90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 lutego 2024 12:29
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi na najwyższym poziomie.
Użytkownik sieci
22 lutego 2024 08:14
Salon - samochody nowe
Przez wiele lat ...
... byliśmy przywiązani do innej marki premium, jednak ciekawość nowego wzięła górę. Segment premium dość dokładnie został przetestowany i wybór padł właśnie na markę Volvo w najwyższym segmencie modelowym. Bardzo duży wpływ na ostateczną decyzję miała obsługa w salonie i profesjonalne doradztwo Pana Kacpra Młyńczyka, który swoją jakością obsługi z pewnością wyróżnia się na tle innych salonów premium, a sporo ich sprawdziliśmy. Warto było czekać blisko rok na wybrany model, a teraz tylko potwierdzamy słuszność decyzji i mamy nadzieję, że nie będzie to jedyny w naszej flocie.
Użytkownik sieci
21 lutego 2024 18:28
Salon - samochody nowe
Witam, chcę bardzo ...
... podziękować Panu Wiktorowi Kłosowskiemu za bardzo miłą, fachową i rzetelną obsługę w salonie VOLVO. Dzisiaj rzadko można spotkać tak uczynną i sympatyczną osobę jaką jest Pan Wiktor.
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 13:58
Salon - samochody nowe
Fachowcy. Szczególne podziękowania ...
... Panu kier. serwisu, Wojcechowi. To w odp. na jeden z poniższych komentarzy. Dostepny na telefon, przynajmniej w moim przypadku, prawie zawsze. Wszystko co prosiłem, zawsze zostalo zrobione, kontakt bez problemu. Jest tez Pan Adam z serwisu, który jest zegarmistrzem silników. Natomiast nie polecem serwisu w Lubinie, nie piszę czemu ale to widac gołym okiem, no i sam sie kiedyś przekonałem, mam nadzieje, że Zarząd coś z tym zrobi!
Użytkownik sieci
3 lutego 2024 13:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 stycznia 2024 00:07
Salon - samochody nowe
Volvo xc60 r-design ...
... z 2012 roku. 11 stycznia 2024 serwis kontraktowy wymiany filtra oleju i sprzęgła Haldex.Po przyjeździe okazało się, że nie ma podzespołów, co powiedziano po 2 godzinach - cały ten czas auto wisiało na podnośniku, nikt nic nie robił. Spotkanie zostało umówione z wyprzedzeniem, otrzymano gwarancje pełnej dostępności części zamiennych.Wykonane czynnosci serwisowe to wewnetrzna tajemnica servisu. Doradca Mariusz Bogdanowicz zachowuje się niegrzecznie w stosunku do klientów, nie potrafi znaleźć kompromisu w obecnej sytuacji. Pan obslugujacy w serwisie nieuprzejmy, raczej nie powinien pracowac z klientami. On ma przeciez obslugiwac klienta, a nie go upominac. Niby auta premium, a obsluga gorzej jak w warsztacie w garazu :-( Fima nie szanuje czasu swoich klientow, wiec nie szanuje samego klienta. Współpraca z działem sprzedaży części zamiennych jest przyjemnością
Użytkownik sieci
12 stycznia 2024 20:47
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 stycznia 2024 17:48
Salon - samochody nowe
W tym salonie ...
... najwyraźniej nie chcą sprzedawać samochodów. Obsługują klienta na korytarzu zbywając tekstami że np diesela już nie sprzedajemy więc musi Pan kupić używany. Sprzedawca nie próbuje nawet zachęcić do kupna nowych samochodów dostępnych w sprzedaży. Dokładnie takie same podejście do klienta ma sprzedawca z działu Volvo Select także widocznie taka polityka salonów V-motors 🤷. Dodatkowa gwiazdka tylko i wyłącznie za miłe i profesjonalne osoby z "recepcji". Szkoda czasu na wizytę w tym salonie jeżeli szukacie aut marki Volvo.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2024 18:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 grudnia 2023 19:47
Salon - samochody nowe
Bardzo solidny i rzeczowy serwis.
Użytkownik sieci
24 grudnia 2023 23:44
Salon - samochody nowe
BARDZO chciałbym dać ...
