86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 października 2024 12:13
Salon - samochody nowe
Fajna obsługa
Użytkownik sieci
2 października 2024 20:09
Salon - samochody nowe
Auto 3 letnie ...
... staje w centrum Krakowa, nic nie działa. Zostaje wezwana laweta z serwisu Volvo, która pojawia się jako autoryzowany przewoźnik z Dobczyc. Pan jest fachowcem który przeklina, wyklina i sapie na wszystko co ma zrobić. Po wielu słowach na "K" i próbie uruchomienia auta (odłączenie od akumulatora, sprawdzeniu wszystkiego) diagnozuje że trzeba go na sztywno wtargać na lawetę. Koła zablokowane, hamulec ręczny nie do odblokowania, nie można wrzucać biegu N i ogólnie auto nie reaguje na nic. Wciągane na rolkach, trzeszczy i piszczy a pan wkurzony dorzuca sobie więcej dźwięcznych słówek. W serwisie oczywiście auto odpala jak by się nigdy nic nie stało. Mechanik zjeżdża z lawety i stwierdza "jest OK", komputer nic nie pokazuje i wszystko jest super. Panowie próbują przy okazji wskazać ze można wymienić rozrusznik za 3,8k jak by coś i nic innego nie można zrobić. Dzwonię i proszę o sprawdzenie dlaczego koła były zablokowane, dlaczego nie dało się odblokować hamulca ręcznego i dlaczego bieg N nie działał. Na to on że komputer nic nie wskazał i nic tyle. Można jechać i być spokojny a jak państwo gdzieś staniecie to dzwońcie.:-) Sami oceńcie czy to jest to czego szukacie. W mojej ocenie choć nie jestem użytkownikiem tego auta ten serwis jest lekceważący, przepełniony ignorancją, transakcyjnym podejściem i traktowania klienta jak bebi..
Użytkownik sieci
24 września 2024 11:47
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam. Wielkie ...
... podziękowania dla Panów z działu serwisu za profesjonalne podejście i ekspresowe wykonanie naprawy. Obsługa niezwykle pomocna. Jeszcze raz dziękuję za pomoc.
Użytkownik sieci
20 września 2024 22:51
Salon - samochody nowe
Salon czysty duży ...
... wybór aut ale Pan myślał że nie mamy pieniędzy i nawet nie zaproponował jazdy tylko otworzył jedno auto i to wszystko. Porażka. Kupiliśmy bmw z 2024r. Pozdrawiam wszystkich sprzedających którzy oceniają stan konta po ubiorze
Użytkownik sieci
10 września 2024 14:45
Salon - samochody nowe
Polecam zakup samochodu ...
... w tym salonie, zwłaszcza przy pomocy Pana Jarosława. Profesjonalne podejście, bardzo dobry kontakt i nieoceniona pomoc przy doprecyzowaniu konfiguracji. Dokonując transakcji ma się poczucie, że zamówiło się dokładnie to co było potrzebne, a auto jest zoptymalizowane pod przyszłego użytkownika. Do tego oferta jest bardzo atrakcyjna w porównaniu z konkurencją na terenie całego kraju.
Użytkownik sieci
5 września 2024 10:43
Salon - samochody nowe
Obsługa techniczna pojazdu bardzo sprawna
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2024 09:15
Salon - samochody nowe
Kupiliśmy tutaj ostatnio ...
... używane Volvo. Pan Stanisław mimo młodego wieku bardzo profesjonalnie podchodzi do klientów. Cierpliwie i szczerze odpowiada na pytania. Nie ma problemu z odpisywaniem na wiadomości. Tak trzymać!!! Obsługa w salonie miła. Mam nadzieję wrócić za jakiś czas po kolejne auto :)
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2024 23:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2024 20:50
Salon - samochody nowe
В 2023 году ...
... 14 апреля в правое заднее крыло моей VOLVO XC90 въехал автобус дальше кроме как на эвакуаторе ехать нельзя было😫но по счастливой случайности в километре от аварии оказался ваш салон , в который я и обратился за помощью 🙏Работники сервиса отнеслись к моей проблеме очень внимательно и оперативно 👍 машину сделали за двое суток так что я смог доехать в Украину без претензий со стороны полиции 👍Я очень благодарен салону за такое отношение к клиентам 👏VOLVO Wadowscy Krakow 👏👏👍👍🤝🤝
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2024 19:07
Salon - samochody nowe
Obsługa i serwis na właściwym poziomie!! Polecam!
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2024 12:52
Salon - samochody nowe
Ogromne podziękowania dla ...
