86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 marca 2025 11:13
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
8 marca 2025 17:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 marca 2025 08:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 lutego 2025 12:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 lutego 2025 15:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 stycznia 2025 21:05
Salon - samochody nowe
Kicha
Użytkownik sieci
24 stycznia 2025 18:18
Salon - samochody nowe
Jestem zadowolonym posiadaczem ...
... elektrycznego Volvo XC40- słowa uznania dla Pana Krzysztofa U. za sprzedaż i pozdrowienia dla Panów z serwisu za przegląd po roku użytkowania. Zdecydowanie polecam ten salon!!!
Użytkownik sieci
14 stycznia 2025 06:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 stycznia 2025 13:15
Salon - samochody nowe
Profesjonalny serwis. Skuteczna ...
... pomoc ze strony Pani z działu serwisu.
Użytkownik sieci
13 grudnia 2024 15:08
Salon - samochody nowe
Polecam, naprawdę są dla klienta.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2024 16:31
Salon - samochody nowe
Serwis, na którym ...
... jak najbardziej można polegać. Od już ok 10 lat nigdy się nie zawiodłem Państwa podejściem. Wiadomo, bywają nieprzewidziane problemy z autami, czy zwykłe przeglądy, bywa napięcie czasowe, itp - zawsze jest to załatwiane sprawnie, z kulturą, profesjonalizmem, dobrą komunikacją i proaktywnym podejściem. Po dzisiejszym odbiorze auta z serwisu podtrzymuję wysokie zaufanie, co w ogromnej mierze sprawia, że pozostaję przy marce. Dziękuję p. Tomaszowi, p. Katarzynie, p. Pawłowi i całemu zespołowi.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2024 12:27
Salon - samochody nowe
Bardzo nie profesjonalny ...
... serwis i ludzie agresywni. ok nie ogólniam. panie i front desk ok. chodzi o sam serwis. Np taka sytuacja mnie spotkała: w ex30 nie działa tablet. znaczy czasami działa a czasami nie. cale szczęście obsługa głosowa działa dobrze. przyjechałem na aktualizacje oprogramowania. miało trwać 2 godziny. przekazałem ze czekam w poczekalni. po 4 godzinach podszedłem do serwisu a mechanik z pyskiem ze zmodyfikowałem samochód bo nakleiłem folie ochronna na tablet... pytam wobec tego czemu po 15 minutach mnie nie poprosili to bym przekazał ze folie można odkleić i naprawić tablet. ale gość nie wiedział co powiedzieć i nakazał mi ponownie się umówić na serwis. nigdy nie spotkałem się z takim lekceważeniem klienta. nawet gdyby mnie nie było to gość w serwisie powinien zadzwonić. ale obok siedziałem i widział. w zasadzie gdybym nie podszedł czekał bym kolejne godziny a samochód by sobie stal... ------------------------------------------------------------------------------------------------- Ooo cos volvo Wadowscy odpowiedzieli. Nie udalo mi sie odpowiedziec nizej na wasza odpowiedz wiec tu odpowiem edytujac... Mimo ze spodziewalem się przeprosin, szczerze mowiac po tym jak mnie potraktowaliscie pewnie podswiadomie takiej właśnie odpowiedzi sie powinienem spodziewac... Nie dosc ze tak traktujecie klienta to nie potraficie przeczytac ze zrozumieniem. Ja nie mam i nie mialem pretensji o to ze nie naprawiliscie "zmodywikowanego” wyswietlacza. Miałem i o tym pisze w mojej opini pretensje do was jak mnie potraktowaliscie. Czyli przyjezdzam z „zmodywifkowanym” wyswietlaczem. Ide do poczekalni o czym wiedzieliscie. Mimo ze naprawa miala trwac 2 godziny czekam cierpliwie 4 po czym wy ze nie naprawicie bo jest przyklejona folia ochronna… jeśli po 10 minutach niech będzie pol godziny pan z serwisu podszedl by do mnie lub zadzwonil i powiedzial ze jest folia ochronna i albo ja sciagniemy i naprawiamy to nie mialbym pretensji do was ze czekam 4 godziny i ze nikt mnie nie poinformowal o niczym. Dopiero po 4 godzinach tak jak piszecie bezsensownego oczekiwania poinformowaliscie ze nie naprawiacie. Ale wlasnie o tym pisze w opini. Ze tak się nie traktuje