86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2018 15:29
Salon - samochody nowe
Przyjazny personel, ale ...
... ceny to coś! 80 zł za tylną wycieraczkę! Upd.: "Falujące obroty silnika przy hamowaniu to normalne" 300 złotych za kasowanie błędów, a usterka wciąż istnieje.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2017 10:52
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam. Cenią ...
... się jak za zboże a nie potrafili sobie poradzić z wymianą oleju ASB w mojej S60 (sami mi to zaproponowali w związku z 'rekomendacją producenta'). Przy pierwszym odbiorze skrzynia głupiała, nie radziła sobie z redukcją, wsteczny w ogóle nie działał ale na szczęście udało mi się wrócić do warsztatu tuż przed jego zamknięciem. Próbowano mi wmówić, że to zbieg okoliczności kilkakrotnie powtarzając, że "wymiana oleju została przeprowadzona zgodnie z procedurami". Procedurę powtórzyli a mechanik, z którym zamieniłem kilka zdań przed tą czynnością był mocno zdziwiony i oznajmił mi że on nie będzie potrafił mi wyjaśnić dlaczego tak się wydarzyło i czy dobrą ilość oleju wlali. Bez komentarza. Po "powtórzeniu procedury" następnego dnia wciąż były jakieś problemy i zaproponowali mi telefonicznie kalibrację skrzyni. Do tej pory nie wiem, czy mieli na myśli adaptację czy coś innego. Ostatecznie po kliku dniach, dodatkowych adaptacjach i jazdach próbnych, odebrałem samochód. Za paliwo, które zużyli aby dodatkowo przejechać 200-300 km obciążyli kosztami mnie. Jedyny plus całej tej sytuacji jest taki, że dostałem w zamian auto zastępcze za darmo.
Użytkownik sieci
13 września 2017 21:28
Salon - samochody nowe
Zarąbiście drogo! Fajnie ...
... jak płaci firma. Nie gwarantują że nie wrócisz do nich. Omijaj!
Użytkownik sieci
13 września 2017 21:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 września 2017 20:02
Salon - samochody nowe
Korzystam z salonu ...
... w Gaju i tak pozostanie. Łokietka strasznie rozczarowało. Miałem tylko opłacić i odebrać kontynuację ubezpieczenia, które ustaliliśmy mailowo. Udałem się wiec na recepcję. Przy ladzie nie było jednak gospodarza, a nikt z kręcącej się obok mnie załogi nie poczuwał się do bycia nim. Grzeczne stanie przy ladzie i czekanie na nic się zdało. Straciłem 20 min. Wszyscy byli tak wielce zapracowani, że nie zawracali uwagi na nic prócz siebie. Przez moment zastanawiałem się, że może jestem w ukrytej kamerze... Rozumiem sytuację, że salon przechodzi remont... że ludzie są zagonieni... że nie opisane jest gdzie znajduje się stanowisko z ubezpieczeniami... ale zapytanie klienta: czy mogę w czymś pomoc? - nic nie kosztuje a sprawia, że przestajesz się czuć intruzem. Kiedy udało mi się w końcu wyciągnąć od pani w kasie informację, że ubezpieczenia są w innej części budynku załatwienie wszystkich formalności z ponownym powrotem do kasy zajęło niecałe 2 minuty... tylko dlatego jedna gwiazdka więcej.
Użytkownik sieci
23 lipca 2017 09:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 lipca 2017 18:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 lipca 2017 18:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 lipca 2017 18:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 czerwca 2016 22:19
Salon - samochody nowe
zero szacunku do ...
... klienta, wysłałem dwa pytania mailowe i nie raczyli nawet odpowiedzieć.