90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2021 10:02
Salon - samochody nowe
Pracownicy zachowywali się ...
... jakby byli w pracy za karę. Niczego nie można się było dowiedzieć. Nie polecam.
Użytkownik sieci
27 września 2020 11:13
Salon - samochody nowe
Beznadziejny serwis. Ciągłe ...
... odbijanie się od drzwi. Serwisowanie Volvo XC60 w tym punkcie oznacza jedynie katorge. Ciągle nie działające gniazdo USB, przeciekajace uszczelki, nie działające ogrzewanie w drugim rzędzie siedzeń. Beznadziejne lakierowanie po stłuczce i długi proces reklamacji, by końcowo wywalczyć kolejne malowanie. Problemy opisane powyżej nie zostały w dalszym ciągu rozwiązane. Opinia wystawiona na podstawie 4-letniego doświadczenia, a nie pojedynczego "ale".
Użytkownik sieci
23 marca 2020 17:20
Salon - samochody nowe
Zakup używanego samochodu ...
... zapowiadał się profesjonalnie. Niestety, skończyło się fatalnie... Panowie oczekując na moją umówioną decyzję samochód sprzedali!
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2019 15:00
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka to ...
... zbyt wiele aby wystawić opinię na temat oddania pojazdu w tym „serwisie” V-Motors na ulicy Brücknera we Wrocławiu. Pojazd oddany w pełni sprawny na podstawowy przegląd; wymiana oleju, filtrów itp. Po 2 godzinach dostaliśmy telefon, ze nie potrafią odpalić samochodu - został wprowadzony w stan uśpienia.... brak jakiejkolwiek reakcji.... Nie znają przyczyny..... Samochód został w „serwisie” do następnego dnia a my odesłani do domu z niczym. Nie dostaliśmy auta zastępczego.... Pan poinformował nas, że nie mają takiego obowiązku a także samochodu zastępczego. Dokładnie rok temu oddaliśmy samochód w tym samym miejscu , serwis przebiegł bez żadnego problemu natomiast nie zostaliśmy poinformowani, że auto jest gotowe do odebrania... Na tą chwilę samochód nie jest w takim samym stanie jak wjechał na „serwis”. Jesteśmy zniesmaczeni zaistniałą sytuacją, zdecydowanie ODRADZAMY I NIE POLECAMY TEGO MIEJSCA. !!!!
Użytkownik sieci
27 marca 2019 12:03
Salon - samochody nowe
DWIE GODZINY na ...
... wymianę całych kół pomimo wcześniej ustalonego terminu to "trochę" przesada. To reguła, zawsze jest obsuwa! Fima nie szanuje czasu swoich klientów, więc nie szanuje samego klienta.
Użytkownik sieci
8 marca 2019 15:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 lutego 2019 16:52
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM. BARDZO ...
... NIE POLECAM. XC 60 oddany do serwisu na przegląd. Samochód odstawiony sprawny. Po standardowym przeglądzie (koszt 2.000 zł) samochód wydany niesprawny. Wyciek oleju plus komunikat o awarii drążka zmiany biegów z wezwaniem do serwisu! Samochód przez 3 dni diagnozowany - konieczna wymiana obudowy filtra oleju. Oczywiście zdaniem @V-Motors brak związku z przeglądem podczas którego był wymieniony filtr oleju 🤦🏻♂️. Co do drugiej awarii wymyślili, że konieczna jest wymiana instalacji elektrycznej z przodu samochodu. Oczywiście to też bez związku z tym, że zrobili przegląd i przed wszystko było ok 🤷♂️. Volvo produkuje bardzo fajne samochody, niestety ten serwis nie jest w stanie utrzymać tego wysokiego poziomu. Żeby radości z kontaktem z V -Motors było w nadmiarze trzeba być czujnym, gdyż chwila nieuwagi i moje zlecenie serwisowe ładuje w niszczarce a wykonane czynności serwisowe to wewnętrzna tajemnica serwisu 🤨 CDN 💪
Użytkownik sieci
27 stycznia 2019 22:35
Salon - samochody nowe
Brzydko i drogo.
Użytkownik sieci
19 listopada 2018 17:20
Salon - samochody nowe
Obsługa w tym ...
... salonie to tragedia. Klienta mają w głębokim poważaniu. Auto mam za ponad 350k. Proszę o przedłużenie gwarancji. Mówię że zapłacę za to bo jest taka opcja. Dwa razy dzwoniłem do nich. Minął termin. Gwarancji nie przedłużyli. Trudno. Od znajomego się dowiedziałem, że mam 4 akcje serwisowe do zrobienia w samochodzie. Niby duperele, ale mimo że mieli 2 razy samochód na serwisie, to nawet się nie zająknęli że coś muszą nie odpłatnie zrobić. Uwag innych mam całą masę. Szkoda pisać. Bardzo słaba obsługa klienta w serwisie. TO NIE JEST PREMIUM.
Użytkownik sieci
13 listopada 2018 08:40
Salon - samochody nowe
Beznadzieja i totalne ...
... lekceważenie klienta. Doradca obiecał kontakt i nie zadzwonił. Po osobistym odwiedzeniu salonu doradca zobowiązał się przedstawić propozycje nastepnego dnia i do dziś... cisza. Nie polecam a wręcz odradzam
Użytkownik sieci
23 października 2018 12:55
Salon - samochody nowe
Dwie sytuacje serwisowe ...