klientow. Nauczcie się traktowac klientow dobrze i czytajcie ze zrozumieniem. Po co wam kolejny niezadowolony klient? Przecież moglo być tak: przyjezdzam, widziecie folie ochronna. Po 15 minutach odklejamy folie wy naprawiacie wyświetlacz. Ja czekam nawet 6 godzin jeśli naprawa tyle musi trwac. Rozumiem ze aktualizacja oprogramowania musi trwac. Wyjezdzam zadowolony, korzystam chętnie. Druga sprawa. Piszecie cos o niezaplaconym rachunku. Czyzby volvo Wadowscy dolaczylo do „wspanialych stacji serwisowych” które postanawiaja w nowym samochodzie cos zrobic bez wiedzy wlasciciela czekajacego w serwisie? I wystawiaja mu rachunek? Ciekaw jestem jaka to kwote wam wisze bez mojej zgody na naprawe? Może np. 10 tys? 50 tys ? Może wiecej? Rozumiem ze nastepnie klienci serwisu mogą się spodziewac od was ze nie poinformujecie ich o kosztach naprawy tylko na koniec powiecie ze tyle a tyle to kosztuje tak? Pytam żeby poinformowac innych klientow o takich możliwych waszych praktykach. Żeby wiedzieli czego się spodziewać. A może po prostu volvo Wadowscy robia serwis, pozwalaja wyjechac samochodem bez placenia i potem na opiniach google „wzywaja do zaplaty” Po dluzszym zastanowieniu sie nad tym, jednak uswiadomilem sobie po co tak zrobiliscie. Latwiej po prostu klientowi niezadowolonemu z serwisu napisac na koniec żeby go zdyskredytowac przed ludzmi czytajacymi opinie i przedstawic go w niekorzystnym swietle tak żeby jego opinie nie brac na serio. Nie wyszlo. Zamierzam oficjalnie napisac do volvo skarge na takie traktowanie. Jeśli uwazacie ze jestem wam cos winien za naprawe bez mojej zgody na dodatkowe poza gwarancyjne uslugi proszę wyslac rachunek za te usługi – macie do mnie adres mailowy. Czekam 14 dni na to. Ja je tu chetnie wrzuce tak żeby inni klienci nie nabierali się na takie traktowanie. I ten rachunek wysle również w oficjalnej skardze do volvo.
Użytkownik sieci
8 grudnia 2024 20:28
Salon - samochody nowe
Z firmą proces przebiegł pomyślnie
Użytkownik sieci
7 grudnia 2024 14:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 listopada 2024 12:29
Salon - samochody nowe
Terrible service. I ...
... went three times intending to buy a car, and there was simply no one available to assist me or sell the car. It’s unacceptable that an international company of this size cannot provide basic support. I ended up giving up and bought a BMW instead, where I was treated as expected and properly. Thank you, Volvo, for showing me that you don’t deserve my money. If this is how I’m treated while trying to buy, I can’t imagine what it would be like if I had an issue.
Użytkownik sieci
17 listopada 2024 18:20
Salon - samochody nowe
Pochwalam dział serwisu ...
... firmy volvo Wadowscy na Łokietka. Zgłosiłem się telefonicznie z częściowo zdiagnozowaną usterką elektroniczną w volvo v50 odnośnie niedziałających pilotów. Została mi udzielona pomoc telefoniczna oraz doradztwo co do usunięcia usterki. Po udaniu się do siedziby firmy usterka została "od ręki" usunięta. Pozdrawiam, Marcin Zaremba
Użytkownik sieci
15 listopada 2024 12:58
Salon - samochody nowe
W porządku
Użytkownik sieci
15 listopada 2024 00:49
Salon - samochody nowe
جيد 👍🏻
Użytkownik sieci
9 listopada 2024 11:58
Salon - samochody nowe
Went on a ...
... weekend to start the process of buying a new volvo and was greeted by receptionist saying. Sorry, we will not be able to sell you a car because we don’t have anyone who speaks English. This is very unfortunate and in my opinions lowers Volvo overall standards. Went to different saloon in Krakow and now I have started the discussions. I also recommend to go to Lexus saloon in zakopianska to take some notes in how to treat customers. Rgds.
Użytkownik sieci
5 listopada 2024 13:00
Salon - samochody nowe
Dziękuję za profesjonalną ...
... obsługę wszystkim pracownikom Salonu Volvo przy ul.Łokietka. Szczególne podziękowania dla p.Krystiana za zaangażowanie,wiedzę i życzliwość.