90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 marca 2024 12:45
Salon - samochody nowe
Mam takie dziwne ...
... wrażenie, że w salonie jak i serwisie za każdym razem jest problem. Oprócz miłych pań na powitaniu nic tu nie gra. Tym razem urodzinowa promocja na myjnię okazała się pełną klapą. Najłatwiej jest powiedzieć zniechęcającym głosem minimum 2godziny oczekiwania. Jeżeli nawet nie macie ochoty realizować tego czym się chwalicie na stronie waszego salonu i serwisu to może warto wpaść na nieskomplikowany pomysł, że jeżeli nie dzisiaj to może Pan do nas zadzwonić i umówić się na inny dzień. Mała rzecz a na pewno inaczej by to zabrzmiało. To nie jest chyba dla takiej firmy ROCKET SCIENCE 🚀🤯 Trzeba tylko chcieć !
Użytkownik sieci
23 marca 2024 21:34
Salon - samochody nowe
Nie potrafią nawet ...
... przygotować auta do wydania, mimo że mieli cały poprzedni dzień na to. Samochód brudny a pod maską jeden wielki syf. Nie polecam, nie wiem kto zawinił ale takie rzeczy nie powinny się wydarzyć.
Użytkownik sieci
5 marca 2024 13:21
Salon - samochody nowe
Nie lubię wystawiać ...
... takich opinii ale wydaje mi się że dla dobra ogółu warto. W styczniu byłem zainteresowany zakupem używanego, 2 letniego Volvo od V-Motors. Pierwszy kontakt bardzo sprawny, wszystko na pierwszy rzut oka w porządku. Nie zraziłem się nawet tym, że nie zostałem od razu poinformowany że wystawiony samochód był malowany (przód i tył) po dość mocnej obcierce. Dostałem zdjęcia gdy sam doszukałem się w raportach, że jakaś szkoda miała miejsce i poprosiłem o szczegóły. Ale jak zaznaczyłem wcześniej, mimo to byłem zainteresowany kupnem więc poprosiłem o ofertę leasingową. Zaoferowana forma leasingu była delikatnie mówiąc niekorzystna względem konkurencyjnych dużych firm leasingowych dlatego zapytałem czy są w stanie przy niej podziałać i tu zaczęło się czekanie. Po dwóch dniach ciszy postanowiłem się przypomnieć ale z marnym skutkiem. Od 16.01.2024 do dziś (05.03.2024) nie dostałem nawet odpowiedzi "NIE". Kilka dni później samochód zniknął z oferty i o tym fakcie także nikt nawet z przyzwoitości mnie nie poinformował. Także jeśli jesteście klientem który wchodzi, kupuje i wychodzi bez wnikania w historie auta i korzystność oferty leasingu to myślę, że można być zadowolonym z usług tego dealera. W każdym innym przypadku stanowczo odradzam bo zmarnujecie czas i nerwy. Żeby nie było, rozumiem że trafił się "lepszy" klient, udało się wcisnąć mu gorszą ofertę, czy cokolwiek innego korzystnego z punktu widzenia biznesu się wydarzyło. Ale litości, tak perfidnie olany dawno nie byłem.
Użytkownik sieci
21 lutego 2024 18:28
Salon - samochody nowe
Witam, chcę bardzo ...
... podziękować Panu Wiktorowi Kłosowskiemu za bardzo miłą, fachową i rzetelną obsługę w salonie VOLVO. Dzisiaj rzadko można spotkać tak uczynną i sympatyczną osobę jaką jest Pan Wiktor.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2024 00:07
Salon - samochody nowe
Volvo xc60 r-design ...