... z V40tką: 1) akcja serwisowa na wymianę podsufitki. Oglądali samochód przed 20 minut ale nie zauważyli, czy ma otwierany dach 2) wymiana pióra tylenej wicieraczki: pióro zamocowane odwrotnie, wyłamało się następnego dnia na trasie i porysowało tylną szybę. To jest poziom intelignecji pracowników tego serwisu. Można pojechać ale tak dla beki :D
Użytkownik sieci
17 października 2018 13:01
Salon - samochody nowe
Pan z działu ...
... części jest nie odpowiednią osoba na swoim stanowisku, nie ma pojęcia o samochodach. Przyjechałem fordem mondeo mk4 który jest na płycie podłogowej volvo , silnik 2.5t również z volvo, chciałem kupić poduszke silnika ,pan powiedział że u nich poduszki to min 800zl ,ale i tak nie bedzie pasować bo to przecież ford i sie śmiał. W volvo na Bielanach to co potrzebowalem kosztowało 204zl i jakoś nie było im do smiechu że to ford. Pewnie jakbym przyszedł w garniturze inaczej by rozmawiał.
Użytkownik sieci
16 października 2018 09:29
Salon - samochody nowe
Wielkie rozczarowanie. Nowe ...
... S90, kilka razy musiałem odwiedzać serwis bo nie mogli naprawić banalnej rzeczy. Wpadały czujniki parkowania do środka (w aucie klasy premium). 3 razy naprawiane. Za ostatnim razem przykleili (sic!). W środku odpadła maskownica mocowania pasa. Kilka razy ją zakładałem, odpadała. Zamontowali w serwisie (pewnie przykleili), na razie nie odpada. Po wizycie okresowej przestał działać szyberdach. Okazało się, że wina nowego oprogramowania. Więc czekała mnie kolejna wizyta w serwisie. Teraz po drodze odpadła zaślepka mocowania uchwytu holowniczego. Pewnie będę musiał za nią zapłacić... Jeszcze kilka innych drobiazgów można by opisać, ale szkoda mi czasu. Niestety, widać produkcję w Chinach. Jak na auto klasy premium, można by się spodziewać lepszej jakości i obsługi serwisowej. Zdecydowanie kolejnym autem nie będzie Volvo.
Użytkownik sieci
14 października 2018 19:32
Salon - samochody nowe
Diagnostyka i naprawa ...
... według polecenia klienta. Drobiazgowa kontrola i naprawa. Tak napisałem 4 miesiące wcześniej. Niestety ostatnia wizyta była zupełnie niudanan. Po diagnostyce mechanik stwierdził niesprawną przepustnicę mimo iz powiedziałem że jest założona nowa. Pojechałem do V tech Chorzów ul. Nowa 4. Okazało się że wtryskiwacze nie były wgrane do programu samochodu. W ASO TEGO NIE WYKRYLI!!! Dlatego moja opinia uległa tak drastycznej zmianie. Volvo S80 2.4 d 2007r.
Użytkownik sieci
22 września 2018 23:53
Salon - samochody nowe
Dramat. Obsługa dno ....
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2018 20:01
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2018 19:47
Salon - samochody nowe
Duże opłaty za ...
... nic, serwis więcej psuje niż naprawia
Użytkownik sieci
14 maja 2018 07:09
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2018 07:36
Salon - samochody nowe
Rozczarowany! Będąc w ...
... serwisie (po błędnym skasowaniu stanu przeglądu) stwierdziłem, że zrobię sobie prezent na urodziny i wymienię moje 5-cio letnie XC60 na nowe. Warunkiem zakupu był nieprzekraczalny termin (ustalony ustnie)-(dzień urodzin). Najpierw poprosiłem o wycenę "starego" samochodu (wyceniony na 70 tys. zł), następnie zapytałem - czy w dniu odbioru mogę przyjechać "starym" i wyjechać nowym - oczywiście nie było żadnego problemu. Dwa tygodnie przed odbiorem w celu upewnienia się co do terminu zadzwoniłem - oczywiście termin miał być dotrzymany ! Jakież było moje zdziwienie gdy w dniu urodzin zadzwoniłem i dowiedziałem się, że termin odbioru będzie tydzień później. No cóż - bywa ! W dniu odbioru nowego samochodu przyjechałem zgodnie z ustaleniami "starym" XC60, załatwiłem wszystkie formalności odbiorowe nowego Xc. Następnie zacząłem załatwiać zdanie "starego" samochodu. Od czasu wyceny minęły 2 miesiące przejechałem w tym czasie tylko ok. 400 km. I wtedy doznałem szoku - okazało się, że po ponownym przeglądzie wartość samochodu spadła o 15tys. zł !!! Jak to możliwe ? Gdybym wiedział, że coś takiego jest możliwe sprzedałbym koledze, który był bardzo zainteresowany. Teraz na dzień dzisiejszy mam dwa XC. Jestem bardzo rozczarowany załatwianiem w ten sposób klienta ! Jak byłem fanem m-ki VOLVO - tak teraz chyba już nie będę !!!
Użytkownik sieci
24 października 2017 16:33
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis volvo!!! ...
... Oszusci i tyle...popsute lusterko gdzie jeden kabelek sie przetarl wyceniaja na 1900zl. - odmowilem. Za naprawe w innym serwisie zaplacilem 20zl. Wymiana tarcz hamulcowych kosztuje 1300 za pol godziny mowia ze 1700. Sami sie gubia ile maja kasowac... Odradzam !!! Chcialbym jeszcze dodac jedna rzecz ktora wyszla na dniach...otoz okazalo sie z w tym serwisie podmieniono mi zaslepke haka holowniczego ze srebnej na czarną!!! Zaznaczam ze nie moglo dojsc do tego gdzie indziej bo oslona znajdowala sie w bagażniku...pelna "profeska" Żenada...