86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 lutego 2018 19:09
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 lutego 2018 08:26
Salon - samochody nowe
Nie mily bardzo pan od serwisu
Użytkownik sieci
17 listopada 2017 11:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2017 07:08
Salon - samochody nowe
Niestety mechanicy u ...
... Wadowskiego są bardzo słabi i niczym się nie różnią od Ryśka, Franka czy Józka co klepią w stodole. Jestem bardzo rozczarowany serwisem który nie podołał naprawie. Pojechałem tam z myślą że jadę do fachowców a okazało się że oni uczą się na moim samochodzie. Auto przy prędkościach ponad 100 przeładowuje turbo. Kody błędów już znałem chciałem tylko pewności czy to turbo czy jego sterowanie jest uszkodzone. Nam zajęła ta diagnoza 30 min w zwykłym warsztacie. Chciałem potwierdzenia od "profesionalistôw" więc pojechałem do Volvo Wadowscy. Potrzebowali na to 7 godzin! Po czym stwierdzili że uszkodzone jest turbo. Nic nie naprawili błądzili i czytali w internecie co to może być. Na koniec wgrali nowy program do auta jak gdyby miało to coś pomóc. Beznadziejny standardowy program a nie jak mi wmówili że najnowsza aktualizacja. Skasowali mnie 400zł za nic. Za nic! W mojej branży to nie przechodzi. Zmarnowali mi cały dzień bo jeszcze musiałem sobie zrobić wolne dla tych nieudaczników! Jedyne to może klocki potrafili by zmienić, chodziaż nie bo założą największy badziew a policzą jak za jakieś cudo. Nie polecam!!!
Użytkownik sieci
15 grudnia 2016 16:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 marca 2014 20:02
Salon - samochody nowe
Stracony czas. Niekompetentna ...
... obsługa i bałagan. Po wcześniejszym zarezerwowaniu samochodu, po kilku dniach dogadywania szczegółów finansowania (bez żadnych problemów), dowiedzieliśmy się, że samochód jednak został sprzedany komuś innemu, a innej podobnej sztuki nie ma. Handlowiec Piotr A. poinformował mnie telefonicznie we wtorek, że jednak ktoś inny wcześniej w piątek zarezerwował ten samochód, mimo tego właśnie dnia na miejscu w salonie informowano nas, że jest zarezerwowany na nas, w poniedziałek i we wtorek prowadziliśmy korespondencję mailową na temat tego samochodu, co utwierdziło nas w przekonaniu, że wszystko jest OK i nagle... we wtorek po południu telefonicznie handlowiec poinformował nas o tym, że jednak "niby" był zarezerwowany przez kogoś innego... Odradzamy zakupy u tego dealera...