... z 2012 roku. 11 stycznia 2024 serwis kontraktowy wymiany filtra oleju i sprzęgła Haldex.Po przyjeździe okazało się, że nie ma podzespołów, co powiedziano po 2 godzinach - cały ten czas auto wisiało na podnośniku, nikt nic nie robił. Spotkanie zostało umówione z wyprzedzeniem, otrzymano gwarancje pełnej dostępności części zamiennych.Wykonane czynnosci serwisowe to wewnetrzna tajemnica servisu. Doradca Mariusz Bogdanowicz zachowuje się niegrzecznie w stosunku do klientów, nie potrafi znaleźć kompromisu w obecnej sytuacji. Pan obslugujacy w serwisie nieuprzejmy, raczej nie powinien pracowac z klientami. On ma przeciez obslugiwac klienta, a nie go upominac. Niby auta premium, a obsluga gorzej jak w warsztacie w garazu :-( Fima nie szanuje czasu swoich klientow, wiec nie szanuje samego klienta. Współpraca z działem sprzedaży części zamiennych jest przyjemnością
Użytkownik sieci
11 stycznia 2024 17:48
Salon - samochody nowe
W tym salonie ...
... najwyraźniej nie chcą sprzedawać samochodów. Obsługują klienta na korytarzu zbywając tekstami że np diesela już nie sprzedajemy więc musi Pan kupić używany. Sprzedawca nie próbuje nawet zachęcić do kupna nowych samochodów dostępnych w sprzedaży. Dokładnie takie same podejście do klienta ma sprzedawca z działu Volvo Select także widocznie taka polityka salonów V-motors 🤷. Dodatkowa gwiazdka tylko i wyłącznie za miłe i profesjonalne osoby z "recepcji". Szkoda czasu na wizytę w tym salonie jeżeli szukacie aut marki Volvo.
Użytkownik sieci
29 listopada 2023 18:11
Salon - samochody nowe
Kupiłam auto w ...
... tym salonie, które również było serwisowane. Usługa serwisowa powiedzmy ok ale zawsze zajmowało to więcej czasu niż było planowane a były to przeglądy serwisowe a nic więcej co może wydłużyć czas. W tym roku robiłam naprawę z AC i obsługa jak i przekazywanie informacji porażka. Jak na taki salon i wartość aut, które są sprzedawane i serwisowane jakość obsługi powinna być na wyższy m poziomie. Miesiąc po odbiorze auta z naprawy zadzwoniła do mnie Pani, która mnie obsługiwała z informacją., że mam jeszcze jakąś kwotę do zapłaty, o czym wcześniej nie zostałam poinformowana. Zgłosiłam skargę na odpowiedź którą dostałam odpowiedź po kolejnym miesiącu…
Użytkownik sieci
24 listopada 2023 12:53
Salon - samochody nowe
Jest chyba jakiś ...
... spory problem z recepcją lub serwisem. Brak kontaktu i możliwości umówienia się na wizytę. Kpina z klienta.
Użytkownik sieci
23 listopada 2023 13:29
Salon - samochody nowe
Temat rozmowy;Volvo V70 ...
... 2014r. Doradca niekompetentny. Nie potrafił udzielić informacji, twierdząc, że to jest "stare" auto i do nich już takie auta nie przyjeżdżają. W Volvo Karlik Poznań dostałem informację bardziej wyczerpującą, niż oczekiwałem. Z takim podejściem, nie dziwię się, że "nie przyjeżdżają".
Użytkownik sieci
30 maja 2023 12:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 maja 2023 09:01
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Rozważałem ...
... zakup volvo, ale Pan, który wyceniał nam auto nie był zbyt miły. Dopiero pod koniec zaczął traktować nas poważnie. Nadal myślę nad zakupem volvo, ale na pewno w innym salonie.
Użytkownik sieci
6 maja 2023 12:32
Salon - samochody nowe
Byłem umówiony ( ...
... wstepnie) - na 90% na oglądanie używanego XC40. Po przyjeździe dowiedziałem się że Handlowca nie ma, bo ma urlop i auta też "dziś nie ma - będzie jutro". Do zakupu nie doszło. 2 gwiazdki za to że obecny na miejscu Handlowiec - mimo dużej ilości klientów - dwoił się i troili by zadowolić klientów. Wizyta 11.04.
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2023 15:46
Salon - samochody nowe
Znacznie wyższy standard ...