... 5 gwiazdek, niestety od lat występuje JEDEN WIELKI MINUS - KIEROWNIK serwisu. Śmiechu warte, gdy prosząc o rozmowę z KIEROWNIKIEM aby wyjaśnić sprawę - Pan ŚWIŃSKI BLOND unika konfrontacji z klientem jak ognia. CHOWA się za monitorem udając, że go nie ma / jest bardzo zajęty lub wysługuje się kimś z większymi jajami czyli swoim Z(N)ASTĘPCĄ, który akurat potrafi stawić czoła problemom i znaleźć kompromis. 1* byłaby krzywdząca dla całej firmy więc DAJE 4* bo CAŁA RESZTA TO SAME PLUSY. Salon trochę mały lecz klimatyczny, kawka bardzo pyszna, dziewczyny z recepcji pomocne, obsługa profesjonalna. Z doradców polecam mojego ulubionego tj. Mariusza G. (taki kudłaty w loczkach). Facet bardzo doświadczony oraz kompetentny a w dodatku zawsze uśmiechnięty. Pozdrawiam i liczę, że przy następnej wizycie Rudy będzie co najwyżej otwierał szlaban do firmy.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2023 20:46
Salon - samochody nowe
Polecam ten salon ...
... Volvo. Profesjonalna i bardzo konkretna obsługa. Potwierdzam wcześniejsze opinie, nie ma niczego wciskanego na siłę. Oferta jest bogata, wiele opcji negocjacyjnych. W moim przypadku doradcą był Pan Mateusz Narożny od strony samochodu i Pani Marta Kwiatkowska od strony finansowej. Doceniam profesjonalizm, kulturę osobistą i konkret ze strony tych Państwa. Pan Mateusz włożył sporo wysiłku, by znaleźć rozwiązania, które będą dla mnie satysfakcjonujące. To była bardzo przyjemna współpraca, a dzisiaj cieszę się swoim nowym Volvo. Mam nadzieję, że z serwisu także będę zadowolona. EP
Użytkownik sieci
18 grudnia 2023 07:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 grudnia 2023 10:54
Salon - samochody nowe
Super fachowa obsługa przez serwisanta Mariusza
Użytkownik sieci
12 grudnia 2023 13:29
Salon - samochody nowe
Powrót po kolejne ...
... Volvo z Państwa salonu. Dziękuję za profesjonalna obsługę, polecam w szczególności Pana Pawła P. Fachowe doradztwo, rzetelne informację, kompleksowa obsługa oraz kontakt z klientem.
Użytkownik sieci
29 listopada 2023 18:11
Salon - samochody nowe
Kupiłam auto w ...
... tym salonie, które również było serwisowane. Usługa serwisowa powiedzmy ok ale zawsze zajmowało to więcej czasu niż było planowane a były to przeglądy serwisowe a nic więcej co może wydłużyć czas. W tym roku robiłam naprawę z AC i obsługa jak i przekazywanie informacji porażka. Jak na taki salon i wartość aut, które są sprzedawane i serwisowane jakość obsługi powinna być na wyższy m poziomie. Miesiąc po odbiorze auta z naprawy zadzwoniła do mnie Pani, która mnie obsługiwała z informacją., że mam jeszcze jakąś kwotę do zapłaty, o czym wcześniej nie zostałam poinformowana. Zgłosiłam skargę na odpowiedź którą dostałam odpowiedź po kolejnym miesiącu…
Użytkownik sieci
24 listopada 2023 12:53
Salon - samochody nowe
Jest chyba jakiś ...
... spory problem z recepcją lub serwisem. Brak kontaktu i możliwości umówienia się na wizytę. Kpina z klienta.
Użytkownik sieci
23 listopada 2023 13:29
Salon - samochody nowe
Temat rozmowy;Volvo V70 ...
... 2014r. Doradca niekompetentny. Nie potrafił udzielić informacji, twierdząc, że to jest "stare" auto i do nich już takie auta nie przyjeżdżają. W Volvo Karlik Poznań dostałem informację bardziej wyczerpującą, niż oczekiwałem. Z takim podejściem, nie dziwię się, że "nie przyjeżdżają".
Użytkownik sieci
11 listopada 2023 11:18
Salon - samochody nowe
Póki co polecam. ...
... Zaczynam dopiero przygodę z Volvo ale pierwsza wizyta w serwisie mocno na duży plus. Sprawnie szybko i przede wszystkim na czas. Mam nadziej, że za rok będzie podobnie :)
Użytkownik sieci
2 listopada 2023 20:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek