90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 marca 2025 11:02
Salon - samochody nowe
Ostrzegam przed powierzeniem ...
... napraw blacharsko lakierniczych firmie V-Motors Lubin !!!! W grudniu 2024 roku powierzyłem swój samochód do naprawy blacharsko lakierniczej z AC. Okazało się na podstawie aplikacji, że auto nawet nie wjechało na teren ASO. Prosto z parkingu zewnętrznego pojechało na kołach (nie lawecie) do podwykonawcy RS Serwis Roberta Stadnika w Chróstniku. Po kontakcie z RS Serwis uzyskałem informacje , że po naprawie auto oddadzą do serwisu, zostanie umyte i mi wydane. I tak się stało. W podpisanym zleceniu nie było wzmianki o możliwości powierzenia naprawy jakiemukolwiek podwykonawcy. Przyjmujący zlecenie nie poinformował mnie o wykonywaniu naprawy przez podwykonawcę na zarzut przy odbiorze auta, okazał mi certyfikat Volvo -Car Poland z tym ,że dotyczył certyfikowania V-Motors Lubin a nie podwykonawcy. Volvo Car Poland na szczegółowe pisemne pytania odpowiedziało wymijająco stwierdzając, że podwykonawca jest certyfikowanym podwykonawcą dealera. Kryteria i szczegóły certyfikatu są dokumentami wewnętrznymi. Rzekomego certyfikatu RS Serwis nikt mi nie udostępnił, podczas gdy certyfikaty w salonach volvo oprawione w ramki wiszą w widocznych miejscach w tym też w V-Motors Lubin. Pomijając fakt, że zabrano mi auto na 8 dni (mimo dostarczenia go na umówiony termin po dostawie części i normaliów), faktyczna naprawa trwała trzy dni, auto zastępcze otrzymałem z asistans na trzy dni jako czas technologicznej naprawy. Jeszcze nie zweryfikowałem jakości naprawy. Stąd nie jest to przedmiotem wpisu. Gdybym miał wiedzę co do podmiotu jaki faktycznie jej dokonuje, mogłem ją powierzyć bezpośrednio temu podmiotowi na znacznie lepszych warunkach i krótszym czasie bez pośrednika V-Motors Lubin, któremu nabiłem kasę z AC. Powierzyłem samochód ASO jako podmiotowi, który winien kojarzyć się z najwyższą starannością, wiedzą i technologią naprawy zgodną z normami producenta. Dlatego opłacam ubezpieczenie w wariancie serwisowym. Nie obrażając, stwierdzam że utraciłem bezpowrotnie zaufanie do V-Motors Lubin. Zwłaszcza, że w styczniu 2025 roku oferowano mi kolejny termin przeglądu w V-Motors Lubin. Na zarzut nierzetelnego postępowania w poprzednim zleceniu, pracownik stwierdził, że to jest inny dział !!! Tak, że publikuję informację, a każdy oceni sam czy za pojeżdżenie autem i jego umycie , a w efekcie zlecenie naprawy innemu podmiotowi warto płacić krocie ASO V-Motors Lubin.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 14:13
Salon - samochody nowe
Nie polecam za ...
... obsługę - zlewają klienta, nie odpisują.
Użytkownik sieci
29 listopada 2024 07:47
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... dać wyższej oceny. Nadrabiają Panie w recepcji oraz panowie od sprzedaży. Niestety wymiana kół która miała trwać godzinę trwała 2, gdzie auto po niecałej godzinie wyjechało już z serwisu z wymienionymi kołami więc nie wiadomo co było później. Natomiast niedopuszczalne dla mnie jest wydanie auta śmierdzącego papierosami. Szczegolnie jak jest polroczne i jeszcze pachnace;)To już jest szczyt. Zero jakiejkolwiek komunikacji. Niestety nie polecam. Edit. Auto nie zostało umyte, proszę nie pisać bzdur. Koła również były dość zabrudzone. Dlatego się dziwię skąd tali czas oczekiwania. O myciu zostałam poinformowana po 1h i 40minutach około. A nie przed myciem.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2024 22:07
Salon - samochody nowe
Fatalny serwis. Wykupiłem ...
... usługę przedzakupowego przeglądu samochodu (2019 V90), która kosztowała 861zł. Za tę cenę otrzymałem wydruk odczytu błędów z komputera i świstek z nabazgranymi uwagami o wycieku z osłony przegubu i o konieczności sprawdzenia zbieżności. Żadnej weryfikacji książki serwisowej czy sprawdzenia historii napraw (Auto miało wymieniony silnik w niemieckim ASO w ramach akcjii serwisowej - serwisant był zaskoczony, gdy podzieliłem się tą informacją po oględzinach). Dodatkowo serwisant słownie przekazał, że lakier jest oryginalny i ogólnie auto w dobrej kondycji, warte uwagi. Kupiłem samochód i zawiozłem do mechanika na wymianę osłony i geometrię zawieszenia - przy osłonie nieznacznie osunęła się obejma, nie było konieczności wymiany. Natomiast z geometrią okazało się, że nie da się jej ustawić, ponieważ zawieszenie jest do remontu. Koszt całkowity 6400zł (same części kosztowały 4500zł - zestaw wahaczy i poduszki silnika). Dodatkowo opony nadają się do śmietnika przez zdarte ranty. Płacąc 861zł oczekiwałbym, że opisane usterki zostaną wychwycone. Czuję się oszukany przez serwis V-Motors Lubin.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2024 13:45
Salon - samochody nowe
Ganz schlecht, haben ...
... mitten im Urlaub mit drei Kindern und Gepäck dort gestanden und benötigten einen neuen Hinterreifen. Man hat dem Mitarbeiter angemerkt das er keine Lust hatte uns wirklich zu helfen. Sehr enttäuschend für einen Volvo Vertragshändler.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2024 12:52
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu. ...
... Przyjechałem na oględziny przed zakupowe auta i serwisant nie potrafił podłączyć komputera do auta, tłumacząc się tym, że volvo jest zablokowane i na jakiejś czarnej liście. Po weryfikacji w Volvo Car Poland nic takiego nie miało miejsca. Kilka dni później udałem się do innego ASO i bez problemów można było podłączyć się pod komputer i sczytać czy są błędy etc. Jak taka czynność przerasta ten serwis to boję się myśleć jak podchodzą do innych czynności. Nigdy więcej do ASO w Lubinie.
Użytkownik sieci
26 lipca 2024 08:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 maja 2024 06:58
Salon - samochody nowe
Nie polecam nie profesjonalnie podejście do klienta
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2024 08:39
Salon - samochody nowe
1. Przy kazdej ...
... naprawie cos zepsuli. 2. Niektórzy pracownicy nie powinni mieć kontaktu z klientem. 3. Serwis drogi i bylejaki. 4. Nie polecam.
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2024 17:29
Salon - samochody nowe
Jeżdze od wielu ...
... lat Volvo, byłem już u wielu serwisów Volvo w Europie i jeszcze nigdy taki Amatorów jak w Lubinie nie poznałem. Oni nawet nie mają zielonego pojęcia o tym, co robią lub sprzedają. Byłem 29.03.2024 w salonie Volvo w Lubinie i się zapytałem, czy moje Auto 10-letnie Volvo XC60 może zatankować te nowe paliwa Diesel B10 oraz XTL, które wchodzą 01.04.2024? Mimo temu, że o tym były tam wywieszone informacje. Panie przy wejściu patrzyli się na mnie jak na człowieka z Marsu i mnie skierowali do serwisu/warsztatu. Okay, oni to nie musieli wiedzieć. A w serwisie/warsztacie dostałem odpowiedź, że oni sami nie wiedzą. Proponowałem VIN mojego samochodu oraz aby zobaczyli mój samochód w ich databazie. Dostałem odpowiedź, że to nic nie da i że do 01.04.2024 jeszcze jest czas (=2 dni). Wogóle nie starali się mi pomóc. Nawet nie zobaczyli w systemie lub kogoś innego się zapytali.
Użytkownik sieci
1 października 2023 15:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 czerwca 2023 22:43
Salon - samochody nowe
Przyjechałem sprawnym autem. ...
... Wymieniłem pół auta. Na 1000% mechanik zapewniał, że problem zniknie, a po 3 wizycie wyjechałem autem z większą ilością błędów, a problem jak był tak jest. Nie polecam
Użytkownik sieci
24 maja 2023 10:21
Salon - samochody nowe
Ogólnie nie polecam ...
... serwisu dojechałem tylko do granicy Niemiec i odkręciła się pokrywa zaworów która była robiona dzień przed . 500 km na lawecie , dziękuję serwis Volvo Lubin
Użytkownik sieci
22 grudnia 2022 12:02
Salon - samochody nowe
Serwis- zdecydowanie nie ...
... polecam !! Brak kompetencji … Polecam Volvo Wrocław Bielany.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2022 22:48
Salon - samochody nowe
Jak na taką ...
... markę premium, obsługa na poziomie słabym
Użytkownik sieci
5 lutego 2022 11:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 stycznia 2022 12:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2021 13:57
Salon - samochody nowe
Jestem zdegustowany poziomem ...
... obsługi. Jako klient serwisu po przybyciu na umówioną godzinę osoba z którą miałem nieprzyjemność rozmawiać poinformowała mnie że nie ma odpowiednich płynów eksploatacyjnych. Szkoda że nikt wcześniej nie raczył poinformować o takim fakcie. Strata czasu. Pytanie czy wiem ile będzie kosztować naprawa w autoryzowanym serwisie wydaje się być niepoważne. Wychodzi na to że jak przyjeżdża się autem z 2006 roku to nie stać klienta na jego naprawę. Jedna gwiazdka dla pani z recepcji. PS. Autko po wizycie w innym serwisie, czas naprawy 4godz, bez pytań czy klienta stać.
Użytkownik sieci
12 lipca 2021 19:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2021 09:49
Salon - samochody nowe
Jeśli lubisz przyjeżdżać ...
... kilka razy w tej samej sprawie. Jeśli lubisz, gdy ktoś wciska Ci, że umówiłeś się na inną godzinę niż rzeczywiście się umówiłeś (i nieważne, żeprzejechałeś 80 km). Jeśli lubisz być traktowany, jak piąte koło u wozu i znosić fochy mechanika, to miejsce idealne dla Ciebie. P.S. Gwiazdka za dobrą kawę.