... obsługi oferują nieautoryzowane serwisy volvo we Wrocławiu
Użytkownik sieci
22 lutego 2023 10:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 grudnia 2022 11:14
Salon - samochody nowe
Żałosny salon. Po ...
... raz drugi zostałem wystawiony, więc wystawiam należytą ocenę. Za pierwszym razem pracownika który miał zająć się moim autem po prostu nie było. Dziś byłem umówiony na zmianę opon na godzinę 8. Gdy przyjechałem na miejsce obsługa poinformowała że system nie działa, więc grubo po 9 dopiero zajęli się autem, ale zaraz potem okazało się że nie ma opon do auta - więc przyjechałem na marne, tracąc tylko mnóstwo czasu. We wcześniejszej rozmowie telefonicznej zostałem poinformowany że można opony przywieźć swoje, albo kupić u nich, lecz nie zostałem poinformowany że zakup u nich wiąże się także z zamówieniem opon i oczekiwaniem na ich dostawę. Zdecydowanie nie jest to obsługa segmentu premium. Raczej nie kupię więcej Volvo.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2022 13:06
Salon - samochody nowe
Zakupione 24.03.2022 2 ...
... letnie XC60 w programie Volvo Selekt. Na drugi dzień zauważone małe pęknięcie szyby. Salon uważa, że nie ma z tym nic wspólnego i musiało nastąpić po zakupie. Proponuje promocyjną wymianę szyby i przypomina, że wynegocjowałem przecież duży rabat na samochód.
Użytkownik sieci
22 lutego 2022 22:32
Salon - samochody nowe
Moja opinia niestety ...
... duuuzy negatyw!!! Chciałem kupić w tej firmie samochód. Wszystko szło pieknie,aż do momentu kiedy wspomniałem,że chciałbym to sfinansować swoim leasingiem. W tym momencie miły Pan stracił zainteresowanie i powiedział,że w takim układzie nie sprzedadzą mi auta! Albo ich finansowanie,albo żadne! Gratulacje. Pełen profesjonalizm i poszanowanie klienta!!! Odradzam.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2022 16:42
Salon - samochody nowe
Serwis tragiczny zgłaszałem ...
... usterkę fotela pasażera i niby były trzy próby naprawy a w rzeczywistości raczej nic nie było zrobione w tym temacie, niby marka próbuje być premium ale obsługa serwisu tego nie pokazuje.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2021 12:22
Salon - samochody nowe
Moja poprzednia opinia ...
... (domyślam się, że nie jedyna) została usunięta więc pokuszę się o kolejną. Realizowana wymiana uszkodzonego zderzaka przedniego wraz z jego lakierowaniem to totalna porażka. Auto za każdym razem oddawane brudne (w proszku lakierniczym na wszystkich szybach, nawet na kluczyku), z luźnymi częściami latającymi pod przednią maską, z masą błędów lakierniczych (zapylenia), z dodatkowo pomalowanymi przednimi i tylnymi drzwiami!! (przez błędy lakiernicze). Dyrektor placówki stwierdził, że on błędów nie widzi, pracownicy również pomimo widocznych gołym okiem nadlań i zapyleń. Auto naprawiane miesiąc, po roku lakier z malowanego zderzaka samoistnie ODCHODZI!!!! Nie polecam ani V-MOTORS ani ich podwykonawcy firmy LACART (dokonującej napraw lakierniczych).
Użytkownik sieci
4 czerwca 2021 18:12
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Niepotrzebnie przyjechałem 20 km żeby dowiedzieć się, że takich napraw u nich nie ma (mam nadzieje, że pan nie ściemniał, bo akurat nie było fachowca). Wszystko dokładnie umówione i zarezerwowane wcześniej przez telefon. Pan obsługujący w serwisie nieuprzejmy, raczej nie powinien pracować z klientami. On ma przecież obsługiwać klienta, a nie go upominać. Niby auta premium, a obsługa jak w warsztacie w garażu :-(