polakierował! Dodatkowo, pomimo ubezpieczenia w kwocie brutto serwis postanowił obciążyć JDG pełnym VAT i obciążył za część lakierowania zderzaka. 3. Po odbiorze samochodu wnętrze ma ponaklejane naklejki reklamowe do kontaktu z działem likwidacji. 4. Powracająca usterka nie została usunięta w ramach gwarancji. Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2024 17:50
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem do Serwisu ...
... Volvo z zapytaniem po ilu km powinienem wymienić olej w automatycznej skrzyni biegów Pan poinformowała mnie ze co 160 tys powinno wymienić się olej Beznadzieja
Użytkownik sieci
29 marca 2024 12:45
Salon - samochody nowe
Mam takie dziwne ...
... wrażenie, że w salonie jak i serwisie za każdym razem jest problem. Oprócz miłych pań na powitaniu nic tu nie gra. Tym razem urodzinowa promocja na myjnię okazała się pełną klapą. Najłatwiej jest powiedzieć zniechęcającym głosem minimum 2godziny oczekiwania. Jeżeli nawet nie macie ochoty realizować tego czym się chwalicie na stronie waszego salonu i serwisu to może warto wpaść na nieskomplikowany pomysł, że jeżeli nie dzisiaj to może Pan do nas zadzwonić i umówić się na inny dzień. Mała rzecz a na pewno inaczej by to zabrzmiało. To nie jest chyba dla takiej firmy ROCKET SCIENCE 🚀🤯 Trzeba tylko chcieć !
Użytkownik sieci
23 marca 2024 21:34
Salon - samochody nowe
Nie potrafią nawet ...
... przygotować auta do wydania, mimo że mieli cały poprzedni dzień na to. Samochód brudny a pod maską jeden wielki syf. Nie polecam, nie wiem kto zawinił ale takie rzeczy nie powinny się wydarzyć.
Użytkownik sieci
5 marca 2024 13:21
Salon - samochody nowe
Nie lubię wystawiać ...
... takich opinii ale wydaje mi się że dla dobra ogółu warto. W styczniu byłem zainteresowany zakupem używanego, 2 letniego Volvo od V-Motors. Pierwszy kontakt bardzo sprawny, wszystko na pierwszy rzut oka w porządku. Nie zraziłem się nawet tym, że nie zostałem od razu poinformowany że wystawiony samochód był malowany (przód i tył) po dość mocnej obcierce. Dostałem zdjęcia gdy sam doszukałem się w raportach, że jakaś szkoda miała miejsce i poprosiłem o szczegóły. Ale jak zaznaczyłem wcześniej, mimo to byłem zainteresowany kupnem więc poprosiłem o ofertę leasingową. Zaoferowana forma leasingu była delikatnie mówiąc niekorzystna względem konkurencyjnych dużych firm leasingowych dlatego zapytałem czy są w stanie przy niej podziałać i tu zaczęło się czekanie. Po dwóch dniach ciszy postanowiłem się przypomnieć ale z marnym skutkiem. Od 16.01.2024 do dziś (05.03.2024) nie dostałem nawet odpowiedzi "NIE". Kilka dni później samochód zniknął z oferty i o tym fakcie także nikt nawet z przyzwoitości mnie nie poinformował. Także jeśli jesteście klientem który wchodzi, kupuje i wychodzi bez wnikania w historie auta i korzystność oferty leasingu to myślę, że można być zadowolonym z usług tego dealera. W każdym innym przypadku stanowczo odradzam bo zmarnujecie czas i nerwy. Żeby nie było, rozumiem że trafił się "lepszy" klient, udało się wcisnąć mu gorszą ofertę, czy cokolwiek innego korzystnego z punktu widzenia biznesu się wydarzyło. Ale litości, tak perfidnie olany dawno nie byłem.
Użytkownik sieci
21 lutego 2024 18:28
Salon - samochody nowe
Witam, chcę bardzo ...
... podziękować Panu Wiktorowi Kłosowskiemu za bardzo miłą, fachową i rzetelną obsługę w salonie VOLVO. Dzisiaj rzadko można spotkać tak uczynną i sympatyczną osobę jaką jest Pan Wiktor.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2024 00:07
Salon - samochody nowe
Volvo xc60 r-design ...
... z 2012 roku. 11 stycznia 2024 serwis kontraktowy wymiany filtra oleju i sprzęgła Haldex.Po przyjeździe okazało się, że nie ma podzespołów, co powiedziano po 2 godzinach - cały ten czas auto wisiało na podnośniku, nikt nic nie robił. Spotkanie zostało umówione z wyprzedzeniem, otrzymano gwarancje pełnej dostępności części zamiennych.Wykonane czynnosci serwisowe to wewnetrzna tajemnica servisu. Doradca Mariusz Bogdanowicz zachowuje się niegrzecznie w stosunku do klientów, nie potrafi znaleźć kompromisu w obecnej sytuacji. Pan obslugujacy w serwisie nieuprzejmy, raczej nie powinien pracowac z klientami. On ma przeciez obslugiwac klienta, a nie go upominac. Niby auta premium, a obsluga gorzej jak w warsztacie w garazu :-( Fima nie szanuje czasu swoich klientow, wiec nie szanuje samego klienta. Współpraca z działem sprzedaży części zamiennych jest przyjemnością
Użytkownik sieci
11 stycznia 2024 17:48
Salon - samochody nowe
W tym salonie ...
... najwyraźniej nie chcą sprzedawać samochodów. Obsługują klienta na korytarzu zbywając tekstami że np diesela już nie sprzedajemy więc musi Pan kupić używany. Sprzedawca nie próbuje nawet zachęcić do kupna nowych samochodów dostępnych w sprzedaży. Dokładnie takie same podejście do klienta ma sprzedawca z działu Volvo Select także widocznie taka polityka salonów V-motors 🤷. Dodatkowa gwiazdka tylko i wyłącznie za miłe i profesjonalne osoby z "recepcji". Szkoda czasu na wizytę w tym salonie jeżeli szukacie aut marki Volvo.
Użytkownik sieci
29 listopada 2023 18:11
Salon - samochody nowe
Kupiłam auto w ...
... tym salonie, które również było serwisowane. Usługa serwisowa powiedzmy ok ale zawsze zajmowało to więcej czasu niż było planowane a były to przeglądy serwisowe a nic więcej co może wydłużyć czas. W tym roku robiłam naprawę z AC i obsługa jak i przekazywanie informacji porażka. Jak na taki salon i wartość aut, które są sprzedawane i serwisowane jakość obsługi powinna być na wyższy m poziomie. Miesiąc po odbiorze auta z naprawy zadzwoniła do mnie Pani, która mnie obsługiwała z informacją., że mam jeszcze jakąś kwotę do zapłaty, o czym wcześniej nie zostałam poinformowana. Zgłosiłam skargę na odpowiedź którą dostałam odpowiedź po kolejnym miesiącu…
Użytkownik sieci
24 listopada 2023 12:53
Salon - samochody nowe
Jest chyba jakiś ...
... spory problem z recepcją lub serwisem. Brak kontaktu i możliwości umówienia się na wizytę. Kpina z klienta.
Użytkownik sieci
23 listopada 2023 13:29
Salon - samochody nowe
Temat rozmowy;Volvo V70 ...
... 2014r. Doradca niekompetentny. Nie potrafił udzielić informacji, twierdząc, że to jest "stare" auto i do nich już takie auta nie przyjeżdżają. W Volvo Karlik Poznań dostałem informację bardziej wyczerpującą, niż oczekiwałem. Z takim podejściem, nie dziwię się, że "nie przyjeżdżają".
Użytkownik sieci
30 maja 2023 12:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 maja 2023 09:01
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Rozważałem ...
... zakup volvo, ale Pan, który wyceniał nam auto nie był zbyt miły. Dopiero pod koniec zaczął traktować nas poważnie. Nadal myślę nad zakupem volvo, ale na pewno w innym salonie.
Użytkownik sieci
6 maja 2023 12:32
Salon - samochody nowe
Byłem umówiony ( ...
... wstepnie) - na 90% na oglądanie używanego XC40. Po przyjeździe dowiedziałem się że Handlowca nie ma, bo ma urlop i auta też "dziś nie ma - będzie jutro". Do zakupu nie doszło. 2 gwiazdki za to że obecny na miejscu Handlowiec - mimo dużej ilości klientów - dwoił się i troili by zadowolić klientów. Wizyta 11.04.
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2023 15:46
Salon - samochody nowe
Znacznie wyższy standard ...
... obsługi oferują nieautoryzowane serwisy volvo we Wrocławiu