... działu serwisu, a w szczególności dla kierownika - Pana Tomasza, za bardzo profesjonalne podejście do klienta i wykonanie naprawy. Takie sytuacje potwierdzają renomę marki Volvo. Gorąco polecam ten serwis!
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2024 11:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2024 16:47
Salon - samochody nowe
Niestety dział sprzedaży ...
... części oceniam negatywnie. Pomimo kilkukrotnego kontaktu połączenia nie są odbierane. Zastępczo rozmowa przekierowana jest na recepcję. Niestety pomimo przekazaniu kontaktu z prośbą o telefon nikt niestety nie odzywania...
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2024 08:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 lipca 2024 08:57
Salon - samochody nowe
Niska opinia jest ...
... wystawiona na podstawie 3 wizyt serwisowych a dokładnie 6 lub 7 bo za każdym razem była potrzebna kolejna lub dodatkowa wizyta ze względu na złe wykonanie zgłoszenia serwisowego. 1 wizyta gwarancyjna Volvo Select nie wysuwająca się dysza spryskiwacza. Samochód sprawdzony oddany powinno być ok. Okazuje się, że problem jest dalej kolejna wycieczka do Krakowa ( na szczęście udana) 2 wizyta gwarancyjna Volvo Select wymiana skórzanej deski całej z przodu. Przy wymianie nikt nie zauważył ze uszkodził szybkę wyświetlacza. Kolejna wycieczka do Krakowa ( na szczęście udana) 3 wizyta serwisowa oleje, filtry itd 2 tyg. po gwarancji Volvo Select) wyszedł błąd przewód PawerPuls zapisany na komputerze 2 miesiące wcześniej (błąd wyświetla się tylko po wpięciu komputera serwisowego). Zgłosiłem to, że skoro zapisany błąd w czasie trwania gwarancji, żeby był zrobiony w ramach gwarancji. Serwis przekazał informację, że nie zostanie uznany na gwarancji liczy się czas zgłoszenia (przypominam błąd nie wyświetla się na wyświetlaczy czy informacjach o stanie samochodu) Ale mówię trudno nie ma czasu trzeba zrobić samochód. Po oględzinach okazało się wg. serwisu nieszczelność i syczenie przy przyśpieszaniu to przewód EGR (pomimo błędy PawerPuls) który został wymieniony, samochód sprawdzony przez serwis oddany i jest już po problemie. Po wyjechaniu z serwisu nie przejechałem 500 m okazuje ze po wymianie części nic się nie polepszyło ten sam problem wcześniej zgłaszany jest dalej. Nie wiem kto tam sprawdza rzekomo naprawione samochody ale na pewno potrzebuje dodatkowego przeszkolenia lub zmianę stanowiska. Dlatego opisałem te sytuacje bo zachowanie KIEROWNIKA serwisu jest bardzo, bardzo słabe mówiąc delikatnie. Prosząc o pisemną odpowiedz o nie uznaniu gwarancji KIEROWNIK serwisu przekazuje informację, że potrzebuje 3 dni żeby przesłać odpowiedz. Po tygodniu się przypominam... KIEROWNIK zaprasza na kolejną wycieczkę do Krakowa... Do tej pory brak odpowiedzi... Dawałem kolejne szanse serwisowi ze względu na to, że są sponsorem krakowskiego klubu. Mam nadzieję, że opis tej sytuacji poprawi jakość serwisu marki PREMIUM.
Użytkownik sieci
20 lipca 2024 07:56
Salon - samochody nowe
BardO miła obsługa doświadczona
Użytkownik sieci
19 lipca 2024 16:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 lipca 2024 21:55
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam! Świetny ...
... serwis, szybko sprawnie. Przesympatyczna obsluga. Zamowilismy czesc ale udalo sie rozwiazac bez kupna nowej. Bardzo pomocni ludzie! Obsluga w jezyku angielskim.
Użytkownik sieci
15 lipca 2024 09:03
Salon - samochody nowe
Jestem pod wrażeniem ...
... cierpliwości z jaką sprzedawcy (samochody używane) podchodzą do klienta. Na wszystkie pytania Panowie odpowiadają cierpliwie, pomagają w 100% przy wyborze samochodu, który trwał u nas parę miesięcy przez parę "must have". Polecam szczególnie Pana Marcina. Jeździmy już miesiąc i nie mamy zastrzeżeń.
Użytkownik sieci
12 lipca 2024 17:14
Salon - samochody nowe
Sprawnie, kompetentnie, profesjonalnie